طراحی و دیزاین داخلی تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری که پرستیژ، جذابیت و گرمای بسیار بالایی دارند، برپایه استفاده از متریال طبیعی و چوبی مانند پارکت و لمینت بنا شده است، که زیبایی و آرامش طبیعت را به محیط داخلی ساختمان می آورد، و نمونه هایی از آن را می توان در سبک های کلاسیک و ماوریک مشاهده کرد، که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. انواع پارکت چوبی را می توان به راحتی بر روی انواع سطوح صاف و مسطح از نوع سرامیک، موزائیک و سنگ به روش های مختلفی از جمله جناغی، مورب، حصیری، لوزی و غیره نصب کرد و زیبایی و جذابیت محیط را دوچندان نمود. از دیگر دلایل محبوبیت پارکت قیمت ارزان و بسیار مناسب آن در مقایسه با دوام و ماندگاری این محصولات چوبی می باشد، زیرا  در صورت استفاده صحیح از این کفپوش های ساختمانی می توان تا چندین سال از آن ها بدون کوچکترین مشکلی استفاده کرد.

تفاوت های انواع پارکت و لمینت

پارکت چوبی از طبیعی ترین نوع کفپوش هاست که در کارخانه های تولید پارکت فشرده و پرداخته می شود و معمولا در ابعاد و اندازه های مختلف آن را برش می دهند، در حالیکه پارکت لمینت نوعی پارکت مصنوعی است که تنها یک لایه از آن را چوب درختان تشکیل می دهد. این منسوجات چوبی در هنگام تولید با استفاده از ماده ای به نام HDF مقاوم سازی می شوند و سطح رویی آن ها در برابر آسیب های طبیعی مانند ریزش مایعات، خراش و ضربه، مقاومت و استحکام بسیار بالاتری نسبت به انواع پارکت چوبی پیدا می کند. از دیگر تفاوت های انواع پارکت و لمینت می توان به قیمت این محصولات اشاره کرد زیرا قیمت پارکت لمینت به دلیل بافت مصنوعی و مقدار بسیار کم چوب، ارزان تر و مقرون به صرفه تر از انواع پارکت چوبی می باشد، اما همچنان این منسوجات چوبی به دلیل بافت طبیعی و زیبایی که دارند و همین طور دوام و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری طرفداران خود را از دست نداده اند و همواره در صدر پرفروش ترین کفپوش های ساختمانی قرار گرفته اند.

ویژگی های انواع پارکت باکیفیت

پارکت چوبی باکیفیت و بادوام ویژگی های خاص خود را دارد و فعالان این صنعت همواره به مشتریان توصیه می کنند، با دقت بیشتری نسبت به خرید انواع پارکت و لمینت مانند خرید پارکت لمینت آلمانی اقدام نمایند تا بتوانند با یک انتخاب مناسب و هوشمندانه جذابیت و گرمای محیط را دوچندان نمایند. از مهمترین ویژگی های انواع پارکت باکیفیت و بادوام می توان به برند سازنده، ضخامت و سختی چوب در آن ها اشاره کرد، امروزه شرکت های بسیار زیادی در سراسر دنیا در زمینه تولید انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت در حال فعالیت هستند، که با ار تقاء کیفی محصولات خود در تلاش اند  تا از این بازار پر رونق و پر طرفدار سهم بیشتری را از آن خود نمایند، در میان انواع پارکت آلمانی، پارکت ترک، پارکت چینی، پارکت ایرانی و  غیره تمامی محصولات تولیدی کشور به دلیل استفاده از منابع داخلی، عدم تاثیرات نرخ ارز و هزینه های حمل و نق و گمرک از قیمت بسیار مناسب تر و ارزان تری برخوردار هستند، روز به روز به تعداد طرفداران پارکت چوبی ایرانی افزوده می شود.

فروش پارکت کف ارزان قیمت

فروشگاه اینترنتی دکورآفیس با سالها تلاش و تجربه در زمینه واردات و فروش پارکت کف ارزان قیمت و باکیفیت و دیگر محصولات تزئینی و دکوراتیو ساختمان از قبیل قاب، تابلو، کاغذ دیواری، پوستر دیواری و لمینت در برندهای داخلی و خارجی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار معتبرترین و محبوب ترین مراکز فروش قرار بگیرد، که با ارائه خدماتی از قبیل ارسال فوری و مطمئن محصولات به همراه گارانتی اصالت کالا توانسته سهم بسیار قابل توجهی از خرید و فروش های آنلاین را به خود اختصاص دهد. متقاضیان خرید پارکت چوبی و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 874
نمایش همه
علاقه مندی ها ()