کاغذ دیواری یکی از پر کاربردترین دیوارپوش های ساختمانی است که در عصر حاضر به دلیل برطرف کردن محدودیت های آن در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، تغییر رنگ، پارگی و خراش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. انواع کاغذ دیواری برحسب کیفیت را می توان در گروه های مختلفی قرار داد، که از مهمترین و پرفروش ترین آن ها می توان به انواع کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری با روکش PVC، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، کاغذ دیواری مخملی و کاغذ دیواری های ساده و سه بعدی اشاره کرد، که سطح کیفیتی و مقاومت آن ها دربرابر انواع آسیب های محیطی متفاوت است و مشتریان این محصولات با توجه به بودجه و توان خود نمونه ای از آن ها را انتخاب کرده و خریداری  می کنند. قیمت  کاغذ دیواری باتوجه به موارد بسیار زیادی از قبیل  برند سازنده، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، سبک طراحی، کیفیت چاپ، ضخامت و بسیاری موارد دیگر به صورت متری محاسبه و تعیین می شود. این دیوارپوش های کاغذی را می توان در رول های استاندارد به طول 10 متر و در تعداد مورد نیاز خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

ویژگی های کاغذ دیواری مناسب

کاغذ دیواری یکی از محبوب ترین دیوارپوش های ساختمانی است که با انتخاب صحیح آن ها   می توان یک دیزاین بسیار فوق العاده زل به نمایش گذاشت، اما انتخاب صحیح این محصولات در یکی از مهمترین مسائل  پیش روی دکوراتورها و مشتریان می باشد که باید به روشی کاملا اصولی انجام شود تا مانع بروز تاثیرات منفی در دکوراسیون داخلی ساختمان ها شد.  از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت می توان به مقاومت فیزیکی این محصولات در برابر رطوبت، خراش و پارگی اشاره کرد، که میزان مقاومت و ماندگاری این محصولات را برای مشتریان مشخص می کند. از دیگر معیارهای انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توان به تناسب رنگ و سبک طراحی با دکوراسیون و اثاثیه ساختمان اشاره کرد، در سبک های جدید دکوراسیون منزل امروزه از انواع کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری ساده با سبک های طراحی یکسان به صورت تلفیقی استفاده می شود، تا میزان تاثیرپذیری و جذابیت محیط را بتوان افزایش داد و یک محیط حرفه ای و خلاقانه را طراحی نمود.

خرید آنلاین کاغذ دیواری ارزان

با توجه به استقبال بسیار بالای مردم از این دیوارپوش های کاغذی روز به روز به تعداد شرکت های واردات و نمایندگی این محصولات افزوده می شوند که با ارائه تسهیلاتی از قبیل خرید آنلاین کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت در برندهای داخلی و خارجی، در حال رقابت بایکدیگر هستند تا سهم بیشتری از فروش بی واسطه و اینترنتی کالا را از آن خود نمایند. خرید های اینترنتی و آنلاین از محبوب ترین و پر استفاده ترین روش های خرید می باشد که با فراهم آوردن شرایطی از قبیل دسترسی به یک بازار بزرگ بسیار متنوع و پر محصول، صرفه جویی در زمان و هزینه، امکان مقایسه قیمت ها و شرکت های فروش آنلاین کاغذ دیواری و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که سبب شده روز به روز به متقاضیان دیجیتال مارکتینگ و خریدهای مجازی افزوده شود.برای خرید کاغذ دیواری های ایرانی به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از محبوب ترین و فعال ترین مراکز فروش کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت در تهران می باشد که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و همراه با گارانتی اصالت کالا، در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند، که از این طریق توانسته اعتبار و جایگاه بسیار مناسبی را در بازارهای خرید و فروش آنلاین کاغذ دیواری به خود اختصاص دهد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی، ساده و پوستر دیواری با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات که در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته است، بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()