کفی تخت یکی از بخش های مهمی است که در کیفیت تخت خواب تاثیر مستقیم دارد. در واقع تشک بر روی کفی تخت قرار می گیرد و اگر کفی ها دارای استاندارد لازم نباشند می توانند به ستون فقرات آسیب وارد کنند. در واقع کیفیت نامناسب کفی ها باعث خم شدن و ایجاد ترک یا شکستگی در آن می شود و سبب ناهماهنگی هایی در کفی شده که احساس خوشایند به افراد نمی دهد. بنابراین خرید کفی تخت بسیار مهم است و باید در زمان خرید مواردی از قبیل جنس ، کیفیت، مدل و سایز آن بررسی شود. کفی های تخت به طور کلی در انواع کفی تخت تک نفره و کفی تخت دونفره  تولید می شوند.

خرید کفی تخت دونفره بادوام

کفی تخت دونفره در انواع چوبی و فلزی به فروش می رسند. خرید در هر یک از جنس ها ، نیاز به دقت بالایی دارد تا نوع بادوام و مقاوم آن تهیه شود. کفی تخت باید مقاومت لازم برای تحمل وزن فرد مصرف کننده و بالاتر از آن را داشته باشد. کفی های مقاوم تر و باکیفیت معمولا قیمت های بالاتری در انواع ضعیف تر بوده اما با خرید این کفی ها در زمان طولانی نیاز به تعویض آن نخواهید داشت.

در بخش خرید کفی تخت دونفره ، کیفیت بسیار مهم تر از کمیت بوده و قیمت آن باید در مقدار مناسب در نظر گرفته شود زیرا کفی های ارزان اغلب از کیفیت های بالایی ساخته نشده اند و در زمان کوتاهی آسیب می بینند و هزینه های بیشتر برای خرید کفی تخت را برای شما خواهد داشت . کفی تخت دونفره در جنس های چوبی و فلزی می باشد که معمولا کفی های تخت دونفره از دو کفی تشکیل می شود تا بتوان راحت تر آن را جابجا نمود.

فروشگاه ویستا کالا امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده که می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

کفی تخت دونفره ساده و جکدار

کفی تخت دونفره در دو نوع ساده و جکدار می باشد. کفی های ساده درون تخت قرار می گیرند که برخی دارای نصب هستند و برخی با قرار گیری در تخت در جای خود ثابت می مانند. کفی های جکدار دارای قابلیت باز و بسته بودن می باشند که می توان از فضا داخل تخت نیز استفاده کرد. کفی تخت خواب دونفره جکدار برای افرادی که به فضای اضافه نیز دارند بسیار مهم بوده و تخت فضای بسیار مناسبی را برای آن ها خواهد داشت که می توان بهترین استفاده را از آن داشت و همانند کمدی جادار می باشد که از دیدگان پنهان است. کفی های جکدار معمولا با استفاده از دو پمپ باز و بسته می شوند و فضایی با دسترسی بسیار خوب را برای ما ایجاد می کنند. وجود کشو نیز می تواند کارامد باشد اما کشو ها دسترسی بسیار کمتری را برای ما ایجاد می کنند اما کفی جکدار می تواند فضای گسترده تری را ایجاد کند و دسترسی به هر وسیله نیز آسان می باشد. تولید کنندگان کفی ها را با استفاده از متریل مختلفی به تولید می رسانند و انواع مدل های کفی در بازار به فروش می رسد. انتخاب فروشگاهی مطمئن که بتوان کفی تخت را با کیفیت بالا و با قیمت ارزان خریداری نمود ، دشوار می باشد. اگر شما هم می خواهید خرید کفی تخت دونفره را با بهترین قیمت انجام می دهید می توانید به سایت فروشگاه ویستا کالا مراجعه نمایید.

فروشگاه ویستا کالا از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع کفی های تخت باکیفیت می باشد. با استفاده از خرید اینترنتی می توانید به راحتی و بدون صرف زمان زیادی ، خرید خود را از این مرکز انجام دهید.

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 887
نمایش همه
علاقه مندی ها ()