کاغذ دیواری پذیرایی از جمله رایج ترین انواع کاغذ دیواری است که به منظور پوشش دیوار به کار برده می شود. از گذشته های دور دوران باستان چین تا کنون از مزایای کاغذ دیواری برای جلوه دادن و زیبا کردن نمای دکوراسیون پذیرایی و اتاق های منزل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به همین منظور بیش از پیش از جلوۀ کاغذ دیواری پذیرایی برای ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون بهره گرفته می شود. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چاپ کاغذ دیواری دیجیتالی به منظور چاپ انواع کاغذ دیواری با کیفیت و با دوام مورد استفاده قرار گرفته می شود. علاوه بر این نکات، امکان تبدیل عکس به کاغذ دیواری سه بعدی و ساده میسر می باشد. در همین راستا می توانید انواع کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی را در طرح های زیبا و مجلل در سطح بازار مشاهده نمائید.

فروشگاه آنلاین رونیا، سالها ست که در حوزۀ چاپ و فروش انواع کاغذ دیواری و تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت می کند و توانسته با عرضۀ جدیدترین کالاهای تزئین دکوراسیون، زیبایی را به محل زندگی و کسب و کار شما به ارمغان آورد.

فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی

فروش کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی به دلیل جلوۀ واقعی که تصاویر دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. تصاویر سه بعدی به دلیل سایه و روشن هایی که طراحی آنها در نظر گرفته می شود، حالت سه بعدی به خود پیدا می کنند، بنابراین استفاده از پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، می توانید حال و هوای واقعی به فضای دکوراسیون اتاق نشیمن دهید که از زیبایی فوق العاد برخوردار خواهد بود.

سالن پذیرایی به دلیل اینکه مرکز توجه آپارتمان و یا ویلا در نظر گرفته می شود، به همین دلیل اکثر افراد علاقه مند به خرید کاغذ دیواری پذیرایی برای ایجاد تغییر و جلوه دادن به این فضای باز و دلنشین می باشد. همۀ انسان ها علاقه مند به هنر هستند که این مسئله آنان را تشویق به خلق آثار مختلف زیبا و متنوع نموده تا بتوانند تجهیزات دکوراسیون داخلی را با رنگبندی و طرح های متنوع و زیبا طراحی و تولید نمایند و بدین وسیله زیبایی محل زندگی خود را دو چندان نمایند. به همین جهت چاپ انواع کاغذ دیواری پذیرایی در سراسر جهان رونق پیدا کرده است.

انواع کاغذ دیواری پذیرایی مدرن و کلاسیک چون کاغذهای دیواری طرح نقاشی، مناظر طبیعی، گل و گیاه، تصاویر ساحل، اشکال انتزاعی و ... چاپ شده اند که می توانید از آنها برای جلوه دادن به قسمت های مختلف سالن پذیرایی نصب کنید.

از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری پذیرایی می توان به قابلیت شستشو بودن، نصب راحت، تنوع طرح، قیمت ارزان، کیفیت بالا در برابر تابش نور مستقیم خورشید و استحکام بالا در برابر پارگی اشاره کرد. از این رو افرادی که علاقه مند به تزئین دکوراسیون داخلی سالن نشیمن به کاغذ دیواری پذیرایی هستند، می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و همچنین رنگبندی و سبک تجهیزات دکوراسیون داخلی، دیوارپوش زیبا و لاکچری نصب نمایند.

قیمت خرید کاغذ دیواری پذیرایی نیز همچون سایر انواع کاغذ دیواری به کیفیت جنس و ابعاد آن بستگی دارد. در همین راستا امکان خرید کاغذ دیواری پذیرایی pvc با قیمت ارزان و دوام بالا برای اقشار مختلف جامعه فراهم می باشد. توجه به سبک و نمای دکوراسیون اتاق نشیمن یا همان سالن پذیرایی از اهمیت بسزایی برخوردار است چون افراد بیشتر زمان خود را در این قسمت از محیط خانه و یا اداری می گذرانند. در نتیجه ایجاد تغییر و نصب تجهیزات دکوری زیبا چون کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی می تواند احساس بهتری به افراد دهد.

برای خرید انواع کاغذ دبواری و پوستر پذیرایی می توانید از فروشگاه آنلاین رونیا دیدن فرمائید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

    09121996816

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()