پارکت یکی از محبوبترین منسوجات چوبی برای کفسازی ساختمان های مختلف تجاری، مسکونی، آموزشی و ویلاها می باشد، که به برجسته نشان دادن دیزاین و دکوراسیون داخلی این بناها کمک بسیار زیادی می کند، و سالهاست که با افزایش ارتقاء کیفی این محصولات استفاده از آن ها متداول و دوچندان شده است. امروزه انواع پارکت چوبی را با توجه به روش تولید و نوع متریال مصرفی در گروه های انواع پارکت ساده و پارکت لمینت قرار می دهند، که از نظر ظاهری شباهت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، اما از نظر مشخصات فیزیکی، قیمت و دوام و ماندگاری تفاوت های با یکدیگر دارند، و مشتریان خرید پارکت و پارکت لمینت با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود می توانند، مناسب ترینشان را انتخاب نمایند. قیمت انواع  پارکت  با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله برند سازنده، ابعاد و ضخامت، کیفیت تولید، رنگ پارکت و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، اما همچنان این محصولات را می توان در شمار پرطرفدارترین کفپوش های ساختمانی قرار داد.

ویژگی های انواع پارکت چوبی

از مهمترین ویژگی های انواع پارکت چوبی می توان به زیبایی ظاهری، آرامش بخشیدن به محیط، ضد آلرژی بودن، عایق صدا و گرما، هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری، قابلیت جابجایی و غیره اشاره کرد. با توجه به اینکه ساختار طبیعی و متریال اصلی این کفپوش ها، چوب درختانی نظیر راش، افرا، صنوبر، زبان گنجشک، گیلاس، بلوط و غیره می باشد، می توان این محصولات را در رنگ ها و سختی های مختلف متناسب با فضای داخلی و دیزاین ساختمان انتخاب کرد. آسیب پذیر بودن در برابر شست و شو، رطوبت و برخورد اجسام سنگین را نیز می توان در شمار معایب این محصولات قرار داد، که در چنین شرایطی با ساب زدن و لاک زدن پارکت با انواع روغن های جلا دهنده می توان این کفپوش های ساختمانی را به حالت اولیه شان بازگرداند، با توجه به موارد فوق همچنان استفاده از انواع پارکت کف خانه طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.

خرید پارکت با مناسب ترین قیمت

نمایندگی های معتبر و آنلاین عرضه مستقیم پارکت کف و باکیفیت در برندهای داخلی و خارجی بهترین و معتبرترین مراکز خرید پارکت با مناسب ترین قیمت هستند که به دلیل فروش مستقیم پارکت می توانند این کفپوش های زیبای چوبی را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار به دست مشتریان در سراسر کشور برسانند. معمولا در دیزاین های روستیک، طبیعی، کلاسیک و مدرن از پارکت به عنوان کفپوش ساختمان استفاده می شود که نمایی شیک و بسیار جذاب به ساختمان می بخشد، که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این کفپوش های چوبی را می توان در رنگ ها و طرح های متنوع متناسب با دیزاین و دکوراسیون داخلی ساختمان انتخاب کرده و خریداری نمود، به عنوان می توان به انواع پارکت سفید، پارکت قرمز، قهواه ای و غیره اشاره کرد که از چوب درختانی همچون افرا، راش، گیلاس، بلوط، گردو، بامبو و غیره تولید شده و در کارخانه های تولید پارکت با بهترین دستگاه هخا عملیات پرداخت کاری برروی آن ها اجرا می شود تا سطحی طبیعی و در عین حال صاف و صیقلی داشته باشند.برای خرید پارکت لمینت ایرانی به سایت فروشگاه آنلاین دکور آفیس مراجعه کنید. 

فروش پارکت ارزان قیمت

فروشگاه آنلاین دکورآفیس از معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های فروش پارکت ارزان قیمت و باکیفیت در کشور می باشد، که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می کند و در طول سالها فعالیت مستمر خود در این زمینه توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید پارکت چوبی باکیفیت و بادوام در انواع پارکت های داخلی و خارجی با مراجعه به وب سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند، ارسال فوری و مطمئن محصولات در تعداد دلخواه و همین طور گارانتی اصالت کالا از مهمترین مزایای خرید از این مرکز معتبر می باشد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 908
نمایش همه
علاقه مندی ها ()