پوستر دیواری از زیباترین دیوارپوش های کاغذی است که با بالاترین کیفیت چاپ و وضوح تصویر در طرح ها و سبک های مختلف هنری به صورت آماده و حتی سفارشی در دو نوع ساده و سه بعدی تولید و عرضه می شوند، و تاثیر آن را در زیبایی و جذابیت دکوراسیون ساختمان به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت، بطوریکه امروزه استفاده از انواع پوستر دیواری در صنعت طراحی و دکور به خوبی جای خود  را باز کرده اند و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. از آنجاییکه پوستر دیواری درواقع یک تابلو بزرگ نقاشی می باشد و حاصل تکرار یک تصویر مشخص نیست، روش تولید و چاپ آن با انواع کاغذ دیواری متفاوت است، این دیوارپوش های کاغذی را بسته به ابعاد دیوارها و سایز تصویر در قطعات یک، دو و چند تکه طراحی و تولید می کنند و این قطعات را با دقت بسیار بالا و مانند قطعات پازل در کنار یک دیگر قرار می دهند، تا بتوانند به راحتی به خروجی مورد نظر خود دست یابند. استفاده از انواع   پوستر دیواری نیز همانند کاغذ دیواری سه بعدی تنها برای یک یا دو دیوار ساختمان توصیه می شود، زیرا در صورت استفاده نابجا از این محصولات ممکن است، تاثیرات منفی را بر دکوراسیون داخلی ساختمان وارد کرد. قیمت پوستر دیواری نیز مانند انواع کاغذ دیواری بسته به کیفیت چاپ، برند سازنده، وضوح تصویر، تفکیک رنگ ها و سایز و ابعاد پوستر دیواری محاسبه و تعیین می شود، اما در مجموع می توان این روکش های کاغذی را در شمار ارزان ترین روکش های دیواری قرار داد.

انتخاب پوستر دیواری مناسب

انتخاب پوستر دیواری مناسب از دیگر مسائل پیش روی طراحان و مشتریان این محصولات می باشد که راهنمای آن بسیار ساده است و با در نظر گرفتن هارمونی رنگ ها و سبک طراحی  دکوراسیون ساختمان می توان در میان تنوع بسیار بالایی از این دیوارپوش های ساده و سه بعدی مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد. انواع پوستر دیواری کلاسیک، پوستر دیواری مدرن، پوستر دیواری اسپرت و پوستر دیواری سنتی را می توان در شمار پرتقاضاترین این محصولات برحسب سبک طراحی قرار داد.

خرید پوستر دیواری ارزان قیمت

نمایندگی ها و مراکز فروش آنلاین که تمامی محصولات خود را به صورت بی واسطه و مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند، را می توان در شمار محبوب ترین و مناسب ترین روش خرید پوستر دیواری ارزان قیمت قرار داد. از جمله مزایای این روش خرید می توان به امکان مقایسه کالا، خرید مستقیم، صرفه جویی در زمان و هزینه های جانبی، تعداد بسیار بالای فروشگاه ها و امکان بررسی ویژگی های فنی  انواع پوستر دیواری ساده و سه بعدی اشاره کرد.  با توجه به این که این دیوارپوش های جذاب و پرطرفدار کاغذی در دو نوع آماده و سفارشی  تولید می شوند، می توان با مراجعه به سایت های فروش آنلاین تزئینات داخلی ساختمان، فرم خرید پوستر دیواری سفارشی را پر کنید و پس از مشخص کردن سبک و نوع طراحی و ابعاد و اندازه های دیوار، سفارش خود را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید. برای خرید پوستر دیواری خط و نقاشی به سایت مراجعه کنید.

فروش پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از محبوب ترین و معتبرترین مراکز فروش پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت می باشد، که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و همراه با گارانتی اصالت کالا در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند، و در تمامی دوران فعالیت خود توانسنسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید و در شمار معتبرترین مراکز فروش آنلاین پوستر دیواری سه بعدی و ساده قرار بگیرد. متقاضیان خرید پوستر دیواری ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات، کالاهای مورد نظر خود را سفارش دهند و خریداری نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 758
نمایش همه
علاقه مندی ها ()