کفی تخت یکی از مهمترین اجزای تختخواب به شمار می‌رود که در راحتی آن را نقش بسیار بزرگی دارد. تختخواب از جهت آنکه ما زمان طولانی را بر روی آن استراحت می کنیم بسیار مهم بوده و ما پس از مشغله های کاری روزانه می‌خواهیم ساعاتی را با آرامش کامل استراحت کنیم بنابراین وجود یک تخت استاندارد و باکیفیت بسیار ضروری است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. تخت ها باید از کفی تخت مناسبی برخوردار باشند زیرا کفی‌های تخت نامناسب و غیر استاندارد می‌تواند می‌توانند در کوتاه مدت دچار شکستگی و یا خم شدگی شوند و همینطور وجود صدا و یا تکان خوردن آن می‌تواند آسایش را از ما سلب نماید بنابراین اگر می خواهید که یک  کفی تخت  با کیفیتی را تهیه کنید باید بودجه‌ای مناسب را برای آن در نظر بگیرید و در زمان خرید به نکات بسیاری دقت نمایید.

انواع کفی تخت

 به طور کلی کفی‌های تخت در دو نوع ساده و جکدار می‌باشند.

کفی های تخت ساده در انواع چوبی و فلزی خریداری می‌شوند که هر یک دارای مزایای خود هستند. کفی تخت چوبی کفی هایی هستند که از مقاومت خوبی برخوردارند اما باید از جنس چوب  بسیار باکیفیت و متراکمی در آنها استفاده شود تا بتواند وزن ناشی از تخت و فرد را تحمل کند برخی از کفی‌های تخت چوبی دارای دوام پایینی هستند و از ضخامت مناسبی برخوردار نمی باشند و در کوتاه مدت شاهد شکستگی در آن می باشیم بنابراین ضخامت در کفی تخت بسیار مهم است.

 کفی تخت جکدار از انواع دیگر کفی ها است که می‌تواند بسیار کاربردی واقع شود و شما انواع لوازم غیرضروری خود را داخل تخت نگهداری کنید. تخت ها دارای مکان بسیار زیادی برای گذاشتن وسیله ها هستند که در زمان استفاده از کفی تخت جکدار می‌توان این فضا را در اختیار داشت، به خصوص برای مکان های کوچک و اتاق هایی که کمد در آنجا وجود ندارد، می‌تواند بسیار کارایی بالایی داشته باشد. برخی از تخت ها در زیر آن کشو هایی وجود دارد که آن همه می تواند بسیار کاربردی واقع شود و وسیله های زیادی را می توان در آن قرار داد اما کفی های تخت جکدار می‌توانند فضای بیشتری نسبت به کشو ها ، در اختیار شما قرار دهند و بتوانید از کل فضای تخت استفاده نمایید، همچنین دسترسی به لوازم بسیار راحت تر خواهد بود و شما می توانید به هر یک از وسایل به طور مستقیم دسترسی داشته باشید. این کفی ها امروزه در خانه های آپارتمانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و افراد بسیاری وسیله های خود را با قرار دادن زیر تخت از دید دیگران پنهان می سازند و به این صورت اتاق نیز مرتب می شود.برای خرید کفی تخت دونفره به سایت مراجعه نمایید.

خرید کفی تخت

برای خرید کفی تخت مراجعه به مرکز معتبر  بسیار مهم است بنابراین شما می توانید با خریداری کفی از فروشگاهی قابل اعتماد کفی‌های استاندارد و با کیفیتی را خریداری نمایید. کفی های تخت در انواع مختلف و در جنس های متفاوت در بازار موجود می باشند که هر یک دارای کیفیت های مختلفی هستند و با قیمت‌های متفاوتی نیز به فروش می‌رسند. کفی های تخت جکدار قیمت بالاتری نسبت به کفی های تخت ساده دارند و به دلیل کاربردی بودنشان فروش بالایی نیز دارند. شما با توجه به سلیقه و نظرتان می توانید انواع کفی ها را از فروشگاه ویستا کالا خریداری نمایید فروشگاه ویستا کالا از فروشندگان معتبر در بخش فروش انواع کفی های تخت استاندارد می باشد که محصولات خود را با قیمت‌ های بسیار مناسبی به شما عرضه می دارد. فروشگاه ویستا کالا فروشگاهی معتبر در فروش کفی های تخت می باشد که انواع کفی های تخت تک نفره و دو نفر را در انواع معمولی و جکدار به فروش می رساند.

فروشگاه ویستا کالا

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 849
نمایش همه
علاقه مندی ها ()