کاغذ دیواری سالهاست که در شمار روش های تزئینی پرطرفدار برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان با مناسب ترین هزینه قرار گرفته است، که با استفاده درست از آن ها می توان فضاهای کوچک را قدری بزرگتر و بهینه تر به نمایش گذاشت، البته مزایای استفاغده از این دیوارپوش های کاغذی به اینجا ختم نمی شود، و مواردی همچون سهولت نصب، قابلیت شست و شو و نظافت ساده، ترمییم راحت، پوشاندن نواقص و عیوب دیوارها و عمق و روح بخشیدن به نمای داخلی ساختمان را نیز می توان به ویژگی ها و مزایای استفاده از این منسوجات کاغذی استفاده کرد. انتخاب موضوعی و سبک طراحی کاغذ دیواری با طراحی و دکوراسیون ساختمان از دیگر مواردی است که انتخاب کاغذ دیواری مناسب را برای مشتریان ساده تر کرده است. امروزه با تنوع تولیدات انواع  کاغذ دیواری می توان این محصولات را در دسته های انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری سنتی، کاغذ دیواری پشت تلویزیون و غیره جای داد، که برحسب نیاز و مورد استفاده می توان بهترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری در تمامی برندها و مدل های این محصولات به صورت متری محاسبه و تعیین می شود، و فروش آن ها معمولا به صورت رولی در ابعاد و اندازه های مشخص و استاندارد می باشد، که در بیشتر مواقع طول رول ها 10 متر و عرض آن نیز بیش از 50 سانتی متر است. از دیگر موارد بسیار مهم در تعیین قیمت کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی می توان به برند سازنده، نوع کاغذ دیواری، متریال مصرفی، سبک طراحی، ضخامت و غیره اشاره کرد، که متقاضیان این محصولات می توانند با توجه به بودجه و سلیقه خود در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند، مجموعه معتبر دکورآفیس با بیش از 15 سال فعالیت درخشان در زمینه عرضه و پخش انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک و غیره در طرح ها و برندهای مختلف در شمار مجرب ترین عاملین فروش کاغذ دیواری قرار گرفته است. 

خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت

درصد مقاومت کاغذ دیواری در برابر آسیب های محیطی از قبیل شست و شو، خراش، پارگی و غیره به همراه ویژگی هایی همچون ضد آلرژی بودن، نصب ساده، دوام و کیفیت بالا از مهمترین پارامترها و خصوصیاتی هستند، که در هنگام خرید کاغذ دیواری باکیفیت و مناسب باید مورد توجه قرار داد. این دیوارپوش های کاغذی را برحسب کیفیت و ماندگاری می توان در گروه های انواع کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری نانو و غیره قرار داد، که هرکدام از آن ها دارای ویژگی های مشخصی هستند و از تنوع و کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. نمایندگی ها و مراکز معتبر واردات و پخش محصولات تزئینی ساختمان از جمله معتبرترین مراکزی هستند که شرایط خرید کاغذ دیواری ارزان قیمت را برای مشتریان این محصولات فراهم کرده است، از مهمترین دلایل قیمت پایین کاغذ دیواری در این مجموعه ها می توان به حذف واسطه های فروش و عرضه مستقیم کالا به مشتریان اشاره کرد، که سبب استقبال بالای متقاضیان این محصولات شده است.

فروش آنلاین کاغذ دیواری

فروش آنلاین کاغذ دیواری مانند فروش کاغذ دیواری ایرانی از جدیدترین و پرطرفدارترین روش های خرید این دیوارپوش های جذاب کاغذی است، که این امکان را به مشتریان می دهد، بدون کوچکترین خستگی و با صرفه جویی در زمان و هزینه خود، بتوانند در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات با دقت و زمان بیشتری، بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند. مجموعه فروشگاهی دکورآفیس از معتبرترین و محبوب ترین مراکز عرضه و پخش انواع کاغذ دیواری جدید در سبک ها و طراحی های مختلف با مناسب ترین قیمت است، که در کنار خدمات فروش آنلاین و حضوری، امکاناتی از قبیل ارسال فوری و مطمئن کالا و تضمین کیفیت و اصالت کالا اشاره کرد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری مدرن و جدید با مراجعه به سایت معتبر دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()