کاغذ دیواری مدرن یکی از سبک های پرطرفدار کاغذ دیواری است که افراد زیادی علاقه مند به طرح های این سبک دیوارپوش هستند. از این رو برای پوشش دیوار از زیبایی آنها استفاده می کنند. امروزه همچون گذشته افراد متعدد تمایل به نصب کاغذ دیواری بر روی دیوار هستند، تا بدین وسیله بتوانند رنگ و رُخ خاصی به دکوراسیون داخلی فضای پذیرایی و اتاق خواب، اتاق میهمان و کودکان ببخشند. طرح کاغذ دیواری مدرن برگرفته از هنر امروز معاصر است که تلفیقی از رنگ و طرح های خاص ، مدرن و لوکس می باشد. هنر دکوراسیون داخلی مسئله ای است که از گذشته تا به امروز و حتی آینده در کنار انسان است و همواره انسان ها علاقه مند به داشتن این اثر هنری به تکنیک های مختلف هستند. خرید و فروش کاغذ دیواری مدرن نیز به همین جهت در سطح جهان مشاهده می شود و مورد پسند خیلی از افراد می باشد.

فروشگاه آنلاین رونیا به دلیل برخورداری از امکانات مربوطه، قادر به ارائه هر گونه خدمات فروش و نصب انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری مدرن متناسب با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی است.

فروش کاغذ دیواری مدرن

فروش کاغذ دیواری مدرن نیز همچون سایر کاغذهای دیواری به صورت رول با عرض های رایج 50، 70، 100 و 106 سانتی متری با طول 10 متر انجام می گیرد. البته امکان خرید سفارشی کاغذ دیواری مدرن با ابعاد مختلف از طریق فروشگاه اینترنتی رونیا برای مشتریان فراهم می باشد. میزان کیفیت جنس کاغذ دیواری نسبت به گذشته بهبود یافته است، علاوه بر آنکه از نظر طرح و رنگبندی نیز متنوع تولید و عرضه می شوند.

امروزه از کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک علاوه بر جنبۀ پوشانندگی، به منظور جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون به کاربرده می شود، تا بدین وسیله بتوانند تحولی در نمای داخلی ساختمان ایجاد کنند، به نحوی که چشم هر بیننده ای را مجذوب سازد.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی مدرن نیز به عنوان جدیدترین سبک تولید کاغذ دیواری است که تلفیقی از پوستر و طرح های مدرن است که زیبایی جلوۀ واقعی تصاویر را به بیننده نشان می دهد. سبک مدرن و کلاسیک دو دسته بندی کلی است که در معقولۀ چاپ کاغذ دیواری نیز این مسئله مد نظر قرار گرفته می شود. با توجه به سبک دکوراسیون فضای داخلی می توان از هر کدام و یا به صورت تلفیقی از کاغذهای دیواری مدرن و همچنین کاغذ دیواری کلاسیک استفاده نمود، که انتخاب آنها بسته به سلیقۀ شخصی افراد دارد.

انتخاب طرح کاغذ دیواری مدرن بسیار سلیقه ای است، از این رو افراد به سادگی می توانند متناسب با رنگبندی تجهیزات دکوراسیون داخلی و همچنین سبک مورد علاقۀ خود، اقدام به خرید کاغذ دیواری مدرن لاکچری و یا ساده نمایند.

همانطور که می دانید کاغذ دیواری به طرز شگفت انگیزی به زیبایی و جلوۀ نمای دکوراسیون کمک می کند و افراد مختلف می توانند برای ایجاد تغییر و تنوع به نمای دکوراسیون از مزایای انواع کاغذ دیواری مدرن بهره گیرند.

قیمت کاغذ دیواری مدرن

قیمت  خرید کاغذ دیواری  مدرن به ابعاد و جنس کاغذِ کاغذ دیواری مدرن دارد. در عرصۀ هنر، استفاده از کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی مدرن معنا و مفهوم خاصی دارد و بیانگر حالات و شرایط مختلف است که به صورت کاملاً تجسمی طراحی و به عرصۀ نمایش گذاشته می شوند.

تنوع محصولات کاغذ دیواری مدرن ساده و سه بعدی بسیار است و خوشبختانه شرایط مناسبی برای خرید کاغذ دیواری مدرن با قیمت ارزان و کیفیت بالا فراهم می باشد.

فروشگاه آنلاین رونیا از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در عرصۀ تأمین تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع کاغذ دیواری، پوستر دیواری، انواع کفپوش و غیره با بهترین قیمت فعالیت می کند.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

    09121996816

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 562
نمایش همه
علاقه مندی ها ()