میزهای ناهارخوری بخش مهمی از دکوراسیون را تشکیل می دهند که امروزه در اکثر خانه‌ ها نیز مشاهده شده و برای صرف غذا از آن استفاده می شود میز ناهار خوری مانند دیگر با وسیله‌های منزل از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند طول عمر بیشتری داشته باشد و مقاوم باشد. میز نهارخوری شامل میز و صندلی هایی هستند که در جنس های فلزی و چوبی در بازار به فروش می‌رسد میز های فلزی در تنوع بسیار محدودتری هستند و معمولاً افراد  میز ناهار خوری چوبی بیشتر استفاده می‌کنند میزهای ناهارخوری چوبی در تنوع رنگ و طرح های مختلفی هستند که در سبک های متنوع در بازار وجود دارد چوب میز ناهارخوری بسیار مهم است و از انواع چوب هایی که می توان استفاده کرد چوب راش، افرا ،گردو و غیره می باشد که استفاده از چوب با کیفیت و متراکم می تواند باعث مقاومت هرچه بیشتر میز ناهارخوری شود و این میزها نیز قیمت بالاتری در مقایسه با میزهای با کیفیت پایین تر دارند تعداد صندلی ها و اندازه میز توجه به تعداد نفرات مشخص می‌شود که ارتفاع آنها بستگی به افراد خانواده دارد و همینطور مدل میز نهار خوری با توجه به فضا و سلیقه می‌تواند متنوع باشد. امروز انواع مدل های مدرن در نمونه های کوچک و کم جا نیز در بازار وجود دارند که می توان از این میز های ناهارخوری برای مکان های کوچک استفاده کرد .

اتصالات میز ناهارخوری و متریال به کار رفته در آن بسیار مهم است که به خوبی اتصالات انجام شده باشد و از استحکام بالایی برخوردار باشد تا بتواند مقاومت بالایی را تحمل نمایند . میز ناهارخوری در انواع رنگ های مختلفی قرار دارند که می‌توان با توجه به سلیقه و همینطور با توجه به دکوراسیون داخلی، رنگ میز ناهار خوری را انتخاب کرد . به دلیل چوبی بودن میز ناهارخوری انواع رنگ طرح های چوب در آن بیشتر به کار رفته اما در رنگ های دیگر از جمله سیاه ،سفید و سایر رنگ‌ها می‌توان آن را تهیه نمود. میز ناهارخوری باید پایه های بسیار محکمی داشته باشد ،پایه های میز ناهارخوری باید وزن میز و یا وسیله هایی که بر روی آن قرار می گیرد را به راحتی تحمل کند همچنین صندلی ها از مهمترین بخش‌های میزهای ناهارخوری می ‌باشند که باید مقاومت آن بررسی شود بنابراین برای انتخاب میز نهارخوری نکات بسیاری وجود دارد که باید به تک تک این نکات دقت نمود و در نهایت میزنهارخوری را از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه دیجی چوب تهیه نمود تا بتوان از کیفیت و استاندارد بودن آن مطمئن شد این مرکز انواع میزهای ناهارخوری و سایر لوازم منزل را با قیمت بسیار مناسبی به شما عرضه می کند. برای خرید میز به سایت مراجعه کنید. 

تکیه گاه صندلی ها از مهمترین بخش‌های صندلی ناهارخوری می‌باشد که باید به آن دقت نمود که مدل تکیه گاه و ارتفاع استاندارد اصلی تشکیل شده باشد و همینطور در زمان نشستن باعث اذیت نشود .

میزهای ناهار خوری وسیله های کاربردی در منزل هستند که برای میل غذا به کار می روند انواع میزهای ناهارخوری در بازار موجود اند که در تنوع بالایی قرار گرفته ‌اند و در انواع فلزی و چوبی به فروش می رسد. انواع چوبی میزهای ناهارخوری امروزه رواج بیشتری دارند و دارای طرح های متنوع و زیبا تری هستند می توان این میزهای ناهارخوری را از فروشندگان بزرگ مانند دیجی چوب به طور مستقیم خریداری نمود.

  فروشگاه دیجی چوب

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 925
نمایش همه
علاقه مندی ها ()