کفپوش pvc از جمله کفپوش های نسل جدید می باشد که اختصاص به فضای خاصی ندارد و در فضای دکوراسیون ساختمان های مسکونی، اداری و همچنین تجاری مورد استفاده قرار گرفته می شود. کفپوش پی وی سی به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد پسند خیلی از افراد قرار گرفته می شود و امروزه شاهد نصب انواع کفپوش pvc در فضای دکوراسیون اکثر ساختمان ها می باشیم. کفپوش pvc طرح چوب به دلیل برخورداری از جلوه های رنگبندی چوب از زیبایی خاصی برخوردار می باشد و بسیار چشمگیر می باشد.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا یکی از مجموعه های فعال و حرفه ای در حوزۀ فروش محصولات دکوراسیون داخلی و همچنین ارائه خدمات مشاورۀ تخصصی در زمینۀ انتخاب و فروش محصولات با کیفیت به مشتریان گرامی می باشد.

مهمترین ویژگی های کفپوش pvc

از مهمترین ویژگی های کفپوش pvc می توان به قابل شستشو بودن آن اشاره نمود. به همین جهت محیط هایی که نیاز به شستشوی زیاد کفپوش دارند، ترجیح می دهند که از مزایای کفپوش pvc استفاده نمایند. همانطور که گفته شد، مقاومت بالایی نسبت آب دارد و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. لغت pvc بیشتر به درب و پنجره های دو جداره اطلاق می شد و بیشتر شنیده می شود ولی سال های اخیر طراحان تجهیزات دکوراسیون داخلی اقدام به تولید انواع کفپوش پی وی سی نموده اند که توانسته تحول بزرگی در صنعت ساخت کفپوش های مقاوم و قابل شستشو بوجود آورد.

مادۀ اولیۀ تشکیل دهندۀ کفپوش pvc یا همان کفپوش Polyvinyl Chloride است که با نام کفپوش وینیل در سطح بازار شناخته می شود. این نوع کفپوش جزء کفپوش های ارزان محسوب می شود که در دو دسته بندی کلی کفپوش تایل و کفپوش ورقه ای تولید و در دسترس خریداران قرار گرفته می شوند. از این رو متناسب با رنگبندی و سبک دکوراسیون داخلی می توانید از مزایای این نوع کفپوش برای جلوه دادن به نمای دکوراسیون، زیبایی و همچنین راحت و آسایش حاضرین استفاده نمائید.

خرید کفپوش pvc طرح چوب

همانطور که می دانید انسان ها از گذشته های دور تا کنون به وفور از مزایای چوب برای ساخت محصولات دکوراسیون داخلی چوبی استفاده می نمایند. در واقع چوب حس طبیعی و زنده جنگل را برای افراد تداعی می کند. از این رو برای ساخت کفپوش پی وی سی از طرح چوب الهام گرفته می شود تا بدین وسیله بتوانند زیبایی دکوراسیون را بیش از پیش بهبود بخشیده و گرمای خاصی به محیط دکوراسیون می بخشد.

برای خرید کفپوش pvc با بهترین کیفیت و قیمت ارزان می توانید از فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی رونیا دیدن نمائید و پس از بررسی قیمت و مشخصات فنی محصولات سفارش دهید.

کفپوش پی وی سی در جایگاه مناسبی نسبت به کفپوش پارکت قرار گرفته می شود. کفپوش pvc علاوه بر اینکه نسبت به نفوذپذیری رطوبت مقاومت بالایی دارد، قابلیت ترمیم و تعویض، ضد خط و خش، بافت نرم و سبک با قابلیت ارتعاجی، تنوع طیف رنگبندی، دوام بالا، قیمت ارزان و مقرون به صرفه، عدم تولید صدای راه رفتن در محیط، کاهش محسوس میزان لغزندگی، نصب راحت، سهولت در نگهداری و نظافت و ... می باشد. خرید موکت تایل را به صورت ارزان انجام دهید.

نکتۀ مهمی که در رابطه با نقطه ضعف کفپوش pvc می توان به آن اشاره نمود، مسئله مقاومت پایین این نوع کفپوش نسبت به تابش مستقیم نور خورشید می باشد. از این رو تأکید می کنیم این نوع کفپوش پی وی سی طرح چوب را در فضاهای بسته در نظر بگیرید که بتواند طول عمر بالایی داشته باشد.

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا چندین سال است که توانسته با در اختیار داشتن امکانات و پرسنل مجرب، بتواند در زمینۀ تأمین و فروش انواع کفپوش با کیفیت و قابل شستشو و قیمت ارزان در سراسر کشور فعالیت خود را ادامه دهد.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 859
نمایش همه
علاقه مندی ها ()