جاکفشی یکی از کاربردی ترین وسایل منزل است که جزء تجهیزات چوبی خانگی محسوب می شود. همانطور که می دانید از گذشته تا به امروز نگهداری و مرتب کردن کفش ها جزء یکی از دغدغه های افراد به حساب می آید که با گذشت زمان و ساخت انواع جاکفشی  توانستند این مشکل را برطرف نموده و بدین وسیله بتوانند فضای بهینه ای را برای نگهداری کفش ایجاد کنند. از این رو تولید و فروش جاکفشی در ایران و سایر کشورها مورد توجه قرار گرفته شد و شاهد طراحی های متنوع برای این محصول چوبی هستیم که بتوانند به منظور نگهداری کفش از آن بهره گیرند.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تولید و عرضل تجهیزات چوبی در تهران فعالیت می کند و به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان، بستر مناسبی برای فروش اینترنتی جاکفشی و سایر محصولات چوبی به مشتریان فراهم نموده است.

فروش انواع جاکفشی

با توجه به کاربرد قابل توجهی که جاکفشی در منزل دارد، شاهد فروش انواع جاکفشی با طرح های مدرن و کلاسیک در ابعاد کوچک و بزرگ می باشیم. طراحی و ساخت جاکفشی در ابعاد و مدل های متنوع متناسب با سلایق مختلف افراد صورت می گیرد. به عبارتی هر چه تنوع مدل های جاکفشی بسیار باشد، به طبع افراد بیشتری رضایتمندی از کالای خود خواهند داشت. به این ترتیب می توانید از این فرصت برای ایجاد بازار تقاضا و افزایش میزان تولید داخلی استفاده نمود.

مهمترین مسئله ای که ساکنین آپارتمان با آن روبرو هستند، گرفتن فضای زیاد کفش در داخل راهرو و مقابل درب آپارتمان های مسکونی می باشد. بدین وسیله موجب مزاحمت برای سایر ساکنین ساختمان مسکونی می شود. به همین دلیل توصیه می شود با خرید جاکفشی بتوان فضای مناسبی برای کفش های اعضای خانواده فراهم نمود و بدین وسیله فضای خلوت و منظمی را در مقابل آپارتمان ایجاد نمائید.

همچنین خرید جاکفشی و قرار دادن آن در داخل فضای آپارتمان، می تواند بیش از اندازه به مرتب نمودن فضای آپارتمان کمک کند. در نتیجه افرادی که دارای راهرو کوچک بیرون از درب آپارتمان می باشند، می توانند با خرید بهترین جاکفشی و قرار دادن آن در داخل آپارتمان، کفش ها را در فضای مناسبی نگهداری نموده و در صورت نیاز نیز از کفش ها استفاده نمود.

امروزه تولید کنندگان تجهیزات چوبی به دلیل نیاز بازار، اقدام به تولید انواع جاکفشی زیبا و مدرن نموده اند که متناسب با سلایق افراد مختلف و دکوراسیون داخلی منزل همخوانی بالایی داشته باشند. با استفاده از این فرصت به سهولت می توان این محصول را با کیفیت بالا و طرح های زیبا خریداری نمود.  خرید کفی تخت خواب را از این مرکز با قیمت های بسیار مناسب انجم دهید. 

قیمت جاکفشی

قیمت جاکفشی به فاکتورهای مهمی چون ابعاد، طرح آن و همچنین نوع متریالی که در ساخت این محصول به کار رفته است، بستگی دارد. با توجه به تنوع بالای این محصول در سراسر کشور و فروشگاه های معتبر در داخل تهران، امکان خرید جاکفشی ارزان، زیبا و مجلل برای عموم مردم فراهم می باشد. بدین وسیله می توانید برای جلوه دادن به فضای دکوراسیون داخلی و بیرون از فضای آپارتمان، مناسب ترین جا کفشی را خریداری نموده و از آن برای نگهداری کفش و دمپایی استفاده نمائید.

متناسب با تعداد اعضای خانواده و همچنین میهمانان می توانید مناسب ترین مدل جاکفشی دو درب، چهار درب، کشویی، جا کفشی جکدار، جا کفشی باکس دار و غیره را خریداری نمایئد. در حال حاضر امکان خرید جاکفشی با چوب لباسی برای افراد فراهم می باشد. بدین وسیله می توانید از امکان چوب لباسی که به شما می دهد، برای آویزان کردن لباس های بیرون استفاده نمائید.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در حوزۀ تولید و فروش انواع جاکفشی و سایر محصولات چوبی خانگی و اداری در تهران به عموم مردم خدمات رسانی می کند.

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 759
نمایش همه
علاقه مندی ها ()