نظم ساختاریافته و  هماهنگ بین تمامی اجزاء و المان های طراحی یک تعریف بسیار کلی از دکوراسیون داخلی می باشد که در آن دکوراتورها با توجه به نوع فضا، اهداف پروژه و بسیاری موارد دیگر تلاش می کنند، یک محیط بسیار زیبا و جذاب را به نمایش بگذارند. در دهه ی اخیر و با توسعه صنعت ساخت و ساز، دکوراسیون داخلی ساختمان ها نیز بیشتر از قبل مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفت، زیرا این افراد با استفاده از زیبایی و جذابیت های بصری محیط تلاش می کردند مشتریان را جذب فعالیت های خود نمایند و از دکوراسیون اداری سازمان خود مانند نوعی ابزار تبلیغاتی برای افزایش پرستیژ کاری و جلب توجه بازدیدکنندگان و مشتریان استفاده کنند. دکوراسیون داخلی آخرین مرحله از بازسازی ساختمان های داخلی می باشد، و تمامی زحمات تیم پروژه در دستان دکوراتورها قرار می گیرد و این افراد باید با اجرای یک دکوراسیون هدفمند و متناسب با طراحی داخلی و خارجی ساختمان، انواع پروژه های بازسازی را به بهترین شکل ممکن به اجرا برسانند. قیمت دکوراسیون داخلی در تمامی پروژه های مسکونی و اداری با توجه به سبک و سیاق طراحی، نوع متریال مصرفی، روش بهینه سازی فضا، تعداد نیروی انسانی و مدت زمان اجرای کار محاسبه و تعیین می شود، و مانند تمامی کسب و کارهای خدماتی نمی توان نرخ مشخصی را برای آن در نظر گرفت.

اهداف دکوراسیون داخلی

اهداف دکوراسیون داخلی در پروژه های مختلف مسکونی و تجاری بسیار متفاوت است، و این مسئله معمولا در همان ابتدای کار و پس از مطرح کردن انتظارات مشتریان از کاربری محیط مشخص می شود. به عنوان مثال در دکوراسیون داخلی ویلا استفاده از متریال طبیعی و خوش فرم در رنگ های گرم جذابیت بیشتری به محیط می دهد و آرامش طبیعت را به ساختمان ها وارد می کند، زیرا معمولا هدف دکوراسیون داخلی در انواع سازه های مسکونی در جذابیت بصری محیط، بهینه سازی هرچه بیشتر فضا و آرامش بخشی محیط خلاصه می شود.

المان های اصلی در دکوراسیون داخلی

از مهمترین المان های اصلی در دکوراسیون داخلی می توان به موارد فنی نظیر نقطه کانونی، انتخاب درست رنگ ها، فضا، خط، فرم ها، منابع طبیعی و مصنوعی نور، بافت، تکسچر و در نهایت الگو یا پترین اشاره کرد، این موارد در هنر دکوراسیون داخلی ساختمان به شدت مورد بررسی قرار می گیرد تا با استفاده از آن بتوان یه محیط بسیار حرفه ای و ایده آل را مطابق با جدید ترین متدهای روز دنیا طراحی کرد. پس از توجه و بررسی المان های طراحی، دکوراتورها با توجه به امکان سنجی اولیه ای که از پروژه به دست آورده اند کار طراحی و اجرای پلان های دکوراسیون را آغاز می کنند. یک دکوراتور موفق یک دکوراتور خلاق و ایده پرداز می باشد که با توجه به محدودیت های پروژه، سبک شناسی قوی و خلاقیت خود می تواند جدیدترین و مدرن ترین پروژه های دکوراسیون داخلی را به انجام برساند. از پرکاربردترین سبک های طراحی می توان به انواع سبک های کلاسیک، مدرن، روستیک، سنتی، مینیمال، اسکاندیناوی و فرانسوی اشاره کرد، که قواعد و اصول اجرای آن ها بسیار متفاوت می باشد.

دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت

اجرای دکوراسیون داخلی مانند اجرای دکوراسیون اداری با مناسب ترین قیمت از دیگر خدماتی است که در مجموعه مهندسی و معماری هیرادانا با بالاترین کیفیت و همگام با جدیدترین روش های طراحی توسط یک تیم حرفه ای و خلاق به انجام می رسد این مجموعه معتبر با سالهای فعالیت مستمر در این زمینه توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را کسب نماید و در شمار شرکت های برتر معماری و طراحی داخلی ساختمان قرار بگیرد. برای مشاهده رزومه موفق و نمونه کارهای این مجموعه خوش فکر و مجرب می توان به سایت هیرادانا مراجعه کرد و در صورت لزوم از مشاوره های کارشناسان آن نیز بهره برد، و با آرامش خیال پروژه های خود را به این مرکز واگذار نمود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 874
نمایش همه
علاقه مندی ها ()