میز ناهار خوری از دیگر انواع میز کاربردی است که به منظور صرف ناهار مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به اینکه انواع مبلمان برای بهبود کیفیت رفاه زندگی افراد ساخته شده است، میزهای ناهار خوری نیز در همین راستا طراحی و ساخته می شوند که کارایی مفید داشته باشند. با استفاده از میز ناهار خوری در محیط خانه می توان زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی فضای آشپزخانه و یا بخشی از محیط پذیرایی بخشید. چند سال اخیر اکثر منازل به همراه سرویس مبلمان ، خرید میز ناهار خوری را نیز انجام می دهند. بدین وسیله راحت تر می توانند اعضای خانواده در کنار یکدیگر قرار بگیرند. بنابراین مجموعه های تولید کنندۀ تجهیزات چوبی منزل از چوب با کیفیت برای ساخت میز ناهار خوری استفاده می کنند که در طول استفادۀ مکرر، فرسایش کمتر و صدایی را در محیط خانه ایجاد نکند.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب سال های طولانی است که در زمینۀ فروش تجهیزات چوبی خانگی در تهران فعالیت می کند. با توجه به استقبال فراوان عموم مردم از بستر اینترنت و خرید آنلاین، فروشگاه دیجی چوب نیز امکان خرید آنلاین انواع میز ناهار خوری و سایر محصولات چوبی خانگی را با حمل و نقل رایگان در تهران و تضمین شده انجام می دهد.

خرید میز ناهار خوری کمجا

با توجه به استقبال فراوان از سوی افراد مختلف برای استفاده از میز ناهارخوری برای صرف غذا، موجب شده تا شرکت های تولید کنندۀ تجهیزات چوبی از طرح های مختلف و مواد اولیۀ مختلف برای ساخت انواع میز ناهار خوری چوبی، فلزی و شیشه ای استفاده می کنند. در حال حاضر علاوه بر محیط خانه، رستوران ها، کافه، هتل، شرکت ها و برخی از مؤسسات بر اساس نیاز و فضای دکوراسیون، مناسب ترین میز ناهارخوری را خریداری می نمایند.

با توجه به اینکه فضای آپارتمان ها کوچک شده و فضای کافی برای قرار دادن حجم بالایی از وسایل نیست، در نتیجۀ آن بیش از گذشته از خرید میز ناهار خوری کمجا استقبال می شود. با خرید این نوع میز می توان از فضای آشپزخانه و یا سالن پذیرایی استفادۀ بهینه نمود و در عین حال اعضای خانواده را از داشتن تمام امکانات برخوردار نمود.

میز ناهار خوری با رنگبندی های مختلف

برخی از انواع میز ناهار خوری به سبک های خاصی طراحی شده اند که توسط فروشگاه امکان سفارش و تغییر رنگ بندی صندلی های میز ناهارخوری فراهم می باشد. بدین وسیله می توانید تجربۀ  خرید میز را با رنگ بندی مورد دلخواه خود و قیمت مناسب داشته باشید.

قیمت میز ناهار خوری

قیمت میز ناهار خوری به مدل و همچنین میزان کیفیت متریال به کار رفته در ساخت میز و صندلی بستگی دارد. در حال حاضر انواع میز ناهار خوری دو نفره، چهار نفره، شش نفره، هشت نفره، 12نفره و حتی به صورت سفارشی در ابعاد بزرگ تر طراحی و ساخته می شوند. به این ترتیب می توانید با بررسی میزان فضای خالی در دکوراسیون ساختمان و میزان بودجه ای که در این رابطه در نظر گرفته اید، بتوانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا، میز ناهار خوری ساده، چستر و یا هر مدل دیگری را خریداری نمائید.

لازم به ذکر است که میزان کیفیت متریال به کار رفته در ساخت صندلی و میز ناهارخوری نقش مهمی بر روی قیمت این محصول دارد. در نتیجه افرادی که قصد خرید میز ناهار خوری مدرن و کمجا دارند، می توانند با مشاهدۀ محصولات فروشگاه اینترنتی تجهیزات چوبی خانگی در فضای اینترنت، راحت تر میز ناهار خوری لاکچری و مورد علاقۀ خود را انتخاب و خریداری کنید.

اگر قصد خرید میز ناهار خوری متناسب با فضای دکوراسیون منزل دارید، می توانید از محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی چوب دیدن فرمائید.

 

  فروشگاه دیجی چوب

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()