کاغذ دیواری سه بعدی از پرفروش ترین و جذاب ترین آیتم هایی است که در دکوراسیون داخلی ساختمان برای زیبایی و گرمای بیشتر محیط مورد به صورت تلفیقی با انواع کاغذ دیواری ساده به کار می روند. در صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری به یکی از اصول دکوراسیون در آمده است و دکوراتورها با استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی منظره، کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، کاغذ دیواری  سه بعدیسنتی و غیره می توانند به کار طراحی خود به بهترین شکل ممکن پایان دهند. کیفیت این روکش های دیواری برحسب نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید و چاپ، کنتراست رنگ ها و غیره مشخص می شود و مانند هر محصول تولیدی دیگر همگام با افزایش کیفیتی و مقاومت، قیمت انواع کاغذ دیواری 3D نیز افزایش پیدا می کند. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز مانند انواع کاغذ دیواری ساده برحسب کیفیت این محصولات و به صورت متری محاسبه و تعیین می شود، این دیوارپوش های کاغذی معمولا در رول های بسته بندی شده به صورت استاندارد که معمولا به طول 10 مترهستند، و با عرض های متنوع در اختیار مشتریان قرار می گیرند. برند سازنده، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید و بسیاری موارد دیگر نیز در تعیین قیمت کاغذ دیواری سه بعدی  بی تاثیر نیست.

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی

تناسب سبک های طراحی و هارمونی رنگ ها از مهمترین معیارهای انتخاب کاغذدیواری سه بعدی مناسب می باشد، این دیوارپوش های کاغذی از نظر کیفیت تولید و تنوع در طراحی ویژگی های انواع کاغذ دیواری های ساده را دارند و به راحتی می توان برای قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. برخی از فعالان این صنعت، این دیوارپوش های 3D را برحشی کاربرد در گروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی و کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب قرار داده اند، تا متقاضیان به راحتی در میان تنوع بسیار بالای این محصولات مناسب ترینشان را انتخاب کنند.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

ازجمله صنایعی که به صورت موازی با یکدیگر در مسیر توسعه قرار گرفتند، می توان به صنعت چاپ، کاغذ و تولید انواع کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری ساده و پوستر دیواری اشاره کرد که این دیوارپوش های متنوع کاغذی را از نظر کیفیتی و سبک طراحی  می توان در گروه های مختلفی قرار داد.  انواع کاغذ دیواری سه بعدی وینیل، کاغذ دیواری سه بعدی مخملی، چرم، PVC، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و غیره نمونه هایی از کاغذ دیواری سه بعدی برحسب متریال مصرفی و کیفیت تولید هستند، و متقاضیان می توانند با توجه به سبک چیدمان داخلی، بودجه و سلیقه خود در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند. البته دسته بندی موضوعی انواع کاغذ دیواری 3D  نیز روش دیگری برای انتخاب ساده تر این محصولات می باشد، برای مثال می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی منظره، کلاسیک، مدرن، سنتی، مینیمال و غیره اشاره کرد که انتخاب درست و بجای آن ها در دکوراسیون داخلی ساختمان ها مناظر بسیار تحیسن برانگیزی را به نمایش می گذارد. برای خرید پوستر دیواری مجسمه ای به سایت مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت

فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت در تمامی برندهای مطرح و معتبر ایرانی و خارجی همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور از برجسته ترین امتیازاتی است که گروه تزئینات داخلی در اختیار مشتریان خود قرار داده است، این مجموعه بزرگ و معتبر سالهاست که با ارسال فوری و مطمئن تمامی محصولات خود به سراسر کشور توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار معتبرترین مراکز فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی قرار بگیرد. لیست قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی به همراه مشخصات فنی و کیفیتی آن را می توان در سایت فروشگاهی دکورآفیس مشاهده کرد و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمود.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()