صنعت چاپ و کاغذ هم مانند دیگر صنایع در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است و روز به روز به مقاومت کاغذ های چاپی و کیفیت دستگاه های چاپ افزوده می شود، که این موارد در تولید انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری به خوبی قابل مشاهده است و سبب رونق گرفتن بازارهای خرید و فروش کاغذ دیواری کاغذ دیواری شده است. این روکش های کاغذی جذاب و متنوع را می توان متناسب با هر سبک و سیاقی خریداری کرد و با کمترین هزینه دیزاین و طراحی داخلی ساختمان را تغییر داد.  با انتخاب صحیح کاغذ دیواری مناسب برای ساختمان می توان یک فضای سرد و بی روح را به یک محیط جذاب و گرم تبدیل نمود این منسوجات کاغذی در مقایسه با دیگر روکش ها تنوع بسیار بالاتری دارند، و خطوط ظریف و طرح های جذاب آن ها را با استفاده از هیچ روش نقاشی نمی توان پیاده سازی کرد. قیمت کاغذ دیواری هم بسته به قدرت فیزیکی و مقاومت آن در برابر آسیب های فیزیکی و نوع متریال مصرفی تعیین می شود، البته کشور و برند سازنده و نوع  کاغذ دیواری نیز در قیمت این دیوارپوش های جذاب و رنگارنگ بی تاثیر نمی باشد.

ویژگی های کاغذ دیواری مناسب

کاغذ دیواری از قدیمی ترین روکش های تزئینی برای دیوارهای داخلی ساختمان ها می باشد، که در تمام دوران تولید خود همگام با توسعه تکنولوژی صنعت چاپ و کاغذ،  ویژگی های کیفیتی و طراحی آن نیز ارتقا پیدا کرده است و اکنون به دلیل مقاومت فیزیکی قابل قبول و تنوع در طراحی و تولید در شمار اولین انتخاب های دکوراتورها و طراحان داخلی ساختمان، برای دیزاین انواع فضاهای تجاری و مسکونی قرار گرفته است. این نوع دیوار پوش ها علاوه بر زیبایی دوام بسیار مناسبی نیز دارند، و استفاده از آن ها برای تمامی ساختمان ها مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد، زیرا با یکبار هزینه تا مدت ها می توان از بابت روکش دیوارهای ساختمان آسوده خاطر بود. از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری مناسب می توان به عدم تغییر رنگ آن به مرور زمان، قیمت بسیار مناسب، سهولت نصب، عدم آلودگی محیط، قابلیت شست و شو و غیره اشاره کرد، که چنین ویژگی هایی این محصولات را از انواع دیوارپوش های گچی و رنگی متمایز می کند.

انواع کاغذ دیواری باکیفیت

قبل از انتخاب و خرید کاغذ دیواری مناسب باید این محصولات را از نظر مقاومت و دوام فیزیکی مورد ارزیابی قرار داد، و در میان تنوع بسیار بالایی از این دیوارپوش های کاغذی، مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد. از انواع کاغذ دیواری باکیفیت و قابل شست و شو که بیشترین طرفدار را در بازارهای جهانی دارند می توان به انواع کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری لاینر، کاغذ دیواری بافت دار طبیعی و غیره اشاره کرد که در  سبک ها و رنگ های متنوع طراحی و تولید می شوند متناسب با هر سلیقه و دکوراسیونی می توان از آن ها استفاده کرد، و یک محیط بسیار زیبا و جذاب را به نمایش گذاشت.برای خرید کاغذ دیواری های خاص سفارشی به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت

فروشگاه آنلاین دکورآفیس از اولین و محبوب ترین مراکز فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت در برندهای داخلی و خارجی معتبر و مطرح به صورت حضوری و اینترنتی می باشد، که با سالها خدمت رسانی موفق در زمینه ارسال محصولات باکیفیت خود، توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و به یکی از معتبرترین مراکز عرضه و پخش انواع محصولات نظیر کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پارکت، قاب و غیره شود. متقاضیان خرید کاغذ دیواری باکیفیت و مقرون به صرفه با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند در میان تنوع بسیار بالای محصولات، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. گارانتی اصالت کالا، قیمت مناسب و ارسال سریع و مطمئن با بهترین بسته بندی از مهمترین تسهیلاتی است که این مجموعه در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()