تخت ها از لوازم مهم در هر منزلی می باشند که راحتی و کیفیت آن بسیار مهم است. برای داشتن یک تخت خوب باید از کفی های استاندارد استفاده شود. کفی ها در انواع مختلفی به فروش می رسند که باید نوع مناسب با تخت مورد نظر را خریداری نمود.

خرید کفی تخت

برای خرید کفی تخت باید به جنس آن دقت نمایید. انواع جنس های چوبی و فلزی کفی ها در بازار به فروش می رسند که هر یک دارای مزایای و معایبی می باشند . کفی های فلزی و چوب هر یک اگر دارای استاندارد های لازم باشند و از کیفیت بالایی برخوردار باشند می توانند بسیار کاربردی واقع شوند و طول عمر بالایی را داشته باشند.

انواع کفی تخت

کفی تخت در انواع ساده و جک دار تولید می گردد. کفی های ساده در اندازه های تخت بوده و می توانند با قرار گیری در تخت در جای خود ثابت شوند، البته برخی دارای امکان استفاده از پیچ و مهره برای ثابت کردن آن هستند. کفی های جکدار کف های جدیدی هستند که با استفاده از جک می توان آن را باز و بسته کرد که در زمان های مورد نیاز با باز کردن کفی تخت، فضای زیر تخت قابل دسترس خواهد بود ، بنابراین می توان وسایل اضافی را در تخت ها نگهداری کرد، پس با استفاده از کفی تخت جکدار ، محفظه ای بزرگ را در اختیار خواهید داشت. برای افرادی که فضای کمی را در اختیار دارند استفاده از این نوع کفی ها می تواند بسیار کاربردی باشد.

امروزه افراد برای تخت خواب خود ، کفی تخت را به صورت جداگانه سفارش داده و نوع مناسبی از آن را انتخاب می کنند زیرا کفی ها در صورت بی کیفیت بودن می توانند آرامش را از افراد سلب کنند و به بدن آسیب وارد کنند.

موارد مهم در خرید کفی تخت

ابعاد کفی تخت بسیار مهم بوده و باید متناسب با تخت خریداری شود که معمولا کفی  ها مقداری از تخت ها کوچکتر هستند تا بتوان آن ها را در تخت جای داد.  استحکام کفی ها بسیار مهم است و باید در هر جنسی اعم از چوب یا فلز که کفی ها را تهیه می کنید، نوع باکیفیت آن را تهیه کنید.

باید دقت کنید که کفی های فلزی دارای مقاومت بالاتری از انواع کفی های چوبی می باشد اما این کفی ها نیز دچار شکستگی می شوند و همچنین صدای این کفی ها می تواند در مواردی آزار دهنده باشند. کفی ها چوبی اگر با استفاده از چوب مقاومی ساخته شوند ، استحکام بالایی خواهند داشت و همچنین قیمت ارزان تری هم دارند.

یکی از نکات مهمی که در خرید کفی تخت جکدار باید به آن توجه داشته باشید، اندازه ی کفی ها است، کفی ها جکدار به وسیله ی معمولا دو جک باز و بسته می شود که در زمان باز شدن ، اگر سقف اتاق مورد نظر کوتاه بشد ممکن است کفی با سقف برخورد داشته باشد، بنابراین دقت در  خرید کفی تخت دونفره و تکنفره نیز بسیار ضروری است.

فروش کفی تخت

فروشندگان مختلفی عرضه ی کفی های تخت را انجام می دهند که می توان خرید خود را از این مراکز انجام داد. برخی از تولید کنندگان نیز کفی ها را به طور مستقیم نیز به فروش می رسانند و می توان با قیمت های ارزان تری خرید این کفی ها را انجام داد. فروشگاه ویستا کالا از فروشندگان معتبر فروش کفی های تخت در کشورمان می باشد که این مرکز انواع کفی های تخت استاندارد را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان عرضه می کند. این مرکز با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را جلب نماید.

 

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 766
نمایش همه
علاقه مندی ها ()