رشد و توسعه صنعت چاپ را با تولید انواع منسوجات کاغذی باکیفیت از قبیل کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری می توان به خوبی مشاهده کرد، با توجه به اینکه کیفیت چاپ و تنوع تولیدات در سالهای قبل چندان راضی کننده نبود، این محصولات با استقبال چندانی مواجه نشدند و در سالهای اخیر و با توسعه صنعت چاپ کیفیت این محصولات به اوج خود رسیده و برای مشتریان راضی کننده می باشد. پوستر دیواری از باکیفیت ترین منسوجات کاغذی است، که در طرح های ساده و سه بعدی با طرح های متنوع و دلنشین چاپ می شود و اغلب در نقاط کانونی ساختمان نصب می شود، تا جلوه گیری بیشتری داشته باشد. قیمت پوستر دیواری تحت تأثیر  عوامل بسیار زیادی از جمله کیفیت چاپ، برند سازنده، وضوح تصویر و متریال مصرفی قرار دارد، و در مجموع می توان این محصولات تزئینی را در شمار مقرون به صرفه ترین روکش های دیواری قرار داد، که در سالهای اخیر توجه  مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

سبک های طراحی پوستر دیواری

سبک های طراحی پوستر دیواری هم نشأت گرفته از الگوهای طبیعی و ساختار یافته ای هستند که در طبیعت، اجتماع، تاریخ و فرهنگ جوامع مختلف می توان ریشه های آن ها را پیدا کرد، بنابراین در طراحی و چاپ هر تابلو نقاشی یا پوستر دیواری که روایتگر یک تصویر با موضوعی مشخصمی باشند، از الگوهای هنری استفاده شده است، که البته امروزه به راحتی با استفاده از سبک های طراحی پوستر دیواری می توان این محصولات را گروه بندی کرد، برای مثال می توان به انواع پوستر دیواری مدرن،  پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری اسپرت و پوستر دیواری گل و منظره اشاره کرد، که به فضای داخلی ساختمان ها بعد و معنا می بخشند.  پوستر دیواری سه بعدی که گاها آن را با کاغذ دیواری سه بعدی اشتباه می گیرند، نمونه ای دیگر از این محصولات زیبا و منحصر به فرد است، که با سایه روش ها و طراحی زیرکانه یک تصویر زنده را به نمایش می گذارد و امروزه در شمار پرفروش ترین این محصولات قرار گرفته است. 

خرید پوستر دیواری ارزان

پوستر دیواری یکی از زیباترین منسوجات کاغذی است، که بسته به سایز تصویر و ابعاد دیوارها در قطعات یک تا چند تکه طراحی و چاپ می شود، و باید قطعات آن را به صورت سلسه وار و منظم نصب نمود، تا بتوان یک تابلوی بزرگ دیواری را با کیفیت بالا به نمایش گذاشت. وضوح بالای تصویر، کیفیت چاپ، قیمت مناسب، رزولوشن تصویر و توجه به هارمونی رنگ ها و تناسب موضوعی آن با سبک طراحی از مهمترین نکات خرید پوستر دیواری مناسب برای ساختمان می باشد. شرکت های بسیار زیادی در زمینه واردات، عرضه و چاپ پوستر دیواری در سبک ها و طراحی های متنوع در حال فعالیت هستند،به عنوان مثال می توان به مجموعه دکور آفیس اشاره کرد، که با فراهم کردن بستر دیجیتال مارکتینگ و حذف تمامی واسطه های خرید و فروش این منسوجات کاغذی امکان، خرید پوستر دیواری ارزان قیمت را در تمامی برندهای داخلی و خارجی فراهم کرده اند، این روش یکی از امن ترین روش های خرید و فروش کالاست، که تمامی سفارشات مشتریان را با استفاده از آن در کوتاه ترین زمان ممکن به دست متقاضیان در سراسر کشور می رساند.

فروش پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکور آفیس با سالها فعالیت مستمر و درخشان در زمینه طراحی و فروش پوستر دیواری مانند فروش پوستر دیواری های نقاشی با مناسب ترین قیمت و در بالاترین سطح کیفی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار مجموعه های معتبر و محبوب عرضه انواع محصولات دکوراتیو و تزئینات داخلی ساختمان قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع پوستر دیواری باکیفیت و مناسب با مراجعه به سایت فروشگاهی دکور آفیس می توانند انواع پوستر دیواری را در برندهای مختلف داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت و گارانتی اصالت کالا از سراسر کشور سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 754
نمایش همه
علاقه مندی ها ()