پارکت نوعی کفپوش طبیعی برای کفسازی انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، آموزشی و ویلاها می باشد، که متریال یا ماده اصلی سازنده آن را چوب درختان مختلفی نظیر زبان گنجشک، گیلاس، بلوط، افرا، راش و غیره تشکیل می دهد، بنابراین رنگ و کیفیت این محصولات تا حدود بسیار زیادی به نوع چوب و میزان سختی آن بستگی دارد و در مراحل بعدی به نحوه ی تولید و پرداخت کاری آن باز می گیرد. با توجه به تعاریف فوق و بدنه اصلی پارکت می توان به این نتیجه رسید که این محصولات در برابر  شست و شو و رطوبت آسیب پذیر هستند و نباید در مکان های مرطوب مورد استفاده قرار بگیرند، زیرا با نفوذ آب به بافت های چوبی آن به سرعت پوسته پوسته شده و نیاز به تعمیر و ترمیم پیدا می کنند، اما در مجموع این محصولات به دلیل بافت طبیعی و بسیار زیبای خود، آرامش محیط را دو چندان می کنند، و در دکوراسیون و طراحی داخلی منازل بیشترین نقش را ایفا می کنند. امروزه انواع  پارکت  را با توجه به نحوه تولید و فراوری می توان در دو گروه پارکت چوبی و پارکت مصنوعی یا پارکت لمینت قرار داد، که از نظر ظاهری شباهت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و عمده تفاوت های آن ها به ساختار اصلی این محصولات، روش نصب آن ها و همین طور ویژگی های فنی و مقاومتی آن ها مربوط می شود. قیمت پارکت و لمینت با توجه به موارد بسیار زیادی ازجمله نوع چوب و میزان سختی آن، برند سازنده، ضخامت، رنگ، بافت و بسیاری موارد دیگر تعیین می شود، به عنوان مثال انواع پارکت لمینت به دلیل بافت مصنوعی و روش تولید آن ها بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از انواع پارکت چوبی می باشند.

ویژگی های پارکت باکیفیت

از مهمترین ویژگی های پارکت باکیفیت می توان به نوع چوب و میزان سختی آن و همین طور پرداخت کاری آن در کارگاه ها و صنایع تولید پارکت اشاره کرد، که نشان دهنده مرغوبیت و دوام این محصولات می باشد. صنایع بسیار زیادی امروزه در زمینه تولید انواع پارکت باکیفیت در حال فعالیت هستند که هر کدام از آن ها در تلاش اند تا با تولید انواع پارکت باکیفیت و مقاوم اعتبار بیشتری را از آن خود نمایند و سهم بیشتری از بازار خرید و فروش پارکت کف از آن خود نمایند، به عنوان مثال می توان به انواع پارکت ایرانی، پارکت ترک، پارکت آلمانی، چینی، بلژیکی و غیره اشاره کرد، که در بازارهای داخلی طرفداران بسیاری دارند.

 خرید آنلاین پارکت کف

خرید از نمایندگی ها و مراکز معتبر واردات و پخش پارکت مناسب ترین و مطمئن ترین روش برای تهیه این محصولات با پایین ترین قیمت موجود در بازار می باشد، زیرا این مراکز محصولات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه دراختیار متقاضیان قرار می دهند. این مراکز معتبر و محبوب پخش پارکت امکان خرید حضوری و آنلاین را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده اند، تا متقاضیان این محصولات به راحتی بتوانند با استفاده از روش خرید انلاین پارکت کف خانه خود را در میان تنوع بسیار بالایی از طرح، رنگ، برند سازنده و قیمت انتخاب نمایند، و  از سراسر کشور سفارش دهند تادر کوتاه ترین زمان ممکن و در محل تعیین شده تحویل بگیرند.برای خرید پارکت لمینت چینی به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. 

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

فروشگاه بزرگ دکورآفیس از معتبرترین و محبوبترین مراکز فروش پارکت با مناسب ترین قیمت در کشور می باشد،که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می کند و در تمام دوران فعالیت خود توانسته با ارائه محصولات باکیفیت به همراه گارانتی اصالت کالا در کوتاه ترین زمان ممکن، اعتماد مشتریان را جلب نماید و در شمار معتبرترین مجموعه های فروش تزئینات داخلی ساختمان قرار بگیرد. متقاضیان خرید پارکت و پارکت لمینت با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه می توانند، پس از مشاهده محصولات این مرکز به همراه مشخصات فیزیکی و فنی آن ها نسبت به سفارش و خرید اقدام نمایند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 835
نمایش همه
علاقه مندی ها ()