زیرسازی و در اصطلاح کفسازی ساختمان ها در دکوراسیون داخلی اهمیت بسیار بالایی دارد و البته انتخاب های بسیار زیادی از انواع متریال سنگی، سرامیکی، موازیک، پارکت و پارکت لمینت پیش روی طراحان داخلی و دکوراتورها قرار دارد، که می توانند با توجه به سبک و سیاق طراحی، نوع دکوراسیون داخلی و بودجه پروژه بهترین آن ها را انتخاب نمایند. این کفپوش های ساختمانی را می توان در تیاژه های رنگی متنوع و در دو گروه مختلف انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار داد، که از نظر مشخصات فیزیکی و تولید تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، بطوریکه به انواع پارکت لمینت، پارکت مصنوعی هم می گویند.  برای داشتن یک دکوراسیون ایده آل و جذاب با استفاده از انواع  پارکت  چوبی در ابتدا باید به تناسب و هارمونی رنگ های توجه نمود و با کمی بررسی محیط بهترین رنگ را برای پارکت انتخاب نمود، و سپس به روش های نصب این محصولات و همین طور نکاتی از قبیل نوع چوب، ضخامت، سختی و کیفیت تولید آن توجه نمود، تا بتوان با کمترین هزینه بهترین و زیبا ترین دکوراسیون ها را طراحی و پیاده سازی نمود. بنابراین مواردی همچون برند سازنده، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، ضخامت چوب و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار مهمترین پارامترهای تعیین قیمت پارکت قرار داد.

مزایای استفاده از پارکت

سالهاست که استفاده از انواع پارکت در ساختمان های مختلف مسکونی، ویلاها و تجاری بسیار رواج پیدا کرده است، که از مهمترین دلایل آن می توان به افزایش کیفیت و دوام این محصولات و همین طور تنوع بسیار بالای تولیدات کارخانه های پارکت سازی اشاره کرد. از مهمترین مزایای استفاده از پارکت و لمینت می توان به قابلیت جابجایی، ضد آلرژی و حساسیت، قیمت بسیار مناسب، دوام بالا و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری اشاره کرد، که سبب شده این محصولات همواره مورد توجه دکوراتورها و طراحان داخلی ساختمان قرار بگیرد و با استفاده از آن ها بتوان دکور یک ساختمان زیبا را با متریال طبیعی طراحی نمود.

اصول انتخاب پارکت چوبی

در دکوراسیون داخلی ساختمان ها انتخاب مناسب رنگ دیوارپوش ها و کفپوش ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، و می توان این مسئله را از مهمترین دغدغه های مشتریان دانست. از مهمترین اصول انتخاب پارکت چوبی و باکیفیت که حتما باید قبل از خرید این منسوجات چوبی مورد بررسی قرار داد می توان به همارهنگی رنگ پارکت با دیوارپوش ها و دیگر اجزاء دکوراسیون داخلی اشاره کرد، که البته در کنار آن توجه به ضخامت پارکت و مقاومت مکانیکی آن در برابر عوامل طبیعی، نوع چوب، تراک چوب، برند سازنده، کیفیت تولید و غیره نیز بی تاثیر نمی باشد. انواع پارکت ایرانی، پارکت چینی، پارکت آلمانی، پارکت ترک، بلژیکی، تحت لیسانس انگلستان و غیره از پر طرفدارترین برندهای موجود در بازار هستند که هر کدام از آن ها دارای تنوع بسیار بالایی از محصول می باشند، و با مشخص کردن بودجه خرید پارکت چوبی به راحتی می توان در میان این محصولات باکیفیت و پرطرفدار یک انتخاب مناسب و حساب شده داشت. امروزه انواع پارکت ایرانی را می توان به دلیل کیفیت بالای تولید، قیمت مناسب و حذف هزینه های گمرک و حمل و نقل در شمار محبوب ترین نوع پارکت ها در بازار قرار داد، که توجه متقاضیان را به خود جلب کرده اند.برای اطلاع از فروش تابلو به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید.

فروش پارکت چوبی

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از محبوب ترین و فعال ترین مراکز آنلاین فروش پارکت چوبی ارزان و باکیفیت می باشد که سالهاست با عرضه انواع پارکت و لمینت در برندهای داخلی و خارجی در موعد مشخص و همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید و در شمار معتبرترین مراکز فروش قرار بگیرد. متقاضیان خرید پارکت چوبی و باکیفیت با مراجعه به سایت اینترنتی دکورآفیس می توانند در میان تنوع بسیار بالای پارکت، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین بسته بندی سفارشات خود را تحویل بگیرند.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1060
نمایش همه
علاقه مندی ها ()