پرده تصویری از جدیدترین المان هایی است که در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع از پرده ها حاصل ذوق طراحان داخلی و پیشرفت هایی است که در صنعت چاپ دیجیتال به وجود آمده است و با استفاده از آن ها می توان یک طراحی منحصر به فرد و سفارشی را متناسب با دیگر اجزاء ساختمان به نمایش گذاشت. همواره پرده ها یکی از مهمترین المان ها و شاخص های دکوراسیون داخلی ساختمان ها می باشند که تنوع بسیار بالایی از نظر نوع متریال و سبک های طراحی و دیزاین دارند، که از پر استفاده ترین آن ها می توان به انواع  پرده تصویری  ، پرده چاپی یا پرده هازان و پرده سلطنتی یا پارچه ای اشاره کرد، که بسته به بودجه مشتریان، سبک طراحی و نظر و سلیقه دکوراتورها باید بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و نصب نمود.

قیمت پرده تصویری

کیفیت از مهمترین المان ها و آپشن های اصلی در تعیین قیمت پرده تصویری، پرده هازان و پرده شیلک و غیره می باشد، امروزه صنعت چاپ با پیشرفت هایی که در زمینه انواع روش های چاپ از قبیل چاپ روتاری، چاپ سیلک، چاپ سابلیمیشن و چاپ دیجیتال استفاده از این محصولات بسیار متداول شده است، و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. از دیگر مواردی که در تعیین قیمت پرده تصویری تاثیر مستقیم دارد می توان به سبک طراحی، تفکیک رنگ ها ، نوع دستگاه چاپ و کیفیت پرده چاپی اشاره کرد که با احتساب تمامی شرایط فوق در حد بسیار عالی و ممتاز باز هم قیمت انواع پرده تصویری ارزان تر از انواع پرده سلطنتی و چاپی می باشد.

ویژگی های انواع پرده تصویری

از مهمترین ویژگی های انواع پرده تصویری که شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی برپایه آن، این محصولات را برای روکش و دیزاین پنجره ها انتخاب می کنند می توان به قابلیت شست و شو، ثبات رنگ ها، دوام و ماندگاری، قیمت پایین، کیفیت چاپ بسیار بالا، طراحی سفارشی اشاره کرد. از دیگر امتیازات استفاده از انواع پرده تصویری در دکوراسیون داخلی می توان به امکان سفارشی سازی این محصولات اشاره کرد، به این معنی که می توان نقاشی ترسیمی بر روی آن را که می تواند برگرفته از طبیعت، خط و نستعلیق، پرتره، آبرنگ، داماسک و غیره باشد را به راحتی در ابعاد دلخواه خود سفارش داد و با بالاترین کیفیت چاپ و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل گرفت. استفاده از انواع پرده تصویری در سالهای اخیر به یکی از المان های مهم در صنعت طراحی داخلی ساختمان تبدیل شده است، که مشتریان و دکوراتورها بسته به سلیقه خود نمونه ای از آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهند.برای اطلاع از فروش پرده چاپی طرح صورت به سایت مراجعه کنید.

سبک های طراحی پرده تصویری

هر تصویری که بر روی سطوح مختلف ترسیم می شود برگرفته از یک سبک طراحی می باشد و اصول و قواعد خاص خود را دارد، به عنوان مثال می توان به انواع سبک های کلاسیک، مدرن، روستیک، مینیمال، کوبیسم، فتور رئالیسم و غیره اشاره کرد، البته تناسب موضوعی انواع سبک های طراحی پرده تصویری با چیدمان داخلی و دکوراسیون ساختمان نیز اهمیت بسیار بالایی دارد که دکوراتورها و طراحان داخلی باید در اولویت های خود قرار دهند، تا بتوان یک طراحی بی عیب و نقص را به مرحله نمایش رساند. استفاده از انواع پرده تصویری سبب می شود هزینه های خرید پرده را در مدل های مختلف همچون کلاسیک، مدرن و غیره را به حداقل ممکن رساند، زیرا معمولا قیمت پرده تصویری در مقایسه با انواع پرده های سلطنتی و پارچه ای موجود در بازار که در دکوراسیون داخلی منازل و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()