پیشرفت صنعت چاپ در دکوراسیون داخلی ساختمان ها تاثیر بسیار زیادی داشته است، امروزه فراهم شدن بستر چاپ بر روی سطوح مختلف مانند شیشه، چوب، پارچه، پلاستیک و غیره زمینه ساز تولید انواع محصولات دکوراتیو از پرده چاپی، قبیل کاغذ دیواری ساده و سه بعدی، پوستر دیواری و کوسن مبل در طراحی های متنوع شده است که این امکان را به دکوراتور ها می دهد، تا محل سکونت و کار خود را به صورت سفارشی طراحی نمایند. البته استفاده از پرده چاپی سالهاست که در زمینه طراحی داخلی ساختمان مطرح شده، اما در گذشته به دلیل کیفیت بسیار پایین چاپ و دوام کم این محصولات با استقبال مشتریان مواجه نشد، اما در عصر حاضر که صنعت چاپ با رشد و توسعه بسیار خوبی همراه بوده است و ورود انواع دستگاه های چاپ سابلیمیشن، چاپ دیجیتال، چاپ مستقیم و چاپ روتاری استفاده از این پرده های تزئینی به مراتب افزایش یافته است که از مهمترین دلایل آن می توان به بالارفتن کیفیت چاپ، وضوح بالای تصویر، عدم بهم ریختگی رنگ ها، مقاومت طراحی در برابر شست و شو و هزینه های بسیار پایین سفارش و خرید آن ها اشاره کرد. انواع  پرده چاپی  را می توان در طرح های سفارشی یا طرح های آماده که از پر طرفدارترین آن ها می توان به انواع مناظر شهری، طبیعت، دریا، انیمیشن و تصاویر کودکانه، پرتره و غیره اشاره کرد، تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

قیمت پرده چاپی

نوع دستگاه و کیفیت چاپ از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت پرده چاپی که به پرده هازان هم معروف می باشد شده است. این پرده های دکوراتیو و جذاب را می توان در طرح های سفارشی و آماده و در ابعاد و اندازه مورد نظر خود خریداری نمود و دیزاین سالن پذیرایی یا اتاق خواب ها را با استفاده از آن تکمیل کرد. نوع رنگ، کیفیت چاپ، نوع پارچه و ابعاد و اندازه پرده از جمله عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت انواع پرده چاپی می باشند، اما در مجموع می توان این نوع از پرده ها را در شمار ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین پرده های دکوراتیو قرار داد.

ویژگی های انواع پرده چاپی

مزایایی همچون ثبات در رنگ، قابلیت شست و شو، کیفیت بالای چاپ و تفکیک رنگ ها، دوام بسیار بالا، وضوح تصویر، نصب آسان و قیمت ارزان و اقتصادی از مهمترین ویژگی های انواع پرده چاپی می باشد که نظر بینندگان، طراحان داخلی و دکوراتورها را به خود جلب می نماید ، و سبب شده این محصولات در سالهای اخیر با استقبال بسیار زیادی مواجه شوند. نصب بسیار آسان و بدون نیاز به نصاب حرفه ای یکی دیگر از آپشن های بسیار مهم در انتخاب و خرید پرده چاپی می باشد، این پرده ها را می توان بدون کوچکترین پیچیدگی نصب نمود و فضای اتاق ها یا سالن پذیرایی را به صورتی حرفه ای و خلاقانه دیزاین نمود.  برای خرید پرده چاپی بادوام و با کیفیت بهتر است به سراغ نمایندگی های آنلاین فروش محصولات دکوراتیو و تزئینات داخلی ساختمان مراجعه کرد، زیرا این مراکز با حذف واسطه ها تمامی کالاهای خود را از جمله پرده چاپی را  به صورت بی واسطه و با مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهند.برای اطلاع از فروش پرده چاپی طرح طبیعت به سایت مراجعه کنید.

فروش پرده چاپی ارزان قیمت

مجموعه معتبر و اینترنتی دکورآفیس از محبوب ترین مراکز فروش پرده چاپی ارزان قیمت و باکیفیت در طرح های آماده و سفارشی با بالاترین کیفیت چاپ می باشد که محصولات خود را به روش های حضوری و آنلاین عرضه می کند و سالهاست که با ارسال فوری و مطمئن محصولات به همراه گارانتی اصالت کالا توانسته رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید و در شمار مجموعه های موفق و مطرح در زمینه دیجیتال مارکتینگ قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع پرده چاپی ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()