استفاده از کاغذ دیواری در صنعت دکوراسیون داخلی در سالهای اخیر به دلیل ارتقاء کیفیت این محصولات و همین طور تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ به اوج خود رسیده است و اغلب دکوراتورها براین باورند که با یک انتخاب مناسب می توان با کمترین هزینه ممکن تاثیرات بسیار زیادی را در فضای داخلی ساختمان ها به جا گذاشت. کاغذ دیواری از جمله محصولاتی است که کیفیت آن همگام با افزایش کیفیت تولیدات کاغذی، جوهری و دستگاه های چاپ افزایش پیدا کرد و به سرعت مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفت، زیرا در گذشته این محصولات از نظر طراحی و کیفیت در سطح بسیار پایینی قرار داشتند و محبوبیت بسیار پایینی برخوردار بودند. قیمت کاغذ دیواری با توجه به موارد و آپشن های بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود، که از مهمترین آن ها می توان به برندسازنده، نوع متریال مصرفی، نوع کاغذ دیواری، ابعاد و اندازه آن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، این دیوارپوش های کاغذی به صورت متری قیمت گذاری می شوند که معمولا در رول های 10 متری با عرض های متنوع در بازارهای جهانی عرضه می شوند.

انواع کاغذ دیواری باکیفیت

صنعت تولید کاغذ دیواری همواره با استفاده از انواع متریال جدید در تولید محصولات خود در تلاش بوده است تا کیفیت این دیوار پوش های کاغذی را دوچندان کند، و بیشترین سهم را از بازار پررونق تزئینات داخلی ساختمان به دست آورد. از انواع کاغذ دیواری باکیفیت در طراحی و دکوراسیون ساختمان که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند می توان به کاغذ دیواری با روکش وینیل، کاغذ دیواری بافت دار مخملی، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، کاغذ دیواری نانو و کاغذ دیواری سه بعدی اشاره کرد، که مانند تمامی محصولات تولیدی به تناسب افزایش کیفیت و دوام در آن ها قیمت کاغذ دیواری نیز افزایش پیدا می کند. با توجه به تعاریف فوق انواع کاغذ دیواری وینیل را می توان در شمار پرفروش ترین و مقاوم ترین نوع کاغذ دیواری قرار داد که در برابر آسیب های فیزیکی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند، و کیفیت آن ها به تایید بازارهای جهانی رسیده است.

نکات انتخاب کاغذ دیواری مناسب

تنوع محصولات علاوه بر اینکه انتخاب های بسیار زیادی را پیش روی مشتریان قرار می دهد، در برخی مواقع نیز سبب سردرگمی و گیج شدن آن ها در انتخاب می شود، به همین دلیل است که توصیه می شود قبل از خرید تمامی محصولات دکوراتیو و تزئینی ساختمان از قبیل کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری، پارکت و لمینت از نظرات کارشنسان و طراحان داخلی استفاده کرد، تا با یک انتخاب صحیح سالها از بابت محصول خریداری شده احساس خوشایندی داشت. از مهمترین نکات انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توان به مقاومت فیزیکی این روکش های کاغذی در برابر شست و شو و پارگی، تناسب رنگ و سبک طراحی آن ها با معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان، سلیقه مشتریان و بودجه خرید کاغذ دیواری اشاره کرد، که به افراد کمک می کند یک انتخاب بسیار مناسب و هوشمندانه داشته باشند و از خرید این دیوارپوش های کاغذی هرگز پیشمان و دلزده نشوند.برای خرید پارکت به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید.

فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس سالهاست که با عرضه مستقیم انواع محصولات دکوراتیو  ساختمانی توانسته در شمار محبوب ترین و خوشنام ترین مراکز فروش کاغذ دیواری ارزان قیمت و باکیفیت در برندهای آلمانی، ترک، ایرانی، کره ای، ایتالیایی، چینی می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا و با بهترین بسته بندی در اختیار مشتریان آن در سراسر کشور قرار می دهد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری در انواع ساده و سه بعدی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند در میان انتخاب های بسیار متنوع که پیش رو دارند، به سادگی تصمیم گیری نمایند و محصولات دلخواه خود را در تعداد مورد نظر انتخاب کرده و خریداری نمایند.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()