چاپ پوستر دیواری در سبک ها و طراحی های مختلف و متنوع از جمله جدید ترین خدماتی است که در صنعت چاپ و طراحی دکوراسیون داخلی در اختیار مشتریان قرار گرفته است، امروزه می توان در تمامی مشاغل تجاری، آموزشی و خدماتی با استفاده از طرح های مرتبط و هماهنگ با زمینه کاری و دکوراسیون محیط به نوعی پرستیژ کاری خود را بالاتر برد و توجه بازدید کنندگان را جلب نمود. در عصر حاضر چاپ پوستر دیواری سفارشی و یا انواع پرده چاپی سفارشی به یکی از اصلی ترین ارکان دکوراسیون اداری و سازمانی و نوعی ابزار تبلیغاتی تبدیل شده است، که در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. چاپ پوستر دیواری را می توان به سادگی در شمار مشاغل خدماتی پر مخاطب قرار داد، که در آن قیمت محصولات برحسب مقدار کار انجام شده و نوع متریال مصرفی محاسبه و تعیین می شود. قیمت چاپ پوستر دیواری در مراکز مختلف طراحی و چاپ این محصولات با توجه به نوع دستگاه های چاپی، متریال مصرفی و ابعاد و اندازه پوستر دیواری محاسبه و تعیین می شود و معمولا به محض سفارش به مشتریان اعلام می گردد، اما در مجموع می توان قیمت چاپ پوستر دیواری سفارشی و آماده را در مقایسه با زیبایی و جذابیتی که به فضای داخلی ساختمان ها می بخشد بسیار مناسب و مقرون به صرفه دانست.

کیفیت چاپ پوستر دیواری

کیفیت چاپ پوستر دیواری از مهمترین مواردی است که باید در انتخاب و خرید این محصولات مورد بررسی قرار گیرد، این نوع از محصولات چاپی تحت تاثیر عامل های بسیار زیادی از قبیل سبک های طراحی، رنگ های مورد استفاده و کنتراست آن ها کیفیت های متفاوتی دارند، و بسته به نوع تجهیزات و متریال مصرفی می توان آن ها را در دسته های جداگانه قرار داد. همان طور که ظرافت طراحی و رنگ آمیزی در انواع تابلوهای نقاشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به همان اندازه در چاپ پوستر دیواری نیز باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا کوچکترین خدشه و یا ناهماهنگی در چاپ توجه افراد را به خود جلب می کند، و تمامی طراحی و زیبایی داخلی ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد. با ورود انواع دستگاه های چاپ دیجیتال و سابلیمیشن کیفیت چاپ پوستر دیواری نیز به مراتب بالا تر رفته است، در این نوع دستگاه ها از  انواع کاغذ های گلاسه، پوشالی، اکلیلی، ماسه ای و غیره  در سایزها و ابعاد مختلف نظیر A3، A4 و A+++ استفاده می شود که برای افزایش کیفیت و مقاومت آن ها در برابر عوامل مختلف محیطی معمولا  سطح رویی آن ها با استفاده از یک لایه سلفونی یا لمینت پوشیده می شود. از دیگر مواردی که در چاپ پوستر دیواری باید مد نظر قرار داد ابعاد و اندازه تصویر و تناسب آن با دیوار مورد نظر می باشد، این محصولات چاپی بسته به ابعاد سفارشی مشتریان در قالب های مختلف یک تکه، دو تکه و چند تکه  در بالاترین سطح کیفی طراحی و چاپ می شوند و در اختیار متقاضیان قرار می گیرند.برای اطلاع از فروش پوستر دیواری گل به سایت مراجعه کنید. 

چاپ پوستر دیواری ارزان

چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت از دیگر خدماتی است که از طریق مرکز معتبر تزئینات داخلی دکورآفیس در اختیار متقاضیان این محصولات در طراحی های سفارشی و اندازه های متنوع  قرار می گیرد. این مجموعه معتبر طراحی و چاپ با استفاده از دانش مجرب ترین طراحان و گرافیست های خلاق انواع طراحی های مورد نظر و ایده های مشتریان را به چاپ می رساند، و سالهاست که با ارئه باکیفیت ترین محصولات چاپی توانسته اعتماد و رضایت مصرف کنندگان را کسب نماید. متقاضیان استفاده از انواع خدمات چاپ پوستر دیواری با مراجعه به سایت اینترنتی دکورآفیس می توانند نمونه کارها و محصولات این مجموعه معتبر را مشاهده کرده و در صورت تمایا اقدام به خرید پوستر دیواری و یا چاپ سفارشی این محصولات نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()