آسمان مجازی یکی دیگر از محصولاتی است که در راستای تزئین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه از مزایای آسمان مجازی برای جلوه بخشیدن به دکوارسیون داخلی استفاده می شود. خرید و نصب آسمان مجازی به عنوان یکی از مدرن ترین سقف های کاذب محسوب می شود چون از سه قسمت اصلی همچون تایل های مخصوص آسمان مجازی، سازه نور پردازی و سازه سقف کاذب می باشند. به دلیل زیبایی که قسمت سازۀ نورپردازی برای آسمان مجازی بوجود می آورد، خیلی از افراد علاقه مند به اجرای آسمان مجازی در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، محیط آشپزخانه و سایر قسمت های محیط منزل و یا ساختمان های تجاری و اداری می باشند.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا یکی از فروشگاه های معتبر در عرصۀ فروش تجهیزات دکوراتیو و دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد که امکان خرید انواع آسمان مجازی را به همراه خدمات مشاوره ای به مشتریان ارائه می دهد.

ویژگی های آسمان مجازی

از مهمترین ویژگی هایی که نصب آسمان مجازی دارد می توان به زیبایی این محصول، جلوه دادن به نمای دکوراسیون، ایجاد فضایی با نورپردازی فوق العاده، مقاومت بالا در مقابل اشتعال، قیمت ارزان و غیره اشاره نمود. امکان ساخت آسمان مجازی به صورت ترکیبی به همراه کناف و سقف کششانی فراهم می باشد که می تواند زیبایی این اثر هنری را بیشتر کند.

سقف مجازی را به سهولت می توان نصب نمود و قابلیت جابجایی دارد. از دیگر مزایای نصب آسمان مجازی این است که نیاز به تخریب سقف نیست و به راحتی می توان اجزای مختلف سقف کاذبی را نصب نموده و بتوان زیبایی چشمگیری در نمای دکوراسیون بوجود آورد.

ایجاد نورپردازی در نمای آسمان مجازی، زیبایی دکوراسیون را چند برابر می کند و حس آرامشی در فضای اتاق ایجاد می کند که در نتیجۀ آن مصرف برق به حداقل می رساند. امروزه می توانید شاهد نصب آسمان مجازی در قسمت های مختلف ساختمان مسکونی، اداری و تجاری باشید که می توان راهرو، سالن پذیرایی، آشپزخانه، سالن انتظار، سالن همایش و اتاق پذیرایی میهمانان در محیط اداری و غیره اشاره کرد.

خرید آسمان مجازی مقاوم

خرید آسمان مجازی مانند خرید آسمان مجاری طرح اتاق کودک از جنس ورقه های پلاکسی گلاس و ترموپلاستیک است که خاصیت ضد گرد و خاک دارد. به همین دلیل زیبایی جلوۀ خود را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند. البته با نشستن گرد و خاک بر روی سقف کاذب، به راحتی می توان سطوح آن را با یک دستمان نم دار در مدت زمان کوتاهی تمیز نمود. به طور معمول سایز تایل به کار رفته در ساخت آسمان مجازی با ضخامت 2، 4 و 6 میل در نظر گرفته می شود.

بیشترین کاربرد آسمان مجازی تجاری است. در واقع در محل های تجاری و اداری برای پاساژ، بوتیک، مغازه، مراکز تفریحی و گردشگری و غیره خوشایند است که برای جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون از مزایای آسمان مجازی در ابعاد مختلف و طرح های مدرن و کلاسیک استفاده شود. همانطور که می دانید تنوع ترکیب رنگبندی و طرح های این اثر هنری بسیار است و می توانید متناسب با فضای دکوراسیون از زیبایی بهترین آسمان مجازی استفاده نمائید.

قیمت آسمان مجازی

قیمت آسمان مجازی به نسبت زیبایی فوق العاده ای که در نمای دکوراسیون بوجود می آورد بسیار مقرون به صرفه می باشد. لازم به ذکر است که ابعاد و جنس متریال به کار رفته و حجم نورپردازی سقف مجازی ارتباط مستقیم با قیمت اجرای آسمان مجازی دارد. ارائه خدمات فروش و نصب آسمان مجازی توسط افراد خبره و متخصص زیبایی خاصی دارد که از عهدۀ هر کسی بر نمی آید.

برای دریافت خدمات مشاوره ای در خصوص انتخاب و خرید مناسب ترین آسمان مجازی متناسب با فضای دکوراسیون مورد نظر می توانید با کارشناسان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا ارتباط برقرار کنید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 857
نمایش همه
علاقه مندی ها ()