کاغذ دیواری از انواع دیوارپوش ها می باشد. با استفاده از این دیوارپوش می توان زیباسازی دیوار ها را انجام داد. کاغذ دیواری ها در طرح های بسیار متنوعی در فروشگاه ها یافت می شوند که افراد با توجه به سلیقه و مکان مورد نظر کاغذ دیواری مناسبی را انتخاب می کنند. از کاغذ دیواری می توان در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و... استفاده کرد.

کاغذ دیواری در منازل

در منازل از کاغذ دیواری ها به شکل بسیار متنوعی استفاده می شود، انواع طرح ها و رنگ ها می تواند برای منازل مورد استفاده قرار گیرد. طرح هایی از قبیل ایرانی و سنتی، کودک، گل، تاریخی، چهره و... اگر به شکل درستی استفاده شوند می توانند بسیار زیبا باشند. برخلاف مکان های اداری و تجاری که هر کاغذ دیواری شاید چندان مناسب نباشد، برای منازل می توان طرح های بیشتری را استفاده نمود. امروزه انواع کاغذ دیواری های ضد آب بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، این نوع از کاغذ دیواری ها دارای مزیت های بسیاری می باشد که از مهم ترین آن قابلیت تمیز کردن آن در زمانی که غبار روی آن را پوشانده باشد ، بوده همچنین این کاغذ دیواری ها دارای کیفیت های خوبی بوده و در برابر ضربات و برخورد اشیاء ، مقاومت خوبی دارند.

برای اتاق های پذیرایی طرح هایی مانند طبیعت، گل، تاریخی، طرح های مدرن می تواند گزینه های خوبی باشد. برای اتاق های خواب می توانا ز طرح های ملایم همچون گل و ... با رنگ های روشن استفاده نمود. برای اتاق کودکان نیز می توان از طرح های کودکانه استفاده کرد. فروشگاه وال نید انواع کاغذ دیواری های باکیفیت را با قیمت های بسیار مناسب عرضه می نماید و شما می توانید به صورت اینترنتی محصولات دلخواه خود را تهیه نمایید.

کاغذ دیواری در محل کار

در محل کار می توان از گزینه های خوبی برای انتخاب یک کاغذ دیواری خوب و زیبا بهره برد. انواع کاغذ دیواری در طرح های مشاغل انتخاب بسیار خوبی خواهد بود و می توان با توجه به شغل مورد نظر از کاغذ دیواری ها استفاده کرد همچنین انواع کلاسیک و ساده و یا نمونه های راه راه و یا اشکال هندسی می تواند مناسب باشد.  

نصب کاغذ دیواری

برخلاف ظاهر نصب راحت کاغذ دیواری ها ، نصب این دیوارپوش باید با مهارت بالایی انجام گیرد تا نتیجه ی دلخواه مشاهده شود. کاغذ دیواری ها در زمان کوتاهی نصب می شوند و برخلاف استفاده از رنگ که دارای ریخت و پاش است ، نصب این دیوارپوش بسیار راحت خواهد بود. کاغذ دیواری ها به صورت متری و یا رولی به فروش می رسد و شما می توانید متراژ مورد نظر را تهیه نمایید ، استفاده از از چند کاغذ دیواری از یک خانواده نیز می تواند بر جذابیت دیوار ها بیفزاید. برای نصب این دیوارپوش حتما از افراد ماهر و دارای تجربه ، کمک بگیرید تا نتیجه ی کار مورد رضایت واقع شود. کاغذ دیواری ها با استفاده از چسب های مخصوص به دیوار می چسبند و به همین دلیل نحوه ی چسباندن رول ها بسیار مهم بوده و دارای سختی بسیار زیادی است که در طول نصب توسط افراد غیر حرفه ای ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. خرید کاغذ دیواری مدرن را از طریق سایت انجام دهید.

فروشگاه وال نید از برترین فروشندگان کاغذ دیواری می باشد که این مرکز کاغذ دیواری هایی با جنس مرغوب و تنوع بالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. اگر قصد خرید کاغذ دیواری در طرح های زیبا را دارید حتما به سایت این فروشگاه مراجعه کنید. هدف این مرکز ارائه ی محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد و همواره در راستای این هدف در تلاش می باشد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 567
نمایش همه
علاقه مندی ها ()