استفاده از انواع متریال چوبی و طبیعی در جذابیت های بصری و دکوراسیون داخلی ساختمان ها  همواره نقش بسیار چشمگیری داشته است که در این میان می توان به انواع پارکت و لمینت اشاره کرد که با ساختار طبیعی و چوبی خود، گرما و زیبایی آرامش بخشی را به محیط می بخشند. به همین دلیل است که خرید پارکت در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و در تمامی طراحی های کلاسیک، روستیک و ماوریک زیبایی و بافت طبیعی محیط را به صورتی زیباتر به نمایش می گذارد. این کفپوش های زیبای چوبی را می توان در تیراژه رنگی متنوع و متناسب با طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان سفارش داد، به عنوان مثال خرید پارکت سفید، طوسی، زرشکی و قهوه ای از پرفروش ترین این محصولات در بازارهای جهانی می باشند، که با هر سبک و سیاقی می توان آن ها را استفاده کرد. این منسوجات چوبی با توجه به روش تولید و نوع متریال مصرفی که در ساخت آن ها به کار رفته است در دو گروه پارکت و پارکت لمینت قرار می گیرند، که از نظر قیمت، دوام، نصب و نوع متریال مصرفی تفاوت هایی با یکدیگر دارند، و متقاضیان خرید پارکت و لمینت با توجه به نوع نیاز خود و امکان سنجی اولیه ای که از محیط به دست آورده اند باید بهترین و مناسب ترین این محصولات را انتخاب کرده و مورد استفاده قزار دهند.

قیمت خرید پارکت

قیمت خرید پارکت و پارکت لمینت از جمله تفاوت های آشکار این دو کفپوش چوبی می باشد، قیمت خرید پارکت لمینت به دلیل بافت مصنوعی و روش ساده تولید آن بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از انواع پارکت چوبی بادوام می باشد. با توجه به مزایای استفاده از انواع پارکت لمینت، همچنان عده ای براین باورند که خرید پارکت لمینت ضدآب چوبی به دلیل داشتن بافت طبیعی و زیباتر و همین طور دوام  و ماندگاری بسیار بالا تاثیر زیباتر و بهتری در فضای داخلی ساختمان می گذارد و شاید این مورد یکی از مهمترین دلایل فروش پارکت می باشد.

خرید پارکت لمینت

پارکت لمینت همان طور که از نام آن هم پیداست یک کفپوش چوبی با لایه محافظ لمینت می باشد که در کارخانه های پارکت سازی سطح رویی آن با استفاده از ماده ای بنام HDF محافظت می شود. از مهمترین مزایا و برتری های خرید پارکت لمینت نسبت به پارکت های طبیعی و چوبی دوام بالاتر این محصولات در برابر حرارت، رطوبت، فشار و شست و شو می باشد. این نوع پارکت ها دارای بافتی مصنوعی هستند و معمولا سطح رویی آن ها براق تر و روشن تر از انواع پارکت چوبی ساده می باشد. با توجه به موارد ذکر شده خرید پارکت لمینت برای قشر بسیار زیادی از جامعه که امکان و بودجه خرید پارکت طبیعی را ندارند، یک امتیاز به حساب می آید که با استفاده از آن به راحتی می توانند فضای دلخواه خانه، ویلا و محل کار خود را طراحی نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 783
نمایش همه
علاقه مندی ها ()