کاغذ دیواری سه بعدی از پرکاربردترین منسوجات کاغذی در گروه تزئینات داخلی ساختمان می باشد که در طرح ها و سبک های متنوع طراحی و تولید می شود و تنها تفاوت آن با انواع کاغذ دیواری ساده، استفاده از تصاویر سه بعدی و جذاب می باشد، که به فضای بی روح ساختمان ها بعد و عمق می بخشد.  این نوع از روکش های دیواری را تنها بر روی یک یا دو دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می دهند تا اثر بخشی بیشتری در زیبایی ظاهری ساختمان داشته باشد، البته سالهاست که استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری در دکوراسیون داخلی ساختمان ها به یک اصل بسیار مهم تبدیل شده است.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی باتوجه به موارد بسیار زیادی از جمله کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، برند سازنده، مقاومت و دوام کاغذ دیواری و بسیاری موارد دیگر محاسبه و به صورت متری تعیین می شود. انواع کاغذ دیواری سه بعدی را می توان همانند کاغذ دیواری های ساده در رول های استاندارد 10 متری با عرض های متنوع در رتعداد دلخواه خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

اصول انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی

یک دکوراسیون حرفه ای شامل مجموعه ای از انتخاب های صحیح از نوع متریال تزئینی ساختمان و رنگ های مناسب و هماهنگ با آن ها می باشد. بنابراین از مهمترین اصول انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی می توان به هماهنگی سبک طراحی و رنگ های به کار رفته در آن با دیگر اجزاء ساختمان اشاره کرد، البته توجه به کیفیت و مقاومت این دیوارپوش ها در برابر عوامل محیطی از دیگر موارد مهم در انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. این روکش های کاغذی را می توان با توجه به نوع متریال مصرفی و کیفیت تولید در دسته های انواع کاغذ دیواری 3D وینیل، نانو، PVC، کاغذ دیواری مخملی و کاغذ دیواری بافت دار طبیعی قرار داد، که به نسبت افزایش کیفیت و مقاومت در آن ها قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی نیز افزایش پیدا می کند.

ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی

استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی برای زیبایی بیشتر و بزرگنمایی محیط به یک اصل در دکوراسیون داخلی ساختمان ها تبدیل شده است که طرفداران بسیار زیادی نیز به خود اختصاص داده است. بنابراین باید با توجه به سبک طراحی ساختمان و متناسب با تیراژه رنگ ها در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد و خریداری نمود. از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی که توجه تمامی بازدیدکنندگان را به خود جلب می نماید می توان به کیفیت بسیار بالای آن ها اشاره کرد، این روکش های کاغذی معمولا دارای روکشی از جنس لمینت، چرم و یا PVC می باشند که دوام و مقاومت آن ها را در برابر شست و شو، خراش و پارگی دوچندان می کند.  متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت نمایندگی های واردات و فروش کاغذ دیواری سه بعدی و دیگر منسوجات کاغذی در این گروه مانند کاغذ دیواری ساده و پوستر دیواری می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت بی واسطه و با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. برای خرید پوستر دیواری کودک به سایت مراجعه کنید.

فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی

فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی در مجموعه معتبر تزئینات داخلی دکورآفیس همراه با گارانتی اصالت کالا و در تنوع بسیار بالایی از برندهای ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت موجود در بازار انجام می شود. این مجموعه معتبر و خوشنام سالهاست که با ارسال فوری و بی واسطه کالاهای خود به سراسر کشور همراه با بهترین بسته بندی توانسته اعتبار بسیار بالایی را از این بازار پویا و پررونق از آن خود نماید. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت و باکیفیت در سبک ها، طرح ها و کیفیت های متنوع با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود ذرا خریداری نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()