جاکفشی یکی از وسیله هایی است که در منازل و بسیاری از مکان‌ها از آن استفاده می‌شود و با قرار دادن کفش در جاکفشی نظم و ترتیب به خانه خواهیم داد. جاکفشی ها در انواع زیادی تولید می شوند که می‌توانیم انواع آن را از بازار خریداری نمایید. فروشگاه های بسیاری عرضه ی جاکفشی ها را در طرح ها و رنگ های مختلف انجام می دهند و می توان انواع جاکفشی را در جنس های چوبی فلزی و یا پلاستیکی خریداری کرد.

 نمونه های بسیاری از جاکفشی ها را در فروشگاه‌ها ملاحظه می‌کنیم که هر یک با توجه به طراحی های مختلف دارای تفاوت هایی می باشند همچنین یکی از تفاوت‌هایی دارند اندازه و ابعاد آن ها است که با توجه به تعداد نفرات خانه می توان مدل مناسبی از آن را خریداری نمود.

خرید جاکفشی

برای خرید جاکفشی اول انتخاب کنید که کدام جنس از جاکفشی را می‌خواهید خریداری نمایید انواع فلزی جاکفشی ها بسیار با دوام هستند و می‌توانند در ابعاد مختلف تهیه شوند و طرح های ساده‌ای دارند و در مکان های با آب و هوای خشک می‌تواند مناسب باشد. انواع جاکفشی های پلاستیکی دوام کمتری نسبت به سایر جاکفشی ها دارند ،جنس پلاستیک عمر کمتری دارد و این جا کفشی ها معمولا سایز های کوچکتری دارند و تنوع طرح های آن بالا است و نوع دیگر از جاکفشی ها، جاکفشی چوبی است که بیشتر از این جا کفشی ها در منازل مشاهده می‌شود، به دلیل مقاومت بالای چوب و همینطور تنوع در این جا کفشی ها ،فروشگاه ها انواع مختلف جاکفشی چوبی را به فروش می‌رسانند و شما با توجه به تعداد افراد خانواده و استفاده از تعداد کفش ها می‌توانید جاکفشی مناسبی را تهیه نمایید. جاکفشی خریداری شده باید ابعادی داشته باشد که به راحتی در مکان ورودی خانه قرار گیرد و فضایی نیز برای نشستن و پوشیدن کفش ها در کنار آن وجود داشته باشد بنابراین شما اگر می‌خواهید جاکفشی فضای کمتری را به خود اختصاص دهد می توانید از جاکفشی هایی با ارتفاع بالا و عرض کمتر استفاده کنید که به آنها جاکفشی ایستاده هم می‌گویند.  برای خرید جاکفشی باید جنس آن را مورد بررسی قرار دهید اگر از جاکفشی های چوبی استفاده می کنید، تراکم چوب و کیفیت چوب و متریال جاکفشی باید مورد توجه باشد، همچنین عمق جاکفشی باید در حدود ۳۰ سانتیمتر باشد تا کفش ها بتوانند به راحتی داخل آن جا گیرند . برای خرید جاکفشی به مراکز معتبر مراجعه کنید مراکز معتبر محصولات با کیفیتی را به شما عرضه می کند. فروشگاه ویستا کالا از فروشندگان معتبر در بخش فروش انواع جاکفشی در کشورمان می باشد که محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسب به شما عرضه می دارد. برای خرید کفی تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

قیمت جاکفشی

قیمت یکی از مهمترین بخش ها برای خرید جاکفشی می باشد که با توجه به اندازه، کیفیت و جنس متغیز است و مصرف کنندگان می توانند جاکفشی ها را در قیمت‌های مختلفی با توجه به بودجه مورد نظرشان تهیه نمایند. آنچه که اهمیت دارد و در خرید جاکفشی باید به آن توجه شود کیفیت بالای جاکفشی است یعنی شما نوعی از جا کفشی را خریداری نمایید که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد زیرا مدت‌ها می خواهید از آن استفاده نمایید و و اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشد موجب شکستگی در آن خواهد شد.زیبایی جاکفشی از دیگر مواردی است که در خرید باید دقت نمود جاکفشی ها با توجه به طرح های گوناگونی که دارند می توان مدلهای مناسب با دکوراسیون را خریداری کرد.

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 844
نمایش همه
علاقه مندی ها ()