کاغذ دیواری از سری محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان است، که وایستگی شدیدی به صنعت چاپ و کاغذ دارد، و سالهاست که این صنایع در کنار هم در حال رشد و توسعه هستند، بطوریکه امروزه انواع کاغذ دیواری را می توان برحسب کاربرد، کیفیت، سبک طراحی، نوع متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر  تفکیک کرده و در گروه های جداگانه قرار داد.  استفاده از کاغذ دیواری با طرح های ظریف و در رنگ های زیبا و هماهنگ با طراحی و دکوراسیون داخلی، این امکان را به دکوراتورها می دهد، تا با تکنیک های مختلف از قبیل طراحی اختصاص کاغذ دیواری در کنار این محصولات، هویت و اصالت طراحی را بیشتر کرده، و یک فضای بسیار شیک و منسجم را به نمایش بگذارند، که توجه تمامی مخاطبان را جلب نماید. عدم آلودگی محیط، سهولت نصب، کیفیت بالای تولید، تنوع در طراحی و رنگ، قیمت مناسب و غیره از جمله مهمترین مزایای کاغذ دیواری در مقایسه با دیگر روکش های تزئینی برای دیوارهاست، که توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

قیمت کاغذ دیواری

برندهای بسیار زیادی در صنعت چاپ و تولید انواع دیوارپوش های کاغذی در داخل و خارج از کشور در حال فعالیت هستند، که نوع متریال مصرفی، کیفیت چاپ و  ابعاد و اندازه در هرکدام از آن ها ممکن است متفاوت باشد، که این تفاوت ها در نهایت در قیمت کاغذ دیواری ساده و سه بعدی تأثیر بسیار بالایی خواهد گذاشت، لازم به ذکر است که کیفیت تولید، سبک طراحی، کشور سازنده، هزینه های حمل و نقل و جابجایی و غیره نیز از دیگر دلایل تغییر قیمت کاغذ دیواری است، این منسوجات کاغذی به صورت متری قیمت گذاری می شود، و معمولا در رول های 10 متری با عرض های متنوع روانه بازار می شوند.

کاربرد های انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را با توجه به کیفیت تولید و کاربرد در دو دسته انواع کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی قرار می دهند، که در طراحی و دیزاین ساختمان ها به صورت ترکیبی با یکدیگر استفاده می شوند، و با یکدیگر یک طراحی بسیار جذاب تری را به نمایش می گذارند. از جمله کاربرد انواع کاغذ دیواری در قسمت های مختلف ساختمان می توان به کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری پشت تلویزیون، کاغذ دیواری اتاق خواب و غیره اشاره کرد که معمولا این قبیل روکش های دیواری که در نقاط کانونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، از نوع کاغذ دیواری سه بعدی و یا پوستر دیواری هستند تا به جذابیت بصری محیط بی افزایند و کار طراحی و دکور دیوارها را به اتمام برسانند. از مهمترین نکات خرید کاغذ دیواری ایرانی مناسب برای تمامی علاقه مندان استفاده از این منسوجات کاغذی می توان به هماهنگی رنگ های به کار رفته در آن با دیگر المان های داخلی ساختمان و همین طور هماهنگی آن ها با سبک طراحی و دکور ساختمان ها اشاره کرد، از پرطرفدارترین محصولات این مجموعه می توان به انواع کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری سنتی، کاغذ دیواری مینیمال و غیره اشاره کرد، که در سایت فروشگاهی مرکز دکور آفیس می توان تمامی آن ها را به تفکیک سبک و تیراژه رنگی مشاهده کرد، و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام نمود.

فروش کاغذ دیواری ارزان

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مجموعه های واردات و فروش کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت و دیگر محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان نظیر انواع پارکت، پارکت لمینت، تابلو و تابلو نقاشی می باشد، که تمامی محصولات خود را به روش های حضوری و آنلاین در اختیار متقاضیان در سراسر کشور می گذارد. ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور، همراه با گارانتی اصالت کالا و قیمت مناسب از جمله خدماتی است که این مرکز را از دیگر مجموعه ها متمایز می کند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری جدید و باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند، محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()