مبل ها وسیله هایی هستند که در انواع مختلفی به فروش می رسند و دارای کیفیت های گوناگونی می باشند. مبل ها در طول زمان دچار تغییراتی می شوند که باعث بروز آسیب در آن ها می گردد، تهیه ی یک مبلمان جدیدی نیاز به هزینه ی بالایی دارد که بسیاری از افراد ترجیح می دهند از مبلمان قبلی خود استفاده کنند و با استفاده از تعمیرات مبل مشکلات آن را برطرف نمایند. مرکز گروه مبلمان ربکالا از مراکز معتبر تعمیرات مبل غرب تهران است که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت افراد را به خود جلب نماید.

انواع تعمیرات مبل غرب تهران

تعمیرات مبل ممکن است برای بخش های مختلف مبل مورد استفاده قرار گیرد. مبل ها ممکن است در قسمت های چوب دارای شکستگی و ترک هایی باشند و یا در قسمت داخلی مبل دارای پوسیدگی ها و مشکلاتی باشد و یا پارچه ی آن ها دچار پارگی شده باشد و یا نیاز به تعویض قطعات آن باشدو... . هر یک از این مشکلات در صورتی که مبل شما پوسیدگی در اجزای اصلی اش وجود نداشته باشد قابل تعمیر است و مرکز تعمیرات مبل غرب تهران به بهترین شکل این تعمیرات را انجام خواهد داد.

تعمیرات مبل شامل مراحل مختلفی می باشد که با توجه به مشکلات مبل ها انجام می گیرد. انواع مراحل تعمیرات مبل شامل رویه کوبی ، رنگ کاری، تعویض قطعات ، ترمیم ، تعویض قطعاتی مانند اسفنج ، تعمیر فنرکشی ، تعویض پارچه و.. می باشد.

با توجه به مشکلاتی که مبل ها دارند می توان انواع تعمیرات را برای آن ها انجام داد.

رنگ کاری مبل

رنگ کاری مبل از مراحل مهم در تعمیرات مبل می باشد. در واقع با استفاده از آن می توان تغییرات بسیاری را در مبل ایجاد نمود. در برخی از موارد سطح مبل دارای خراشیدگی هایی است که به وسیله ی رنگ کاری می توان آن را برطرف نمود اما اگر این خراشیدگی ها عمیق باشد باید مورد ترمیم قرار گیرند که در این مورد با استفاده از صیقل دادن سطح چوب می توان آن را ترمیم نمود و در آسیب های جدی تر نیاز به تعمیرات اساسی تر بوده و زمان بیشتری برای تعمیرات لازم است.

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل بخش مهمی است که در مرکز تعمیرات مبل غرب تهران این کار با دقت و مهارت بالایی انجام می گیرد. رویه کوبی دارای ظرافت بسیاری است که باید توسط افراد متبحر انجام گیرد تا نتیجه ی نهایی مورد رضایت واقع شود. هر یک از مراحل تعمیرات از نظر هزینه شامل کار هایی می باشد ککه روی مبل انجام می گیرد بنابراین هزینه ی تعمیرات مبل به موارد بسیاری بستگی دارد .برای اطلاع از فروش پارچه مبل به سایت گروه مبلمان ربکالا مراجعه کنید.

تعویض پارچه ی مبل

در این مرحله از کار تعمیرت مبل غرب تهران، باید شما پارچه ی مورد نظرتان را انتخاب نمایید، در این مورد می توانید مشاوره هایی را درباره ی انتخاب پارچه ی مناسب ، دریافت نمایید. پارچه های مبلی در زمان پارگی و آسیب دیدگی پارچه ها و در زمان تعویض به دلیل تنوع مورد استفاده قرار می گیرند.

تعویض اسفنج مبلمان

مبل ها دارای اسفنج هایی هستند که در طول زمان دچار پوسیدگی می شوند و باید آن را تعویض نمود بنابراین اسفنج های بادوام برای این مبل ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین سایر بخش ها نیز ممکن است مورد تعویض قرار گیرند.

هزینه تعمیرات مبل

تعمیرات مبل در مراکز مختلف ، متفاوت بوده و بر اساس میزان کار و مواد مصرفی در مبل ها ، محاسبه می شود. انتخاب مرکزی که بتواند قیمت های مناسبی را به شما ارائه دهد نیز بسیار مهم است و برخی از مراکز تعمیرات مبل مانند تعمیرات مبل غرب تهران قیمت های بسیار منصفانه را برای عمیر مبل ها در نظر می گیرند.

گروه مبلمان ربکالا

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 979
نمایش همه
علاقه مندی ها ()