کاناپه یکی از انواع مبل های راحتی است که معمولا تکی می باشد که در انواع دو نفره و سه نفر می‌باشد. از کاناپه در محیط ‌های آموزشی یا مطب ها یا اتاق هایی که بسیار کوچکی هستند استفاده می شود که جمعیت خانه معمولاً دو تا سه نفر است که می‌تواند در گوشه‌ ای از خانه قرار گیرد و کاربردی واقع شود. مبل لاوست در واقع مبل های دونفره هستند که همانطور که از نامش مشخص است به معنای دوست داشتتن به می باشد ، این  مبل راحتی  به دلیل اینکه دو نفره هست، مبل عشق نام دارد که معمولا دارای طرح های بسیار متنوع و زیبایی هستند و این مبل ها به دلیل اینکه به صورت تکی هستند می ‌توانند در مکان های ضروری مانند جلوی تلویزیون قرار گیرند و می تواند بسیار کاربردی واقع شوند. فروشگاه دیجی چوب انواع مبل ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد .

 مبل های تختخواب شو از انواع دیگر مبل ها هستند که می‌توانند علاوه بر اینکه یک مبل راحت باشند به تخت خواب راحتی نیز تبدیل شوند. این مبل ها دو منظوره بوده و در مواقع دلخواه می توان از مبل و از تخت استفاده کرد این مبل ها معمولا در خانه های مجردی و دانشجویی قرار می ‌گیرد و یا همینطور برای اتاق خواب های کم فضا می توان از این مبل ها به منظور تختخواب شدن آن استفاده کرد. مبل های راحتی L شکل از انواع مبل هایی هستند که برای محیط های کوچک یا برای گوشه های خانه های بزرگ تعبیه شده اند همان طور که از نام این مبل ها مشخص است حالت L شکل دارند . این مبل راحتی بسیار جمع و جور بوده و می تواند فضایی صمیمی را ایجاد کند از این مبل ها معمولا در کنج خانه استفاده می‌کنند که به دلیل کم فضا بودن بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و زیبایی بسیاری دارد .

مبل های راحتی فانتزی و مدرن دارای زیبایی های بسیاری است که تنوع خیلی خاصی دارد و می‌تواند این مبل ها به صورت تکی در خانه و یا محیط های آموزشی و غیره قرار گیرد، وجود این مبل ها می تواند تنوع بسیاری به خانه دهد. زیبایی این مبل ها باعث شده بسیاری از افراد این مبل ها را تهیه کنند. مبل های فانتزی مدل های جدیدی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند برای خرید مبل های فانتزی بسیار مهم است که با توجه به دکوراسیون منزل آنها را انتخاب کنید. مبل راحتی با توجه به انواعی که دارند باید در اندازه های مناسب با خانه و یا محلی که قرار است مبل در آنجا قرار گیرد ، خریداری شود، مبل راحتی گزینه‌ ای از مبل های مناسب به خصوص در منزل می باشد که استراحت کردن بر روی این مبل ها بسیار لذت بخش است و مبل های راحتی طرفداران بیشتری نسبت به سایر مبل ها دارند آنها در تنوع بالا در بازار یافت می شوند که توسط فروشندگان مختلف به فروش می ‌رسند. برای خرید مبلمان به سایت مراجعه کنید.

تولید کنندگان مبل های راحتی با توجه به سبک های گوناگونی که وجود دارد ، در طرح و رنگ های متنوع آن را به تولید می رسانند و با توجه به اینکه این مبل دارای قیمت های مختلفی دارند، از متریال و چوب های مختلف در آن استفاده می‌شود. در خرید یک مبل مناسب بسیار مهم است که کیفیت آن مورد توجه قرار گیرد تا بتواند علاوه بر راحتی در هنگام نشستن، طول عمر بیشتری هم داشته باشند بعضی از فروشندگان خود تولید کننده هستند و می‌توانند انواع مبل ها را با قیمت‌های بسیار مناسبی در اختیار شما قرار دهند. 

  فروشگاه دیجی چوب

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 982
نمایش همه
علاقه مندی ها ()