چوب از سری متریال طبیعی است که همواره حس زندگی و آرامش را در روحیه افراد بیدار می کند، و می توان آن را در شمار المان های زنده قرار داد، که در شرایط آب و هوایی مختلف از خود واکنش نشان می دهند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. کفپوش پارکت از جمله زیباترین و پرکاربردترین منسوجات چوبی است، که سالهاست به عنوان کفپوش در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، و زیبایی خیره کننده ای را به محیط هدیه می دهد، و با توجه به توضیحات فوق طبیعی است که در برابر برخی عامل های فیزیکی و محیطی نظیر خراش، ضربه، شست و شو و غیره آسیب پذیرتر از دیگر کفپوش های سنگی و سرامیکی باشد، اما تعمیر و ترمیم پارکت برای مشتریان بسیار ساده و کم هزینه می باشد، بطوریکه تنها کافی است، سطح رویی آن را دوباره ساب زد و یکدست نمود و سپس با لاک یا روغن های جلا دهنده، آن را به همان شکل اولیه درآورد. عایق گرما و حرارت، تنوع بالا در بافت و رنگ، قیمت مناسب، قابلیت جابجایی، ضد حساسیت، سهولت تعمیر و نگهداری و غیره از جمله مزایای انتخاب پارکت به عنوان کفپوش ساختمان است. خرید کفپوش  پارکت بادوام و باکیفیت در برندهای مطرح و معتبر دنیا توسط نمایندگی های معتبر و آنلاین  نظیر گروه تزئینات داخلی رونیا با مناسب ترین قیمت امکان پذیر است، ضمن اینکه کیفیت محصولات این مجموعه ها در این مرکز نیز امکان پذیر است.

طراحی داخلی ساختمان علاوه بر بهینه سازی فضا به نوع مصالح و المان های تزئینی برای زیبا سازی ساختمان مانند انواع پارکت، پارکت لمینت، کفپوش های سنگی، سرامیکی، موزائیک و غیره نیز توجهی ویژه دارد، زیرا در برخی از طراحی ها می توان تنها با تغییر دیوارپوش ها و کفپوش ها با کمترین هزینه دکوراسیون داخلی ساختمان را تغییر داد.

فروش کفپوش با مناسب ترین قیمت

فروش کفپوش با مناسب ترین قیمت  تنها از طریق شعب منتخب نمایندگی واردات و عرضه این محصولات امکان پذیر است، زیرا در این مجموعه ها این محصولات به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار متقاضیان قرار می گیرند، و با حذف واسطه ها طبیعی است که قیمت کفپوش نیز کاهش پیدا می کند. فروشگاه رونیا از خوشنام ترین مجموعه های عرضه انواع لوازم تزئینی و دکوراتیو ساختمان از قبیل تابلو، پرده تصویری، پوستر دیواری، کفپوش و پارکت لمینت می باشد، که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین بسته بندی در اختیار متقاضیان این محصولات قرار می دهد. متقاضیان خرید کفپوش با مراجعه به سایت معتبر رونیا در میان تنوع بسیار بالای این کفپوش های چوبی به سادگی می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آن ها به همراه گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا اقدام نمایند.

چوب به عنوان یکی از زیبا ترین و پر استفاده ترین متریال برای ساخت وسایل اولیه و با ارزش سالهاست که مورد توجه هنرمندان و صنعتگران برای خلق و تولید آثار و محصولات جدید قرار گرفته است که کفپوش نمونه هایی از آن هاست. استفاده از کفپوش های طبیعی و چوبی آرامش و زیبایی بی نظیری را برمحیط حکم فرما می کند، و شاید یکی از جذابیت های سبک کلاسیک نیز توجه ویژه به این مورد باشد. امروزه از انواع کفپوش به راحتی می توان در تمامی فضاهای تجاری، مسکونی و ویلایی پرتردد بدون کوچکترین نگرانی استفاده کرد.

خرید کفپوش باکیفیت

از مهمترین موارد و نکاتی که در هنگام خرید کفپوش مانند خرید کفپوش pvc باکیفیت و بادوام باید در نظر گرفت، می توان به مشخصات فیزیکی این محصولات نظیر ضخامت، میزان تراکم پذیری و پرداخت کاری کفپوش ها اشاره کرد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()