کفی تخت جکدار به عنوان مهمترین قسمت تخت خواب چوبی و فلزی به حساب می آید. همانطور که می دانید عموم افراد از مزایای سرویس تخت خواب دو نفره و یا تک نفره استفاده می کنند که دارای بدنۀ چوبی و یا فلزی می باشند. هنگام خرید تخت خواب، خریدار مهمترین نکته ای که در نظر می گیرد، توجه به کیفیت جنس بدنۀ تخت خواب می باشد. به طور کلی کفی تخت خواب در دو طرح ساده و جکدار تولید و عرضه می شوند، که هر کدام از آنها دارای ویژگی خاصی می باشند که در ادامۀ مقاله بدان می پردازیم و پیشنهاد می کنم در کنارمان باشید.

برای خرید انواع کفی تخت جکدار متناسب با تخت دو نفره و یا تک نفره می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی ویستا کالا دیدن فرمائید. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات، قادر به عرضه و فروش قطعات مختلف تخت خواب با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشد.

مزایای کفی تخت جکدار

از مهمترین مزایای کفی تخت جکدار، این است که فضای خاکی باکس مانندی را در اختیار فرد قرار می دهد. بدین صورت فرد به سادگی می تواند از این فضا برای انبار کردن وسایل شخصی چون لباس، کتب، ملحفه و سایر اقلام استفاده نماید. خرید کفی تخت جکدار بهترین گزینه برای افرادی است که دارای اتاق خواب کوچک می باشند. بدین وسیله بخش زیادی از وسایل خود را می توانند در قسمت زیرین تخت خواب که به کفی تخت جکدار اختصاص دارد، قرار دهند و بتوانند از فضای موجود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

در همین راستا مجموعه های تولیدی و عرضۀ تخت خواب متناسب با سلایق مختلف شرایط مناسبی برای فروش تخت خواب تک نفره و دو نفره فراهم نموده اند. از این رو افراد به سهولت می توانند کفی تخت جکدار و یا ساده را برای تخت خواب مورد نظر خود انتخاب و خریداری نمایند، که این مسئله رضایت مندی مشتری را بیش از پیش بهبود می بخشد.

برای خرید کفی تخت دونفره و خرید کفی تخت جکدار فلزی و یا چوبی باید توجه ویژه ای نسبت به رعایت اصول استاندارد در ساخت این محصولات داشته باشید چون نقش مهمی بر روی دوام و استقامت تخت خواب خواهد داشت. کفی تخت فلزی جکدار دو نفره، کفی تخت جکدار کلاسیک دو نفره، کفی تخت فلزی جکدار یک نفره، کفی تخت جکدار تمام کلاف دو نفره و ... برخی از انواع کفی تخت جکدار موجود در بازار می باشند که افراد می توانند به صورت جداگانه برای سرویس تختخواب خود سفارش دهند. امروزه شرایط مناسبی برای خرید بهترین تختخواب وجود دارد چون شرکت های تولید کنندۀ تجهیزات چوبی، تنوع قابل توجهی برای چنین تجهیزاتی ایجاد نموده اند و می توانید از این فرصت برای استفادۀ بهینه از فضای محل سکونت استفاده نمائید.

قیمت کفی تخت جکدار

قیمت کفی تخت جکدار به مدل و جنس کفی بستگی دارد. از این رو متناسب با سلیقۀ شخصی و توان مالی بهتر است از کفی های مقاوم استفاده نمائید که بتوانید استحکام تختخواب را بهبود ببخشید. با بهره گیری از سرویس خواب با کیفیت بتوان خواب خوبی برای خود فراهم نمود. علاوه بر آنکه با خرید تخت خواب با کفی تخت جکدار به راحتی می توان از فضای اتاق به بهترین شکل ممکن استفاده نمود و بتوان فضای کافی برای وسایل شخصی فراهم کرد.

کفی تخت جکدار به دلیل اینکه باید به تناوب باز و بسته شود، نیاز به استفاده از جک های قدرتمند دارد که توان تحمل فشار زیاد را داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا نیز به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در عرصۀ تولید و عرضۀ سرویس خواب با بهره گیری از کالاهای با کیفیت در سراسر کشور می باشد.

 

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 760
نمایش همه
علاقه مندی ها ()