پارکت لمینت را می توان در شمار ارزان ترین، جذاب ترین و تاثیرگذارترین کفپوش های ساختمانی قرار داد، که در تولید آن ها از طبیعت الهام گرفته شده است و  به نوعی آرامش و زیبایی طبیعت اطراف را به فضای داخلی ساختمان ها وارد می کنند. می توان گفت این منسوجات چوبی با هدف رفع محدودیت ها و افزایش دوام و ماندگاری انواع پارکت طراحی و تولید شده اند، و اغلب مشتریان آن را به عنوان پارکت مصنوعی یا پارکت لمینت می شناسند. روش تولید این محصولات با انواع پارکت چوبی که تنها ماده اولیه آن چوب می باشد، بسیار متفاوت است، اگر بخواهیم روش تولید پارکت لمینت را به اختصار شرح دهیم و تفاوت های آن را با انواع پارکت چوبی بیان کنیم می توان به لایه HDF که سطح رویی این پارکت ها را می پوشاند و از آن ها در برابر رطوبت، شست و شو، خراش و ضربه محافظت می کند اشاره کرد. پارکت لمینت را می توان در کیفیت ها و رنگ های متنوع متناسب با دکوراسیون داخلی ساختمان خود خریداری نمود، این محصولات نسبت به انواع پارکت چوبی ساده سطحی براق تر و در خشان تر دارند. کفسازی زمین و استفاده از لایه های عایق برای نصب پارکت لمینت علاوه بر صرفه جویی در انرژی مانع آسیب رساندن به کف ساختمان هم می شود، این نوع از کفپوش ها با استفاده از کلیک و به صورت نر و مادگی درون یک دیگر قرار می گیرند و پس از نصب آن ها هیچ گونه جای درزی باقی نخواهد ماند. سالهاست که به دلیل فوف فروش پارکت لمینت رونق بسیار زیادی پیدا کرده است، و روز به روز به تعداد طرفداران این کفپوش های صنعتی افزوده می شود.

خرید پارکت لمینت ارزان

در سالهای اخیر قیمت انواع پارکت لمینت خارجی به دلایل بسیار زیادی از جمله تحریم ها و نوسانات نرخ ارز افزایش یافت بطوریکه ورود برخی از این اجناس به کشور متوقف شد و یا شرکت ها و صنایع داخلی با وارد کردن تجهیزات و متریال ساخت پارکت مصنوعی از دیگر کشورها اقدام به تولید انواع پارکت لمینت تحت لیسانس کشورهای آلمان، انگلستان، بلژیک و غیره با همان کیفیت اولیه کرده اند و توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. برای خرید پارکت لمینت ارزان قیمت و باکیفیت بهتر است از انواع پارکت لمینت ایرانی مانند یونیک استفاده نمایید زیرا این محصولات از نظر ویژگی های فنی و کیفیتی با محصولات مشابه خارجی هیچ گونه تفاوتی ندارند و به مرور زمان در صورت خرابی به راحتی می توان آن ها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. از دیگر مزایای انواع پارکت لمینت ایرانی نسبت به دیگر برندهای خارجی قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن می باشد، زیرا دیگر هزینه های حمل و نقل، گمرک و نوسانات ارز در آن ها تاثیری ندارد، و می توان با مراجعه به شعب نمایندگی فروش مستقیم پارکت لمینت این محصولات را با قیمتی پایین تر از قیمت بازار خریداری نمود.برای خرید پارکت لمینت ترکیه به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین پارکت لمینت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس سالهاست در زمینه فروش انواع لوازم دکوراتیو و تزئینی ساختمان در حال فعالیت است و در شمار محبوب ترین شعب فروش آنلاین پارکت لمینت و پارکت چوبی در برندهای معتبر داخلی و خارجی قرار گرفته است، که با ارسال مطمئن و فوری محصولات خود به سراسر کشور با بهترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت توانسته اعتماد و رضایت خریداران این پارکت های مصنوعی را به دست آورد. متقاضیان خرید انواع پارکت لمینت باکیفیت و مقاوم با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند، پس از مشاهده محصولات آن به همراه لیست قیمت پارکت لمینت نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند، و محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه همراه با گارانتی اصالت کالا از سراسر کشور تحویل بگیرند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 982
نمایش همه
علاقه مندی ها ()