یکی از پوشش های مناسبی که برای دیوار های داخلی ساختمان استفاده میشود و دارای رنگها و طرح های گوناگون میباشد کاغذ دیواری است که با بهره گیری از آن میتوان به فضای ساختمان جلوه ای زیبا بخشید. همانطور که گفتیم کاغذ دیواری دارای طرح ها و رنگ ها و حتی انواع مختلف است که باید آن را متناسب با مکانی که قرار است نصب شود انتخاب کرد برای مثال اگر کاغذ دیواری برای نصب و استفاده در اتاق پذیرایی میباشد میتوان از رنگ های گرم و طرح های افقی برای بزرگ نشان دادن فضا استفاده کرد و برای اتاق خواب کودک میتوان از کاغذ دیواری با رنگهای شاد و طرح های کارتونی استفاده کرد. با استفاده یا تغییر  کاغذ دیواری میتوان تغییری اساسی در دکوراسیون منزل ایجاد نمود این تغییر نه تنها هزینه زیادی را به همراه ندارد بلکه جذابیت دکوراسیون منزل را دوچندان مینماید.

ویژگی کاغذ دیواری مناسب و با کیفیت

کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت به دلیل روکش پلاستیکی که روی کاغذ وجود دارد در برابر خراشیدگی های سطحی مقاومت میکند و دچار آسیب نمیشود. کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت دارای ویژگی های ترمیم، شست و شو، مقاومت حرارتی است و به کندی میسوزد، این منسوجات کاغذی مدام در حال به روز شدن و ارتقاء کیفیت و طراحی می باشند و با استفاده از آن ها می توان هر سلیقه ای را راضی نگه داشت. کاغذ دیواری از محصولات پتروشیمی تولید میشود و درصورتیکه در تولید آن از مواد باکیفیت استفاده نشود باعث بوی نامطبوع و آلرژی میگردد درحالیکه کاغذ دیواری های مناسب هیچگونه حساسیت و بوی نامطبوعی ایجاد نمیکنند. کاغذ دیواری مرغوب و مناسب آلودگی و دود را به خود جذب نمیکند، طول عمر بالایی دارد و در برابر تابش آفتاب مقاوم است و تغییر رنگ نمیدهد.  کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری pvc ، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی ازجمله کاغذ دیواری های با کیفیت به شمار می آیند.

دلایل انتخاب کاغذ دیواری

از جمله دلایلی که افراد ترجیح میدهند از کاغذ دیواری به جای پوشش های دیگر برای دیوار استفاده نمایند این است که کاغذ دیواری جلوه بسیار زیبایی به دیوار میبخشد و همچنین مشکلاتی مانند بوی رنگ را ندارد. از دلایل دیگر انتخاب کاغذ دیواری میتوان به سرعت و سهولت در اجرا، قابل شستشو بودن ،مقاوم بودن در برابر خراشیدگی، تنوع بسیار زیاد در طرح ها و رنگ ها که  امر سازگاری با دکوراسیون را سهل میکند و قیمت بسیار مناسب آن نسبت به سایر پوشش های دیوار اشاره کرد. در بعضی مواقع استفاده از کاغذ دیواری به جای پوشش های دیگر مقرون به صرفه تر میباشد 

قیمت کاغذ دیواری

قیمت فروش کاغذ دیواری مانند فروش کاغذ دیواری ساده به موارد مختلفی از جمله جنس کاغذ، طرح و رنگ ، کیفیت تولید، برند، اندازه کاغذ دیواری و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد برای مثال کاغذ دیواری هایی با طرح های مسطح ارزان تر از کاغذ دیواری هایی با طرح های برجسته میباشند و کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی کمی گران از کاغذ دیواری هایی با طرح ساده میباشند. از جمله موارد دیگری که در تعیین قیمت کاغذ دیواری نقش دارد کشور سازنده آن میباشد مثلا کاغذ دیواری ایرانی از لحاظ قیمت  نسبت به کاغذ دیواری خارجی مقرون به صرفه تر میباشد. با این همه متقاضیان خرید کاغذ دیواری میتوانند کاغذ دیواری مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از فروشگاه دکور آفیس تهیه نمایند.

فروش کاغذ دیواری

فروشگاه دکور آفیس از معتبرترین مراکز عرضه و فروش کاغذ دیواری میباشد این فروشگاه اطلاعات مناسبی را در مورد انواع کاغذ دیواری ها در اختیار مشتریان خود قرار میدهد تا آنها بتوانند کاغذ دیواری مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب نمایند. خریداران میتوانند پس از انتخاب کاغذ دیواری مورد نیاز سفارش خود را با اطمینان خاطر در سایت فروشگاهی این مرکز ثبت کنند و از خدمات فروش آنلاین بهره ببرند و محصولات خود را با مناسب ترین قیمت، عالی ترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران تحویل بگیرند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()