اصالت یکی از اصلی ترین ارکان در دکوراسیون داخلی است که به جنبه های مختلف از طراحی تا مواد و مصالح انتخاب برای طراحی داخلی ساختمان مانند کفپوش و دیوار پوش ها می پردازد، به عنوان مثال می توان به انواع پارکت چوبی اشاره کرد، که در شمار قدیمی ترین، طبیعی ترین و زیباترین کف پوش های ساختمانی قرار می گیرد و با استفاده از آن ها می توان هویت و اصالت را در برخی از سبک های طراحی از جمله سبک های روستیک و کلاسیک که بر پایه متریال طبیعی و دست ساز بنا شده، به بهترین روش ممکن به نمایش گذاشت. چوب عنصر اصلی و سازنده این کفپوش ها می باشد و درصد مقاومت و ماندگاری آن ها در برابر عوامل آسیب پذیر و مخرب براساس سختی و نوع چوب سنجیده می شود. از چوب درختانی همچون افرا، کاج، صنوبر، بلوط، گیلاس، زبان گنجشک، گردو و غیره استفاده می شود، که هر کدام از آن ها دارای عیار و سختی مشخصی هستند، که این مسائل در شمار اصلی ترین عوامل دسته بندی و تفکیک این کفپوش ها در بازارهای جهانی قرار دارد. امروزه پارکت ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی یا پارکت لمینت عرضه می شوند که از نظر مشخصات فنی و فیزیکی مانند ترکیبات سازنده، قیمت و مقاومت در برابر شست و شو، رطوبت و خراش تفاوت های بسیار زیادی بایکدیگر دارند. قیمت پارکت چوبی بسته به نوع چوب، بافت و گره های آن، برند سازنده، ضخامت، ابعاد، رنگ، یک تکه و یا چند تکه بودن و بسیاری موارد دیگر تعیین می شود، و به راحتی می توان در این بازار متنوع کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش داد.

مزایای استفاده از پارکت

چوب از با ارزش ترین و اصلی ترین متریال طبیعی است که در ساخت و تولید انواع محصولات دکوراتیو، هنری و کفپوش ها مورد استفاده قرار می گیرد و گرما و آرامش طبیعت را به فضای داخلی ساختمان ها وارد می کند. مقاومت در برابر اشعه UV، ضد حساسی و آلرژی، قابلیت جابجایی، مقاومت حرارتی بالا، نصب آسان، گرمای محیط، تنوع در طرح و رنگ و غیره از جمله مزایای استفاده از پارکت به عنوان کفپوش در تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد، که می توان آن ها را به روش های مختلف هندسی از جمله مورب، خطی، جناقی، حصیری، لوزی و غیره متناسب با فضای داخلی ساختمان ها نصب نمود.

خرید پارکت ارزان قیمت

انگیزه های بسیاری برای انتخاب پارکت به عنوان کفپوش ساختمان ها وجود دارد، که در این مقاله به برخی از آن ها پرداخته شد، که سبب شده به دلیل تقاضای بالای خرید پارکت چوبی شرکت های بسیار زیادی در زمینه واردات و  فروش پارکت در انواع برندهای داخلی و خارجی فعالیت نمایند و در واقع به نوعی نمایندگی پخش این محصولات را به عهده دارند، بنابراین متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به این مراکز می توانند به صورت مستقیم و بی واسطه محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش دهند و در مدت زمان تعیین شده از سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند.

فروش پارکت چوبی باکیفیت

مجموعه های بسیاری در زمینه واردات و فروش پارکت لمینت آلمانی باکیفیت و بادوام در برندهای معتبر داخلی و خارجی به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می کنند، که از خوشنام ترین و مجرب ترین آن ها می توان به مجموعه بزرگ تزئینات داخلی دکورآفیس اشاره کرد، که سالهاست با ارسال فوری و مستقیم کالاهای خود به سراسر کشور همراه با گارانتی تضمین کیفیت و قیمت مناسب توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید انواع پارکت چوبی باکیفیت و بادوام در ابعاد، رنگ ها و ضخامت های متنوع با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز به راحتی می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تعیین شده تحویل بگیرند.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 888
نمایش همه
علاقه مندی ها ()