پوشش کف را میتوان جزء موارد مهمی دانست که نقش ویژه ای را در زیباسازی فضای داخلی ساختمان ایفا میکند. پارکت لمینت از جمله پوشش های مناسب برای کف ساختمان ها به حساب می آید که مزایا و ویژگی های مثبت بیشتری نسبت به سایر کفپوش ها دارد، اگر پارکت لمینت به درستی انتخاب شود یعنی درصورتیکه پارکت لمینت را برای منزل مسکونی خود انتخاب مینمایید هماهنگی و تناسب مناسبی با سایر دکوراسیون از جمله مبلمان، رنگ دیوار، رنگ پرده، نورپردازی و مواردی از این قبیل داشته باشد، قطعا محیطی زیبا، گرم و دوست داشتنی را برای شما فراهم میکند. پارکت لمینت را میتوان در تمام ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری نیز به کاربرد. پارکت نوعی کفپوش میباشد که مستقیما از چوب درختان تهیه میشود اما پارکت لمینت نوع دیگری از کفپوش است که از چند لایه چوب فشرده ساخته میشود. امروزه استفاده از پارکت لمینت  نسبت به کفپوش های دیگر در میان مردم بیشتر شده و طرفداران بیشتری پیدا کرده است و علت این امر مزایای منحصر به فرد پارکت لمینت است که آن را از سایر کفپوش ها متمایز میکند از جمله این مزایا میتوان به راحت بودن نصب پارکت لمینت ها اشاره کرد برخلاف پارکت ها که برای نصب شان از چسب مخصوصی استفاده میشود و کثیف کاری زیادی را به همراه دارد برای نصب پارکت لمینت ها نیازی به چسب نیست چرا که دور تا دور آنها شیارهایی به نام کلیک وجود دارد که به صورت نر و ماده درون هم قرار میگیرند و قفل میشوند و نصب آنها بسیار سریع است و نکته جذاب تر اینکه میتوان آنهارا جمع کرد و دوباره در جای دیگری نصب کرد. قبل از اینکه پارکت لمینت را نصب کنند بر روی کف فوم های مخصوصی پهن میکنند که علاوه بر اینکه باعث هموار شدن کف میشود عایق مناسبی برای صدا و حرارت نیز میباشد.

با تمام مواردیکه ذکر شد مهمترین نکته در خرید پارکت لمینت مطمئن شدن از کیفیت مناسب آن و سپس قیمت خوب آن میباشد. از آنجاکه پارکت لمینت نقش بسزایی در زیباسازی محیط موردنظر افراد دارد سعی کنید محصول مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر تهیه فرمایید تا علاوه بر زیبا بودن پارکت لمینت، کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و طول عمر بالایی نیز داشته باشد. فروشگاه دکورآفیس با سالها تجربه و فعالیت در زمینه فروش و عرضه کفپوش ها  از جمله فروشگاه های معتبر و به نامی است که افراد میتوانند در کمال اطمینان پارکت لمینت خود را چه به صورت حضوری و چه آنلاین با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری نمایند.

 قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت به موارد مختلفی از جمله برند، کیفیت این محصول، متراژ محیط، طرح و رنگ پارکت و تولید داخل یا خارج بودن آن بستگی دارد، بدیهی است که پارکت لمینت ایرانی نسبت به سایر برندهای خارجی قیمت ارزان تری دارد  در حالیکه از نظر کیفیت تفاوتی با برندهای خارجی ندارد با این همه متقاضیان محترم خرید پارکت لمینت میتوانند با مراجعه به سایت فروشگاه دکورآفیس و با مشاهده انواع پارکت لمینت ها محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه نمایند.

فروش پارکت لمینت

فروشگاه دکورآفیس یکی از موفق ترین و محبوب ترین مراکز در زمینه فروش انواع پاکت ها مانند فروش پارکت لمینت چینی و سایر لوازم دکوراتیو میباشد که تمام تلاش خود را در جلب رضایت مشتریان به کار گرفته است. خریداران انواع پارکت لمینت میتوانند سفارش های خود را به صورت آنلاین در سایت این فروشگاه ثبت کرده و پارکت لمینت مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن در سراسر ایران تحویل بگیرند. تمامی محصولات دکورآفیس دارای گارانتی اصالت کالا میباشد و از این بابت رضایت و توجه مشتریان خود را جلب کرده است.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 862
نمایش همه
علاقه مندی ها ()