چوب از اصلی ترین و پرکاربردترین متریال طبیعی در دنیا می باشد که با استفاده از آن می توان محصولات و اثرهای هنری و صنعتی بسیار زیادی را تولید کرد، به عنوان مثال می توان به انواع پارکت چوبی، پارکت لمینت، قاب عکس ها، مبلمان، کاغذ و غیره اشاره کرد که هرکدام از آن ها در نوع خود بی نظیراند و جذابیت های بصری بسیار زیادی دارند. پارکت یکی از محبوب ترین کفپوش های ساختمانی است که سابقه ای طولانی در تولید دارد، و نسبت به دیگر کفپوش های سنگی و سرامیکی زیبایی و گرمای بیشتری را به ساختمان ها می بخشد. این کفپوش های ساختمان به دلیل قیمت پایین، قابلیت جابجایی، نصب آسان، تنوع در طرح و رنگ، دوام و ماندگاری و بسیاری موارد دیگر مورد توجه طراحان و دکوراتورها قرار گرفته اند. قیمت پارکت چوبی بسته به نوع چوب و الوار مصرفی، فرایند تولید و پرداخت کاری، برند سازنده و بسیاری موارد دیگر تغییر می کند، که البته مشتریان به خوبی از این مسائل آگاه هستند.

تفاوت انواع پارکت چوبی

پارکت ها با توجه به ساختار اصلی و نوع متریال به کار رفته در آن ها در دو گروه انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت یا پارکت مصنوعی قرار می گیرند که در ظاهر شباهت های بسیاری بایکدیگر دارند اما از نظر ویژگی های فنی و خصوصیات فیزیکی تفاوت های قابل بحثی دارند، که از مهمترین تفاوت های انواع پارکت چوبی می توان به مقاومت آن ها در برابرریزش مایعات، خراش و ضربه اشاره کرد که درصد مقاومت و دوام آن ها در کفپوش های مصنوعی بسیار بالاتر از انواع پارکت چوبی می باشد، زیرا به دلیل بافت تمام چوب انواع پارکت های طبیعی در برابر رطوبت و شست و شو بسیار آسیب پذیر هستند و پوسته پوسته می شوند که باید سریعا نسبت به تعمیر یا ترمیم آن ها با استفاده از ساب زدن و جلا دهنده اقدام کرد. این کفپوش های چوبی را می توان به روش های مختلف مانند اشکال هندس نظیر حصیری، جناغی، مورب، مربع و لوزی در فضاهای مختلف نصب کرد که البته روش نصب پارکت چوبی نیز با انواع پارکت مصنوعی بسیار متفاوت است و شرایط متفاوت با یکدیگر دارند.

ویژگی های پارکت چوبی باکیفیت

فعالان صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی و نصابان حرفه ای انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت، تنها با نگاه کردن به این محصولات می توانند اطلاعات مورد نظر خود را از قبیل کیفیت و  دوام این محصولات کسب نمایند، به عنوان مثال از مهمترین ویژگی های پارکت چوبی باکیفیت می توان بهع ضخامت، دوام، کیفیت تولید، برند سازنده و درجه سختی پارکت اشاره کرد. در تولید این کفپوش های طبیعی از چوب درختان مختلفی همچون افرا، راش، بلوط، سپیدار، گردو، گیلاس، زبان گنجشک و غیره استفاده می شود، که درجه کیفی آن ها از نظر نوع پرداخت کاری و سختی چوب با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت ها را در قیمت انواع پارکت چوبی می توان به خوبی مشاهده کرد. از دیگر مسائل بسیار مهم در خرید انواع پارکت مانند  خرید پارکت لمینت چینی کف خانه تناسب رنگی این محصولات با دیوارپوش ها و دیگر اجزاء ساختمان می باشد، که باید از یک طیف رنگی هماهنگ یا مکمل پیروی نمایند تا بتوان یه طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد را به نمایش گذاشت.

فروش پارکت با ارزان ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و فعال ترین شرکت های عرضه و فروش پارکت با ارزان ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد که سالهاست با ارسال مطمئن و فوری تمامی سفارشات مشتریان به همراه گارانتی اصالت کالا و بهترین بسته بندی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید، و در شمار محبوب ترین مراکز فروش آنلاین پارکت و پارکت لمینت قرار بگیرد. متقاضیان خرید پارکت چوبی در رنگ ها، برندها و کیفیت های متنوع با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در تعداد دلخواه سفارش دهند، به جرأت می توان گفت این مجموعه از معتبرتری و مطمئن ترین مراکز فروش اینترنتی انواع محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان می باشد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 903
نمایش همه
علاقه مندی ها ()