میز ناهار خوری یکی از وسیله های ضروری در هر منزلی است که می‌تواند برای دورهمی های خانوادگی مورد استفاده قرار بگیرد. کاربرد میز ناهارخوری برای میل غذا بوده و همینطور امروزه انواع مختلف میز نهارخوری را می ‌توانیم در بازار تهیه کنیم و میز ناهارخوری در انواع سبک های مختلف از جمله کلاسیک و مدرن هستند که در نوعی کلاسیک میز نهارخوری معمولاً از چوب تراشیده شده است و همینطور میزهای ناهارخوری کلاسیک براق هستند، این نوع میز ها معمولا از رنگ های طلایی در آنها استفاده شده و همینطور می‌تواند در مدل های ساده تولید شوند. در میزهای ناهارخوری کلاسیک از شیشه ، چوب ،استیل و غیره استفاده می شود که برای دکوراسیون هایی با سبک کلاسیک بسیار مناسب خواهد بود. برای خرید میز ناهار خوری به سایت فروشگاه بهسازان چوب مراجعه کنید.

میز ناهار خوری سبک مدرن ،نوعی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و لوازم بسیاری در این سبک در بازار مشاهده می‌شود. میزهای ناهارخوری سبک مدرن دارای تنوع بالایی می باشند که در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند. انواع میز ناهار خوری ها از جنس چوب مختلف از جمله گردو، راش، افرا و غیره ساخته می‌شوند که معمولاً میزهای ناهارخوری مدرن در انواع رنگ های سیاه و سفید و یا قهوه ای و کرم رنگ بسیار مشاهده می‌شود. همین ‌طور سبک ‌های متنوع تری نسبت به سبک کلاسیک را در سبک مدرن مشاهده می‌کنیم که در انواع کم حجم این میز ها و یا مدل های طرح دار می باشد.

نکته ‌ای که در خرید میز ناهارخوری باید به آن توجه کنید ارتفاع میز های ناهار خوری است که با توجه به افراد خانه ، می توان ارتفاع مناسبی از آن ها را خریداری نمود.

 خرید میز ناهارخوری

برای خرید میز ناهارخوری چوبی باید به کیفیت و جنس چوب به کار رفته در میز ها دقت زیادی داشت و همین طور با توجه به تعداد افراد خانواده می‌توان آن در ظرفیت های متفاوتی خریداری کرد، طرح های جدید از میزهای ناهارخوری دارای انواع جمع شو هستند که معمولاً به دیوار متصل بوده و پس از صرف غذا می‌توان آن را جمع کرد که برای فضاهای کوچک می تواند بسیار کاربردی باشد. فروشگاه بهسازان چوب تامین کننده انواع محصولات خانگی و اداری در کشورمان است که انواع میزهای نهار خوری زیبا و با کیفیت را در طرح ها مدل های متفاوت به فروش می رساند

میز های ناهارخوری صنعتی

میز های ناهارخوری صنعتی در نمونه ‌های ساده ‌تر و در جنس های چوب و فلز مورد استفاده قرار می‌گیرد که در کارخانه ها ، ادارات و دانشکده ها و سایر مکان های کاری می‌توان مشاهده کرد که دارای ظرفیت تعداد افراد بالاتری می باشند و می توان از آنها برای میل غذا استفاده نمود. فروشگاه بهسازان چوب از فروشندگان بزرگ انواع محصولات چوبی می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()