کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر متریالی است که در دکوراسیون داخلی ساختمان ها برای تزئین برخی دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد، این روکش های کاغذی را می توان همانند انواع پوستر دیواری در برخی از نقاط کانونی ساختمان نصب کرد، و یک دکوراسیون کم هزینه و در عین حال بی نظیر را به نمایش گذاشت. انواع کاغذ دیواری سه بعدی نیز حاصل چاپ و تکرار یک تصویر واحد در یک رول می باشد، و تنها تفاوت آن با انواع کاغذ دیواری های ساده استفاده از  تصاویر سه بعدی است، که به فضای داخلی ساختمان روح و عمق می بخشد و تکمیل کننده کار تزئین و طراحی دیوارها می باشد. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی  با توجه به موارد بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود، این روکش های دیواری به صورت متری و برحسب موارد همچون جنس و نوع کاغذ دیواری، کشور یا برند سازنده، کیفیت تولید و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. انواع کاغذ دیواری سه بعدی را میانند دیگر روکش های دیواری ساده می توان در رول های استاندارد به تعداد مورد نیاز خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

اصول انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی

اصول انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی شامل تمامی کمیت ها و قواعدی می شود که به مشتریان کمک می کند در بین تنوع بسیار بالای این روکش های سه بعدی، مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند و مورد استفاده قرار دهند. مشخص کردن نقاط کانونی منزل و دیوارهایی که تمایل دارید کاغذ دیواری سه بعدی را بر روی آن ها نصب کنید، اولین گام خرید کاغذ دیواری سه بعدی مناسب می باشد، سپس توجه به سبک طراحی داخلی، هارمونی رنگ های محیط و سلیقه مشتریان از دیگر موارد بسیار مهم در انتخاب هستند که دکوراتورها بیش از هرچیزی به آن توجه می کنند. این روکش های 3D جذاب را برحسب نوع، سبک طراحی و کاربرد می توان درگروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی و غیره قرار داد، که هر کدام از آن ها در طرح ها و کیفیت های مختلف و متنوع عرضه و به فروش می رسند.

خرید آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی

خرید آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی نیز مانند تمامی محصولات گروه تزئینات داخلی در شمار محبوب ترین روش های خرید می باشد، زیرا متقاضیان می توانند در منزل و یا محل کار خود بدون صرف هزینه های جانبی رفت و آمد، در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات و فروشگاه های مختلف، به راحتی کاغذ دیواری سه بعدی مورد نظر خو د را انتخاب کنند و سفارش دهند. از مهمترین مزایای این روش خرید، امکان مقایسه قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی با یکدیگر و خرید بی واسطه و مستقیم این محصولات از مراکز معتبر واردات و نمایندگی های فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی می باشد و مشتریان می توانند به راحتی از سراسر کشور انواع کاغذ دیواری سه بعدی را در کیفیت ها و سبک های مختلف طراحی سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند.برای خرید پوستر دیواری ماشین کلاسیک به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت و باکیفیت در برندهای مطرح داخلی و خارجی می باشد که سالهاست با ارائه تسهیلات و خدماتی از قبیل فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی، ارسال مطمئن و فوری و گارانتی اصالت کالا توانسته اعتبار بسیار زیادی را در بازارهای خرید و فروش آنلاین این منسوجات کاغذی کسب نماید. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه بزرگ تزئینات داخلی ساختمان می توانند ضمن مشاهده انواع محصولات آن به همراه لیست قیمت و مشخصات فیزیکی آن ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()