پارکت را می توان یک تکه چوب مسطح در رنگ ها و ابعاد مختلف معرفی کرد، که به عنوان کفپوش برای تزئین کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی ظاهری و دکوراسیون ساختمان ها را دو چندان می کند. این کفپوش های جذاب را با استفاده از چوب درختان مختلف نظیر زبان گنجشک، بلوط، راش، افرا، گیلاس، بامبو، سپیدار و غیره در ضخامت ها و با سختی های مختلف می سازند، و به عنوان کفپوش برای تمامی دکوراسیون های مسکونی و تجاری با تردد های کم و زیاد مورد استفاده قرار می دهند. از مهمترین ویژگی های انواع پارکت های چوبی می توان به دوام بسیار بالا و قابلیت ترمیم و تعمیر آن ها با کمترین هزینه اشاره کرد، بطوریکه در صورت پوسته پوسته شدن به دلیل خراش و یا رطوبت می توان با ساب زدن و لاک زدن می توان این محصولات را به حالت اولیه خود تبدیل نمود.  قیمت پارکت هم مانند دیگر محصولات چوبی با توجه به پارامترهایی نظیر برندسازنده، کیفیت تولید، نوع چوب، سختی و ضخامت آن و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود.

ویژگی های پارکت مناسب

پارکت در شمار محبوب ترین کفپوش های ساختمانی قرار دارد، که جذابیت و زیبایی ساختمان های مسکونی و تجاری را دو چندان می کند، و در سالهای اخیر که کیفیت این محصولات چوبی بسیار بالاتر از حد انتظار رفته است می توان از آن ها برای تمامی محیط ها با ترددهای کم و زیاد استفاده کرد، البته به شرطی که فضای در دسترس مرطوب و خیس نباشد. از مهمترین ویژگی های پارکت مناسب می توان به قابلیت جابجایی، قیمت مناسب، هزینه های مناسب تعمیر و نگهداری، دوام بسیار بالا و عایق حرارت و صدا اشاره کرد، اگر این محصولات در ضخامت های بالا تهیه شوند و چوب مصرفی آن از تراکم و سختی بالایی برخوردار باشد می توان تا سالها از بابت کفپوش های ساختمان آسوده خاطر بود.

خرید پارکت چوبی ارزان قیمت

پارکت ها بسته به نوع چوب، سختی و ضخامت آن ها در رده های مختلف قرار می گیرند و در صورت مراقبت صحیح از آن ها می توان عمر یک پارکت چوبی را بیش از 50 سال تخمین زد، به همین دلیل است که روز به روز به تعداد متقاضیان خرید پارکت چوبی افزوده می شود، و این بازاز از رونق و سودآوری بسیار بالایی برخوردار هستند. کیفیت و دوام بسیار بالای انواع پارکت و لمینت سبب شده این محصولات در شمار مقرون به صرفه ترین کفپوش های ساختمانی قرار بگیرد و در سبک های مختلف دکوراسیون داخلی ساختمان از جمله کلاسیک، مدرن و روستیک مورد استفاده قرار بگیرند، و زیبایی و آرامش طبیعت را وارد نمای داخلی ساختمان ها نمایند. برای خرید پارکت چوبی ارزان قیمت و باکیفیت بهتر است از طریق فروشگاه ها و مراکز معتبر نمایندگی این محصولات اقدام کرد، زیرا این مراکز تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا و به صورت بی واسطه عرضه می کنند و در اختیار مشتریان آن در سراسر کشور قرار می دهند. برای اطلاع از  فروش کاغذ دیواری  به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. 

فروش آنلاین انواع پارکت و لمینت

فروش آنلاین انواع پارکت و لمینت از طریق نمایندگی ها و مراکز معتبر واردات و فروش پارکت به صورت بی واسطه و مستقیم با مناسب ترین قیمت موجود در بازار انجام می شود، که این مسائل سبب گرایش بیشتر مشتریان نسبت به خرید های اینترنتی و آنلاین شده است. گروه تزئینات داخلی دکورآفیس با سالها فعالیت مستمر در زمینه عرضه و فروش پارکت و لمینت در برندهای معتبر داخلی و خارجی همراه با گارانتی اصالت کالا و ارسال فوری و مطمئن محصولات خود به سراسر کشور توانسته است اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در زمره برترین شرکت های واردات و فروش کاغذ دیواری قرار بگیرد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 914
نمایش همه
علاقه مندی ها ()