فوم سرد از جمله تجهیزاتی است که برای ساخت مبلمان به کار برده می شود. با استفاده از فوم سرد به راحتی می توان سطوح مبل را با کیفیت بهتری درست کرد. به طور کلی فوم سرد و فوم گرم تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. کابرد عمدۀ فوم سرد را می توان در شرکت های تعمیراتی مبلمان مشاهده نمود که به منظور استقامت بخشیدن به سطوح نشیمنگاه مبلمان از مزایای فوم سرد استفاده می کنند. در واقع عامل اصلی کیفیت مبلیمان به جنس فوم سرد و گرم تعبیه شده در داخل مبل بستگی دارد. در حال حاضر خرید و فروش فوم سرد را می توانید در فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات مبلمان مشاهده نمائید که به منظور تعمیرات مبلمان چرمی و پارچه ای به کار برده می شوند.

مجموعه ربکالا به عنوان یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در زمینۀ فروش تجهیزات تعمیرات مبلمان در سراسر کشور فعالیت می کند. از این رو امکان خرید فوم سرد را برای مشتریان فراهم نموده است که می توانند پیش از تعمیر مبل انتخاب نموده و حین عملیات تعمیرات مبلمان از آنها استفاده نمایند.

فروش فوم سرد

هم اکنون برخی از فروشگاه ها و مجموعه هایی در سراسر کشور فعالیت خود را ادامه می دهند که در حوزۀ فروش تجهیزات داخلی مبلمان  فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده اند. بنابراین شرکت هایی که در زمینۀ تولید انواع مبلمان راحتی، سلطنتی و مدرن و کلاسیک فعالیت می کنند، می توانند با خرید فوم سرد با کیفیت، سطح کیفیت مبلمان تولید شدۀ مجموعۀ خود را بهبود ببخشند.

هدف از استفادۀ فوم سرد در ساخت مبلمان، ایجاد نشیمنگاه راحت و در عین حال یکدست برای افراد می باشد. همانطور که می دانید مهمترین قسمت مبلمان، محل نشیمنگاه مبل است که نقش مهمی بر روی راحتی فرد هنگام نشستن بر روی مبل دارد. بنابراین تولید کننده و تعمیرکار مبلمان با تعبیۀ فوم سرد می تواند حالت ارتجاعی نشیمنگاه مبلمان را حفظ کند. در واقع فوم های سرد قابلیت تحمل فشار وزن وارده بر نشیمنگاه را دارد و می تواند مجدداً به حالت اولیۀ خود بازگردد. توجه به این نکته، تفاوت قیمت مبلمان های مختلف را تعیین می کند. همچنین تفاوت قابل توجهی که میان فوم گرم و فوم های سرد وجود دارد، انعطاف پذیری بالا و مقاومت بالا در برابر جفظ حالت اولیۀ نشیمنگاه می باشد.

خرید فوم سرد برای تعمیر مبل

همانطور که می دانید با گذشت زمان قیمت مبلمان نیز افزایش یافته است و اکثر افراد توان مالی برای خرید مجدد مبل جدید را ندارند. در همین راستا ترجیح می دهند که با پرداخت حداقل هزینه از خدمات تعمیر مبل برای نو کردن سرویس مبلمان خود استفاده نمایند. از این رو هنگام استفاده از چنین خدماتی، توجه داشته باشید که از فوم سرد برای محل نشیمنگاه استفاده شود که حالت اولیۀ سطح رویۀ مبل یا همان نشیمنگاه پس از استفادۀ طولانی مدت به خوبی حفظ شود و حالت فرورفتگی نداشته باشد. تعمیرات انواع مبل در این مجموعه انجام می گیرد.

قیمت فوم سرد

قیمت فوم سرد به میزان کیفیت فوم و همچنین ابعاد آن بستگی دارد. فروش فوم سرد در ابعاد مشخص و از پیش تعین شده صورت می گیرد. از این رو تعمیرکاران و تولیدکنندگان مبل متناسب با مدل مبل از مزایای این نوع فوم های سرد برای ساخت مبل استفاده می کنند. فوم سرد 8*60*120، فوم سرد 10*60*120،  فوم سرد 12*60*120، فوم سرد 4*60*120، فوم سرد 14*60*180، فوم سرد 12*60*180 و ... برخی از انواع فوم سرد موجود در بازار می باشد که توسط فروشگاه ها و مجموعه های تعمیراتی مبل متناسب با مدل مبل از آنها استفاده می کنند. 

برای خرید انواع فوم سرد با کیفیت و تضمین شده می توانید با مجموعه ربکالا تماس بگیرید.

مجموعه مبلمان ربکالا  

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1104
نمایش همه
علاقه مندی ها ()