کفی تخت دونفره ساده و جکدار چیست؟

کفی تخت دونفره جکدار از انواع کفی های تخت است که به ما این امکان را می‌دهد تا از فضایی که داخل تخت وجود دارند استفاده کنیم و نهایت بهره را ببریم. تخت ها دارای کفی های ساده و یا جک دار هستند که امروزه به دلیل وجود آپارتمان‌های کوچک و فضای کمی که در اختیار افراد است کفی های تخت از نوع جک دار بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  کفی تخت دونفره  از نوع جکدار می‌تواند به شما فضایی بسیار مناسب برای گذاشتن انواع لوازم را ارائه دهد شما می توانید لباس ها، لوازم خانه و یا گاو صندوق و غیره را در کفی تخت قرار دهید.

کفی تخت دونفره در انواع مختلفی وجود دارد که برخی نیاز به نصب به تختخواب را دارند و برخی نیز نیاز به نصب‌ کردن نداشته و فقط با قرارگیری در تخت می توان از آن استفاده نمود.  کفی تخت دونفره  از نوع جکدار که چندین سال است که به بازار ورود پیدا کردند و طرفداران بسیاری را دارند، فروش بالایی را در بین کفی ها داشته و با توجه به کارایی بالاتر این تخت ها نسبت به کفی های معمولی و ساده، قیمت بالاتری هم دارند.

 امروز یکی از مشکلات افراد کمبود جا در خانه می باشد که افراد در تلاش هستند که با استفاده از وسیله های مختلف خانه نظم و ترتیب دهند و وسیله های خود را در مکان‌های مختلفی نگهداری نمایند ، انواع کمد ها، باکس ها و... نیاز به فضای اضافی دارند. تخت ها برخی دارای کشو هایی هستند که می‌توان از آنها به صورت کاربردی استفاده کرد و لوازم کوچک را در آن قرار داد در کشو ها انواع لوازم مانند لباس ها و وسیله های شخصی و غیره می‌تواند قرار گیرد، اما کفی های تخت به شما فضای بیشتر از کشو را داده و می تواند وسیله های بزرگتر را در بر گیرد ،همچنین با مرتب قرار دادن وسیله ها در کنار هم ، دسترسی آسانی به هر لوازم دارید و می توانید در زمان های مورد نظر به راحتی آن را بردارید. همچنین اگر شما نیاز به قفسه بندی دارید می توانید از سازنده بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد.برای اطلاع از فروش کفی تخت جکدار به سایت مراجعه نمایید.

خرید کفی تخت خواب دونفره

 برای خرید کفی تخت خواب جکدار باید به مواردی همچون کیفیت کفی ها دقت نمایید که معمولا جنس این کفی ها فلزی بوده و مقاومت بالایی دارند اما شما می توانید با توجه به نوع فلز و متریال به کار رفته در آن از کیفیت آن باخبر شوید ، کفی تخت خواب دونفره  از نوع جکدار فضایی را برای شما به وجود می‌آورند که از دید همگان به دور بوده و کسی متوجه نمی‌شود که شما وسیله های تان را در داخل تخت جای داده اید بنابراین تخت می‌تواند نقش کمدی بزرگ را برای شما ایفا کند در صورتی که مکانی را از اتاق اشغال نکند همانطور که می دانید وجود کمد در اتاق خواب می‌تواند فضای زیادی را نیاز داشته باشد که با استفاده از کفی تخت جکدار می توانید بدون اختصاص فضای اضافه ، مکانی برای قرار دادن وسیله های تان داشته باشید. مهم نیست در تختخواب چه وسیله هایی را می گذاریم چون سایرین از آن باخبر نمی باشند و شما می توانید وسایل تان را به راحتی داخل آن قرار دهید و اتاق بسیار مرتبی را داشته باشید.

فروشگاه ویستا کالا این افتخار را دارد که انواع کفی های تخت را با قیمت های بسیار مناسب و کیفیت های بالا به مشتری به مشتریان خود ارائه می دهد و تا به حال توانسته باعث رضایتمندی مشتریانش شود.

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 986
نمایش همه
علاقه مندی ها ()