خرید کفپوش مناسب برای تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری علاوه بر حفظ بهداشت محیط در زیبایی و دیزاین ساختمان ها نیز تاثیرات بسیار زیادی دارد، که از مهمترین و پرطرفدارترین متریال مصرفی در این زمینه می توان به  سنگ های تزئینی، سرامیک و انواع پارکت و لمینت اشاره کرد که بسته به نوع فضا و کاربرد آن ها بهترین نمونه از این متریال را باید انتخاب کرد، به عنوان مثال برای طراحی کف سالن پذیرایی، ویلاها و دیگر محیط هایی که با حداقل رطوبت همراه هستند استفاده از پارکت چوبی در رنگ های متناسب با طراحی داخلی ساختمان یک انتخاب هوشمندانه و مناسب می باشد، که زیبایی و گرمای تحسین برانگیزی را به محیط هدیه می دهد. توسعه صنعت تولید پارکت و رفع برخی از محدودیت این کفپوش های چوبی در برابر شست و شو و ریزش مایعات زمینه ساز تولید انواع پارکت مصنوعی یا  پارکت   لمینت شده است، که هزینه های خرید و نصب آن نسبت به انواع پارکت چوبی بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر می باشد با این تفاوت که این محصولات دوام بالاتری نیز دارند. این کفپوش های چوبی در تمامی تیراژه های رنگی و با کیفیت ها و ضخامت های متنوعی عرضه می شود که مانند هر کالای تولیدی دیگری به موازات افزایش کیفی قیمت پارکت، دوام و ماندگاری این محصولات نیز افزایش پیدا می کند. شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید انواع پارکت کف خانه باکیفیت و بادوام در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر هستند، که سبب شده بازار خرید و فروش این محصولات چوبی قدیمی و زیبا همواره رونق و پویایی خود را حفظ نماید.

قیمت انواع پارکت

پارکت سازی یکی از محبوبترین و پرمخاطب ترین صنایع در زمینه تولید کفپوش های ساختمانی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. قیمت انواع پارکت چوبی بسته به نوع چوب، متریال مصرفی، سختی و تراکم چوب، ضخامت و ابعاد پارکت و همین طور برند سازنده آن محاسبه و تعیین می شود، این کفپوش های ساختمانی را می توان متناسب با دکوراسیون داخلی در رنگ های مناسب خریداری کرد و بسته به سلیقه مشتریان در اشکال مختلف هندسی مانند خطوط مورب، هفت و هشت، حصیری، جناغی و غیره نصب نمود.

راهنمای خرید پارکت مناسب

پارکت حاصل تراکم چوب درختان در سختی های مختلف می باشد این متریال از طبیعی ترین کفپوش های ساختمانی است که با توجه به ساختمان چوبی که دارد در برابر برخی عوامل محیطی نظیر رطوبت، خراش، شکستگی و غیره دوام بسیار پایینی دارد و به مرور پوسته پوسته و خراب می شود، به همین دلیل است که همواره توصیه می شود در فضاهای خیس و مرطوب از این منسوجات چوبی استفاده نشود. از دیگر مواردی که می توان از آن ها به عنوان راهنمای خرید پارکت مناسب یاد کرد، ضخامت و نوع چوب و سختی این کفپوش ها می باشد، در ساخت و تولید انواع پارکت از چوب درختان مختلف از قبیل افرا، راش، بلوط، گردو، سپیدار و غیره استفاده می شود که نوع و تراکم چوب در آن ها در دوام و ماندگاری انواع پارکت چوبی تاثیر بسیار زیادی دارد.برای خرید پارکت لمینت چینی به سایت فروشگاه آنلاین دکور آفیس مراجعه کنید. 

فروش پارکت ارزان قیمت

مجموعه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مجموعه های فعال در زمینه واردات و فروش پارکت ارزان قیمت در انواع برندهای داخلی و خارجی مطرح مانند انواع پارکت ترک، پارکت آلمانی، پارکت بلژیکی و غیره می باشد، که در تمام  مدت فعالیت خود توانسته با ارسال فوری و مطمئن این محصولات به دست مشتریان اعتماد و رضایت آنان را جلب نماید و در شمار عرضه کنندگان معتبر و مطرح انواع پارکت و لمینت قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع پارکت کف خانه در کیفیت ها و رنگ های متنوع با وردو به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهند، تا در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گرانتی اصالت کالا، محصولات خریداری شده را دریافت نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 880
نمایش همه
علاقه مندی ها ()