سالهاست که استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی به یکی از متدهای متداول در طراحی داخلی منزل و محیط کار تبدیل شده است زیرا با استفاده از این روکش های کاغذی جذاب و سه بعدی می توان فضای داخلی ساختمان را به نوعی بازتر و زیباتر نمایش داد. فناوری تولید انواع کاغذ دیواری سه بعدی نیز مانند کاغذ دیواری ساده می باشد، و  از تنها تفاوت این محصولات با یکدیگر می توان به طراحی های ترسیمی آن ها اشاره کرد. این روکش های دیواری را برای طراحی بهتر دکوراسیون داخلی معمولا به صورت ترکیبی با انواع کاغذ دیواری ساده به کار می برند و اغلب در برخی از نقاط کانونی ساختمان از آن ها استفاده می کنند. کیفیت تولید، نوع متریال سازنده، سبک های طراحی، کیفیت چاپ، هارمونی رنگ ها و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار مهمترین مواردی دانست، که در تعیین قیمت  کاغذ دیواری سه بعدی  بسیار موثر هستند.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

انواع کاغذ دیواری سه بعدی را با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله سبک طراحی، متریال مصرفی، برند سازنده و کیفیت تولید می توان در رده های مختلفی قرار داد، تا به راحتی بتوان با توجه به پیش نیازهای اصلی پروژه بهترین و مناسب ترین نوع، این روکش های کاغذی را انتخاب و خریداری نمود.  نوع متریال مصرفی از مهمترین مواردی است که متقاضیان خرید کاغذ دیواری 3D مورد بررسی قرار می دهند، زیرا در دوام و کیفیت بالای این محصولات رابطه بسیار مستقیمی دارد. این محصولات را بر حسب جنس و کیفیت تولید می توان در گروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی وینیل، کاغذ دیواری سه بعدی مخملی، کاغذ دیواری سه بعدی نانو کاغذ دیواری سه بعدی با الیاف طبیعی و غیره قرار داد، که هر کدام از آن ها از نظر تنوع سبک، رنگ و برند سازنده در بالاترین مرتبه قرار گرفته اند و تمامی متقاضیان را با سلیقه های مختلف می توانند راضی نگهدارند.

انواع سبک های کاغذ دیواری سه بعدی

صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان بر پایه سبک شناسی و استفاده از انواع الگوهای منظم و سازگار با محیط می باشد، که بر همین مبنا تمامی محصولات تزئینات داخلی ساختمان نیز طراحی و تولید می شوند. از انواع سبک های کاغذ دیواری سه بعدی که در تمام طراحی ها و دکوراسیون ها مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران بسیار زیادی دارند، می توان به سبک های کاغذ دیواری سه بعدی مدرن، کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی، کاغذ دیواری سه بعدی منظره و کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت اشاره کرد که در طرح ها و رنگ های متنوع می توان از آن ها در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد، و  عمق و زیبایی بیشتری به دکوراسیون منازل و شرکت ها بخشید. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت و مناسب در ابتدا باید یک امکان سنجی اولیه از بودجه در اختیار، سبک طراحی، کیفیت مورد انتظار، هارمونی رنگ ها و غیره به دست آورد و سپس در میان انتخاب های پیش رو می توانند مناسب ترین و بهترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند.برای خرید پوستر دیواری انتزاعی به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت

فروشگاه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت و باکیفیت می باشد که تمامی محصولات خود را در برندهای معتبر داخلی و خارجی به صورت آنلاین و حضوری در اختیار متقاضیان این محصولات قرار می دهد.  با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توان تمامی محصولات این مجموعه بزرگ و معتبر را مشاهده کرد و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام نمود. از مهمترین مزایای خرید کاغذ دیواری سه بعدی جدید از این مجموعه می توان به ارسال کالا با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا اشاره کرد، که سبب جلب توجه و اعتماد مشتریان شده است.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()