مبل ها از وسیله های ضروری در هر منزلی می باشند که برای نشستن و استراحت بر روی آن ها استفاده می شود . در حالت کلی به سه دسته مبل های راحتی ، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی یا استیل می‌باشند که از ویژگی های خاصی برخوردار بوده و هر یک دارای طرفداران خود می باشد مبل سلطنتی یکی از انواع رایج مبل هایی است که طرفداران بسیاری دارد و می‌تواند دکوراسیون منزل را بسیار زیبا نماید. مبل های سلطنتی در انواع متنوعی تولید می‌شوند که با استفاده از چوب های مختلف مانند چوب، گردو ، راش ، بلوط و... ساخته می‌شوند. مبل های سلطنتی دارای کیفیت های متنوع بود و توسط فروشندگان مختلفی به فروش می رسد. برای خرید  مبل سلطنتی بهتر است فروشگاهی معتبر را بیابید تا با اطمینان کامل انواع مبل راحتی خریداری نمایید. در ساخت مبل سلطنتی جنس چوب به کار رفته در آن و متریال مبل بسیار مهم بوده و باید به آن دقت شود مبل های سلطنتی معمولا دارای منبت کاری هایی هستند و وزن سنگینی نسبت به مبل های دیگر دارند. مبل های سلطنتی معمولا فضای زیادی را اشغال می کنند و برای مکان های خیلی کوچک پیشنهاد نمی‌شود، از ویژگی ‌های مهم مبل های سلطنتی دسته و پایه های کار شده و دارا بودن تاج می باشد این مبل ها که به نام مبل استیل نیز در بازار شناخته شده ‌اند بسیار زیبا بوده و در بسیاری از خانه ها می توان انواع آن را مشاهده نمود. انتخاب طرح و رنگ مبل هماهنگ با دکوراسیون داخلی انتخاب شود و هماهنگی لازم بین نوازم برقرار باشد.

تولید مبلمان امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته و بیشتر افراد از مبلمان در منازل خود بهره می برند و تولید مبلمان در کشور ما به صورت گسترده وجود داشته و شاهد تنوع بسیاری در مبل ها می باشیم.

مبل های سلطنتی دارای نشیمنگاه یک تکه بوده و به همین دلیل می‌توان به راحتی شستشوی آن را انجام داد. این مبل ها در انواع 7نفره و یا ۹ نفره می تواند مورد استفاده قرار گیرد که با توجه به تعداد افراد خانه می توان از آن استفاده کرد. مبل سلطنتی به دلیل کار شدگی هایی که دارد باید از جنس چوب بسیار خوبی تشکیل شوند و به همین دلیل باید باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

مبل های سلطنتی در انواع مختلفی قرار می گیرند که دارای انواع مبل سلطنتی مصری، مبل استیل فرانسوی می باشند. مبلمان یکی از بزرگ ترین وسیله ها در هر منزلی می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون داخلی دارد و زیبایی آن می تواند دکوراسیون را زیبا و جذاب سازد، بنابراین انتخاب مبل ها حائز اهمیت است.برای خرید مبلمان خانگی از طریق لینک اقدام نمایید. 

بنابراین مبل ها را باید هماهنگ با لوازم دیگر منزل انتخاب کرد همچنین چیدمان مبلمان بسیار مهم بوده و باید از فضا به درستی استفاده کرد. مبل های سلطنتی در انواع رنگ ها می باشند که معمولا بیشترین رنگ در آنها رنگ کرم و طلایی می باشد و همین طور رنگ های مبل سلطنتی با رنگ های طیف چوب نیز بسیار مشاهده می گردد. مبل سلطنتی یا مبل های استیل می تواند انتخاب مناسبی برای خانه های ایرانی باشد و مبل های سلطنتی معمولا از چوب های گردو و راش در آنها استفاده می شود زیرا به دلیل منبت کاری در آن باید کیفیت چوب بسیار بالا باشد تا بتوان طراحی زیبایی را در آن اجرا کرد. مبل های سلطنتی دارای تاج های بسیار زیبایی هستند که در این تاچ نیز از منبت کاری استفاده شده و حالت تشریفاتی دارند . فروشگاه دیجی چوب از فروشندگان بزرگ مبلمان در کشورمان است .

  فروشگاه دیجی چوب

یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

  Info@Digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 966
نمایش همه
علاقه مندی ها ()