مبل سلطنتی از جمله انواع مبلمانی است که علاقه مندان خاصی دارد و به صورت 7 نفره، 9 نفره و 12 نفره ساخته می شوند که البته متناسب با نیاز خریدار، امکان ساخت و عرضۀ مبلمان سلطنتی در تعداد نفرات بیشتر نیز فراهم می باشد. به طور کلی مبل سلطنتی در دسته بندی های استیل، کلاسیک و همچنین راحتی تقسیم بندی می شود. بنابراین افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند از زیبایی و جلوۀ هر کدام از طرح های مبل سلطنتی برای جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون داخلی فضای نشیمن استفاده نمایند.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات چوبی در تهران می باشد و امکان سفارش و خرید اینترنتی تجهیزات چوبی چون مبلمان راحتی و سلطنتی، میز جلو مبلی و غیره فراهم می باشد.

فروش انواع مبل سلطنتی

امروزه هیچ خانه ای را نمی توان مشاهده نمود که مبل نداشته باشد چون استفاده از مبل و صندلی به افراد بیشتر توصیه می شود. استفاده از مبل برای افرادی که با مشکلات مفصلی و زانو درد مواجه هستند بسیار توصیه می شود، علاوه بر آنکه ترجیح اکثر افراد برای استفاده از مبل برای دورهمی های خانوادگی و تماشای تلویزیون و نشستن در طور شبانه روز می باشد. مبل سلطنتی را می توانید در مبلمان راحتی و کلاسیک معمولی مشاهده نمائید. بدین وسیله افراد مختلف می توانند از مزایای این نوع مبلمان برای دیزاین نمای دکوراسیون استفاده نمائید. افرادی که علاقه مند به سبک دکوراسیون کلاسیک و تجملاتی هستند، بیشتر علاقه مند به خرید مبل سلطنتی هستند که بتوانند جلوه و نمای دکوراسیون را بیش از پیش بهبود بخشیده و زیبایی فوق العاده ای در فضای سالن پذیرایی بوجود آورند.

خرید مبل سلطنتی مجلل

همانطور که می دانید اکثر افراد از مبل سلطنتی با نام مبل مجلل و لاکچری یاد می کنند چون از جلوۀ خاصی برخوردار است. از مهمترین ویژگی هایی که مبلمان سلطنتی دارد، استفاده از جنس چوب راش و سایر چوب های با کیفیت و با دوام است که با طرح های زیبایی منبت کاری می شود. به همین جهت برخی از افراد علاقه مند به خرید مبل سلطنتی مجلل هستند که بتوانند زیبایی دکوراسیون را بیش از پیش بهبود ببخشند.

مبل کلاسیک سلطنتی استیل بیشتر دارای سِت ناهار خوری با تعداد نشیمن 4 نفره، 6 نفره و بالاتر می باشد. با توجه به سلایق افراد مختلف، انواع مبل سلطنتی را با رنگبندی های مشخص و تعریف شده انجام می دهند. همچنین پارچه مبل سلطنتی را می توان در رنگبندی های مختلف انتخاب نمود و سفارش داد که البته متناسب با سلیقۀ شخصی نیز می توانید مبل سلطنتی آماده با رنگبندی های زیبا خریداری نمائید.

چوب بدنۀ مبلمان، راحتی نشیمن، پشتی و دستۀ مبل کلاسیک از جمله مواردی هستند که هنگام خرید مبلمان سلطنتی باید توجه داشته باشید. همانطور که می دانید ساخت انواع مبل سلطنتی همچون سایر مبل ها از متریال چوب، پارچه و همچنین فوم ساخته می شوند که تفاوت قابل توجه آنها در مدل طراحی این نوع مبلمان می باشد که حالت تاج مانند دارد و بدنه مبل بیشتر مشهود می باشد.

قیمت مبل سلطنتی

قیمت خرید مبل استیل به جنس چوب، پارچه، طراحی نقش و نگار روی چوب و همچنین تعداد سِت های مبلمان بستگی دارد. از این رو با توجه به مؤلفه های مهمی چون میزان فضای محل قرار گیری مبلمان، قیمت و سلیقۀ شخصی می توانید تجربۀ خرید انواع مبل سلطنتی با قیمت ارزان را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات چوبی در تهران و سایر شهرستان ها فعالیت دارد و امکان خرید آنلاین مبلمان سلطنتی را برای مشتریان فراهم می کند.

 

  فروشگاه دیجی چوب

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 912
نمایش همه
علاقه مندی ها ()