میز ناهارخوری به منظور میل کردن غذا در دکوراسیون داخلی محیط آشپزخانه و خانه به کار برده می شود. امروزه خانه ای را نمی توان یافت که دارای میز ناهارخوری نباشند چون خرید میز ناهارخوری علاوه بر کارایی که دارد، از نظر زیبایی نیز جلوۀ خاصی به دکوراسیون داخلی می بخشد. مدت زمان زیادی از تولید میز ناهار خوری می گذرد و این مسئله موجب افزایش تنوع طرح میزهای ناهارخوری در سطح بازار محصولات چوبی شده است. از این رو شاهد فروش میز ناهار خوری مدرن و کلاسیک در اندازه های مختلف می باشیم. به این ترتیب می توانید از مزایای این محصول چوبی برای دورهمی های خانوادگی که برای صرف غذا در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند، استفاده نمود.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که این روزها به صورت اینترنتی تمایل به خرید تجهیزات چوبی دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دیدن نموده و سفارش اینترنتی میز ناهارخوری مورد نظر خود را ثبت نمائید.

فروش میز ناهار خوری چوبی

بیشتر افراد تمایل به خرید میز ناهار خوری چوبی برای دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن دارند. در واقع از عنصر چوب به عنوان یکی از ارکان اصلی تشکیل دهندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی منزل نام برده می شود. به همین دلیل از گذشته تا به امروز اکثر افراد علاقه مند به خرید میز ناهارخوری چوبی هستند.

هنگام خرید میز ناهارخوری، ابعاد استاندارد میز و صندلی را باید در نظر داشته باشید چون نقش مهمی بر روی وضعیت شکل گیری بدن فرد برای روی صندلی و پشت میز دارد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم میز ناهارخوری استاندارد خریداری کنید که ارتفاع نشیمن صندلی از سطح زمین و میز در یک اندازۀ استاندارد باشد که کف پای فرد به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته شود و فرد هنگام نشستن در پشت میز، به سهولت بتواند دست های خود را بر روی میز بدون ناراحتی قرار دهد.

قیمت میز ناهار خوری

قیمت خرید میز ناهارخوری چوبی به فاکتورهای مهمی چون ابعاد و جنس میز و صندلی بستگی دارد. با توجه به تنوع میزهای ناهارخوری که از متریال مختلف ساخته شده اند، امکان خرید میز ناهارخوری ارزان با کیفیت بالا برای شما مشتری گرامی فراهم می باشد.

میز ناهار خوری چوبی، میز ناهارخوری شیشه ای، میز ناهارخوری فلزی و میز ناهارخوری ترکیبی از جمله متریال اصلی است که در ساخت میزهای نهارخوری استفاده می شوند. به طور کلی این نوع میز بر اساس تعداد نفرات ساخته می شوند که می توانید با قیمت مناسب انواع میز ناهارخوری دو نفره، 4 نفره، 6، 12 و بالاتر سفارش دهید. علاوه بر آنکه انواع میز ناهارخوری کمجا نیز تولید و در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی است که امکان خرید آنلاین انواع میز ناهار خوری را برای مشتریان فراهم می باشد.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()