طراحی و تزئین دیوارها به عنوان مهمترین اجزاء ساختمان همواره مورد توجه طراحان و دکوراتورها بوده است و در این مقوله انواع خدمات از قبیل گچ کاری، رنگ روغن، پوستر دیواری، کاغذ دیواری و تابلو انجام می شود. انتخاب تابلو مناسب درواقع آخرین مرحله از طراحی و تزئین دیوارها می باشد که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، و باید هماهنگ با دیگر اجزاء و دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار قرار بگیرد. البته علاوه بر انواع تابلو نقاشی می توان از قاب های زیبا و متنوع نیز استفاده کرد، برای مثال می توان به انواع باکس های دیواری، تابلو گالری، تابلو فرش، قاب عکس های خانوادگی اشاره کرد که به دیوارهای بی جان ساختمان ها گرما و زندگی می بخشند. از آنجایی که تمامی آثار هنری با یک طراحی و هدف خاصی ترسیم می شوند و پیام های خاصی را به محیط اطراف منعکس می کنند، که مخاطبان را جذب خود می کنند و گرما و زیبایی تحسین برانگیزی را به ساختمان می افزایند. با توجه به تنوع بسیار سبک های هنری نظیر سبک های کلاسیک، مدرن، رئالیسم، کوبیسم و غیره می توان از این آثار هنری با توجه به سلیقه، سبک طراحی و دکوراسیون ساختمان خود استفاده کرد، و یک طراحی بسیار حرفه ای، هماهنگ و منسجم را به نمایش دیگران گذاشت. از انواع تابلو کلاسیک با زمینه های نقاشی و رنگی متفاوت می توان در دیزاین هایی با این الگو استفاده کرد، و نظم و هماهنگی ساختمان را به سادگی به تصویر کشید. قیمت تابلو نقاشی با توجه به مدت زمان انجام کار، نوع سبک طراحی، متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود به عنوان مثال قیمت تابلو نقاشی فتورئالیسم با رنگ روغن بسیار گران تر از یک تابلو مدرن و ساده می باشد.

اصول انتخاب تابلو مناسب

موارد بسیار زیادی هستند که باید قبل از انتخاب و خرید انواع تابلو نقاشی مدرن و کلاسیک مد نظر قرار داد که از مهمترین آن ها می توان به مشخص کردن زمینه و تیراژه رنگ ها و هماهنگی آن با دیگر اشیاء داخلی ساختمان اشاره کرد. همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد تمامی آثار هنری یک سبک و سیاق خاص را دنبال می کنند،و با موضوع یا هدفی مشخص کشیده می شوند که می تواند زمینه های طبیعی، اجتماعی، انتزاعی، پرتره و غیره داشته باشد، به همین دلیل است که آثار هنری همواره بازدید کنندگان را به تأمل وادار می کنند و برای چند دقیقه ای مخاطبان را حذب خود می نمایند، بنابراین هدف از انتخاب و خرید تابلو نقاشی معنا و هویت بخشیدن به دکوراسیون داخلی ساختمان و جلب توجه بینندگان می باشد، تا بتوان تاثیر گذاری محیط و دکوراسیون داخلی ساختمان را دو برابر نمود. برای خرید تابلو مدرن به سایت مراجعه کنید. 

از دیگر اصول انتخاب تابلو مناسب می توان به محل نصب این اکسسوری های هنری و ابعاد و اندازه آن ها اشاره کرد، دکوراتورها و طراحان داخلی معمولا تمامی تابلوها را در هر سبک و سیاقی در نقاط کانونی ساختمان قرار می دهند که در معرض دید افراد باشد و به خوبی جلوه گیری نمایند. هماهنگی ابعاد و اندازه تابلو نیز با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله ابعاد دیوار از نظر طول و عرض و همچنین فاصله و ارتفاع سقف تا زمین از جمله مواردی هستند که در انتخاب تابلو مناسب برای انواع ساختمان های تجاری و مسکونی بسیار راهگشا می باشد و با استفاده از آن می توان یک شمای کلی از تابلو مورد نظر ساختمان را به دست آورد. با انتخاب یک تابلو مناسب و جذاب می توان به کار دیزاین و طراحی دیوارها خاتمه داد، و به دیگر عناصر چیدمان داخلی فضا پرداخت.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()